Autobusy liniek 32 a RA2 budú mať presunutú konečnú zastávku v Myslave.
Pre pokračujúcu opravu cesty na Myslavskej ulici bude od 10. septembra 2018 dočasne presunutá zastávka Maša pre linky 32 a RA2 o cca 220 m severnejšie (k Bufetu Maša).
Autobusy liniek 32 a RA2 budú mať presunutú konečnú zastávku v Myslave.
Pre pokračujúcu opravu cesty na Myslavskej ulici bude od 10. septembra 2018 dočasne presunutá zastávka Maša pre linky 32 a RA2 o cca 220 m severnejšie (k Bufetu Maša).
Dispecer
Kokšov - Bakša:
- nie je súčasť Košíc,
- základnú dopravnú obslužnosť zabezpečuje Košický samosprávny kraj prostredníctvom dopravcu Eurobus (túto dopravu platí kraj),
- obec Kokšov-Bakša za tú zachádzku linky 24 od spaľovne do obce platí, viď príspevok #9. (Preto má tá zachádzka vydanú licenciu od KSK s číslom 802301.)
Valaliky:
- nie je súčasť Košíc,
- jediná zastávka MHD v jej blízkosti, ktorá je obsluhovaná linkou 24, sa nachádza:
> ešte stále na území mesta Košice (hranica medzi Košicami a Valalikami prechádza tým uzučkým priestorom medzi prístupovou cestou do spaľovne a širokorozchodnou traťou),
> nachádza sa na jedinej prístupovej ceste do spaľovne (ten autobus by proste musel tadiaľ ísť tak-či-tak).
Šaca:
- je mestská časť Košíc, teda súčasť Košíc, preto za MHD sem platí mesto.
Kavečany:
- je mestská časť Košíc, teda súčasť Košíc, preto za MHD sem platí mesto.
Jahodná:
- je súčasť mestskej časti Košice - Sever, teda súčasť Košíc, preto za MHD sem platí mesto.
P. S. Ja netvrdím, že Nižný Klátov DPMK obsluhovať nemôže - samozrejme, že môže, ale iba ak:
- si to Nižný Klátov u DPMK objedná a bude za to platiť,
- si DPMK urobí poriadny prieskum a z neho im to vyjde ziskové.
Pre mňa - za mňa, nech aj jazdia do Číny, ale nech kvôli tomu potom netrpí košická MHD.