Chcete sa stať vodičom autobusu MHD? Šancu máte práve teraz!

Autoškola Dopravný podnik mesta Košice pripravuje kurz na rozšírenie vodičského oprávnenia zo skupiny C na skupinu D a získanie kvalifikačnej karty vodiča, na náklady DPMK

Osobnostné predpoklady a podmienky:
- vodičský preukaz skupiny C
- vek minimálne 24 rokov
- bezúhonnosť preukázaná výpisom z registra trestov
- odborná, zdravotná a psychická spôsobilosť
- po úspešnom ukončení kurzu podpísanie pracovného pomeru

Prípadní záujemcovia sa môžu prihlásiť do 30.09.2016.


Žiadosti spolu so životopisom možno zasielať e-mailom alebo poštou na adresu našej spoločnosti.
DPMK, a.s.
Bardejovská 6
043 29 Košice
tel. kontakt 055/6407120

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Zdravím, nájdu sa tu zamestnanci KE-mhDčkari? Zaujíma ma ako hodnotíte toto zamestnanie, ako ste spokojní. Ako to je momentálne s vodičákmi D+KKV, hradí to DPMK alebo je nutne si to zaobstarať sám, poprípade ako sa tým zaväzujem DPMK.. Plánujem do budúcna pracovať ako vodič autobusu, je to taký môj detský sen, dopomáha mi k tomu hlavne že otec je už roky práve vodič v DPMK. Ešte si ale žiaľ musím počkať na vek(22r. v januári)..
http://www.denik.cz/ze_sveta/mafie-vyuzivala-migranty-na-vinicich-jedna-patri-stingovi-20161018.html

"Policie posléze odhalila organizovanou síť, která najímala načerno migranty. Ti pak museli pracovat více než 15 hodin denně za méně než čtyři eura (asi 108 korun) za hodinu."

Chudáci, museli robiť za podobné peniaze ako košickí vodiči ? .
jasné ak berieš ,že odrobím menej hodín ako 40 za mesiac pri sume 125 €, tak hodinovka vybehne hore
Reakcia na: edo172 #48:
no keď rátam, že by jedna služba mala priemerne 8 hodín, tak to vychádza na 3,90 na hodinu....málokedy sa podarí všetkých 40 hodín presne odrobiť...
no nič moc.... pri prepočte za 40 hodín to je čistého 3,125 € na hodinu
Reakcia na: edo172 #46:
že okolo 125 €
nevieš náhodou približnu sumu aká sa dá privyrobiť za mesiac? Jasne pri počte max.hodin čiže 10 na týždeň.Len tak približne.....120€?150€?
Iv vďaka za info asi sa na to dám a rozširim sa vodičák na Dčko.Vďaka...?
Reakcia na: tbus #43:
tu je odpoveď, čo som dostala od externého brigádnika: Nočná práca, víkendy a sviatky samozrejme normálne. Do 10 hod. Nemusia nič doplácať. Proste ak majú robotu, robíš, ak nemajú, nemusíš robiť hoci aj celý mesiac. Ale robiť môžeš max 10 hod za týždeň zo zákona.
Reakcia na: Iv #39:
Externi "brigadnici", pokial viem ja, uz nerobia na dohodu, ale na skrateny uvazok. Teda ako TPP, cize nemaju limit 10 hodin tyzdenne, ale osobitne, kto sa ako dohodol. Co sa tyka zamestnancov podniku (dispeceri, mechanici, THP), ktori maju opravnenie na bus, alebo elektricku, tam to mozno je inak.
Edo ,opravujem a jazdim v Čermeli
Reakcia na: edo172 #40:
a ty si?
A maš take maličke kudrnaté vlasy......
Reakcia na: S499.1023 #37:
zisťujem info od jedného externého brigádnika, tak uvidíme čo mi odpíše...
Reakcia na: Iv #35:
Tie časy si pamätám, napr. keď som ešte je robil brigádnicky v DPB (1984 - 1986) ale dnes paltí to, čo som citoval.
V bratislavskom DP mi hovorili, že tá nutnosť doplácania prekážok v práci (ak brigádnik neodmieta ponúknuté šichty) je najväčší problém v zamestnávaní brigádnikov.
Teraz niečo mimo temu.Nerobiš aj na detskej železnici?
Reakcia na: S499.1023 #33:
s tými prémiami neviem, tak to bolo kedysi....hovorilo sa, že brigádnikom nemajú z čoho stiahnuť, keďže nemajú prémie /napr. za nadbehy, fajčenie a pod./...s tými hodinami, o tom som ešte nepočula....
No o prémiách som sa vôbec nezmienoval,su to veci ktoré niesu iste a fixne.Dôležité bolo pre mňa či sa dá si privyrobiť a aké su podmienky.Predsa len vodič nieje ľahké povolanie a je dosť rizikové pri dnešných uponahľaných šoféroch....
Reakcia na: Iv #31:
Ono už neplatí, že ak má dohodu na 10 hodín a zamestnávateľ mu nedá 10 hodín, tak mu to musí doplatiť? A o tom nenároku na prémie, to tiež veľmi nejde dokopy s aktuálnym záknníkom práce (§49 ods. 5: "Zamestnanec v pracovnom pomere na kratší pracovný čas sa nesmie zvýhodniť alebo obmedziť v porovnaní s porovnateľným zamestnancom").
Približne 4€ na hodinu a týždenne priemerne 7 hodin je 28€. Odvody cca 7€ takže by mi zostávalo 21€.Za mesiac by to bolo cca 80€.Január a február bez roboty ....to znamená 800€ za rok brigády.....no neviem neviem či ísť do toho......
Reakcia na: edo172 #30:
na hodinu je niečo málo cez 4 eurá, ale ako brigádnik nemáš tuším nárok na prémie, a zabudol si na zdravotné odvody /aj z dohody/ a daň....za ďalšie, 10 hodín, neznamená, že odrobíš 10 hodín, ak bude mať konkrétna služba výkon 5:59, tak zvyšné 4 hodiny si nevieš preniesť do ďalšieho týždňa...služby majú výkony rôzne, 6 a pol, 7 hodín, ale aj 8 a pol alebo 9...takže so 40 hodinami mesačne rátať nemôžeš...ďalej, nemusia ťa volať každý týždeň, jasné, cez výluky, alebo veľkom počte PN, áno, ale mimo toho to nemáš zaručené...potom taký január a február sú mesiace, kedy aj dispoziční vodiči sedia doma a o odrobení normy len snívajú, vtedy nemáš šancu....takže návratnosť by mohla trvať o niečo dlhšie...
Nemám to overené koľko majú na hodinu ja som len dal sumu aby som si vedel prepočítať návratnosť investovaných eur.
Reakcia na: edo172 #28:
Za tri evri na hodinu nerobia autobusári asi ani v Moldavsku. Raz to budú musieť pochopiť aj v Košicoch.
Neviem koľko má brigádnik na hodinu,ale ak počítam,že cca 3€ tak mesačne si vie privyrobiť 120€.Ja D nemám iba C,E a rozšírenie na D stoji 660€ + Kkv 160€ čo spolu je 820€.Psychotesty na vodiča mám 1 mesiac staré.To znamená,že jeden rok by som brigádoval, aby sa mi vratilo to čo som investoval.Pochopil som to správne?
Reakcia na: edo172 #26:
brigádnici v podniku sú, prevažne ide o zamestnancov /mechanici, THP/ ale aj externisti...robí sa v rozsahu max 350 hodín ročne, 40 hodín mesačne, 10 hodín týždenne, čo zväčša znamená jednu službu...na to, aby ťa vzali však musíš mať D + KKV....do kurzu ťa nezoberú, nakoľko je podmienkou po ukončení kurzu podpísať zmluvu...keď podnik robil kurz iba na D, zmluva sa podpisovala na 3 roky, teraz spolu s KKV to bude na dlhšie...ako brigádnik by si hodnotu kurzu nedokázal odrobiť....
Jack37 vďaka za info.Ja prácu mám len by som chcel ešte jednu.Celkom ma baví šoférovanie tak som myslel,že by som to mohol skúsiť aj ako vodič mhd.Poslal som email aj do dpmk či beru vodičov aj ako brigádnikov,tak čakám čo mi odpíšu.Myslel som že tu v diskusii mi odpíše konkrétne brigádnik,ak vôbec jazdi neaky v dpmk.Zatiaľ aj tak vďaka.
Reakcia na: mi.v #22:
Pri režime 4-2 sa to strieda po 6 dňoch. A neviem, či to je až také zničujúce. Veľa vodičov, čo robí trhané služby 5-2 a teda robia od rána do včera (s doobedňajšou a obedňajšou prestávkou) prejde časom práve na celodenné služby. Tak nevie, či je to znak toho, žeby ich to ničilo.
Reakcia na: edo172 #23:
Minule sa na Moldavskej striedali vodiči a ten čo odchádzal sa pýtal nastupujúceho či vie ako má ísť a ten ani poriadne nepoznal trasu a povedal že je brigádnik. Takže asi áno, len neviem či aj teraz, to ti musí odpovedať niekto znalý.
Ahojte.Chcel by som vedieť či v DPMK sa da robiť vodič autobusu MHD ako brigadnik.
Prosím vysvetlite mi, prečo sa služby TÝŽDENNE striedajú tak, že jeden týždeň sa robí od skorých ranných hodín a druhý naopak – do noci. Veď to musí byť na organizmus dosť zničujúce. Často som rozmýšľal nad tým, prečo sa nepracuje tak že napríklad celý MESIAC ráno a potom ďalší mesiac poobede, aby sa organizmus nemusel prestavovať každý týždeň, ale menej často – napríklad raz za niekoľko týždňov. Podľa môjho názoru by sa vodičom s ustálenejším denným režimom jazdilo o niečo lepšie a bezpečnejšie.
Reakcia na: Vladimír #18:
...presne tak...volnejšie víkendy k tomu a navyše pokoj od piatkovej ,,večernej chásky"
Reakcia na: Vladimír #18:
Však ja nikomu jeho preferencie neberiem, asi som nebol typický vodič MHD. Pre mňa bola priorita čo najdlhšia služba v kuse na tej najpreťaženejšej linke a čím viac v noci, tým lepšie. A kolegovia delenkári sa rozvádzali rovnako často ako turnusári, dokonca aj keď nemali deti a manželka bola delenkárka rovnako ako oni ? .
Reakcia na: LABTEC #13:
A Rumunov, Ukrajincov, Bulharov a migrantov s Déčkom je veľa? Inak s tými Čechmi a migrantmi, to neviem, kde si nabral.
Reakcia na: Iv #17:
A ešte ste všetci zabudli na jednu vec, čo si aspoň v Nitre "delenáši" zvlášť cenia, a to STABILNÝ REŽIM. Organizmus majú už roky prispôsobený tak, že o tretej ráno sa automaticky budia, večer o deviatej automaticky zaspávajú... Žiadne striedanie zmien, raz tak a potom zas inak...

Z množstva rozhovorov tiež viem, že istá časť vodičov sa pre delené rozhodne napríklad aj preto, že má odpor/paniku z práce vo večerných hodinách ("čaro" večernej klientely).
Reakcia na: S499.1023 #12:
ako už spomenul Apeer, voľné víkendy /aj deti majú voľno vtedy, možno manželka/, a kedysi keď sa robilo 6-3, alebo neskôr 4-2, nebola iná možnosť ako mať voľný víkend...napr. pri 4-2 vyjde voľný víkend iba raz za 6 týždňov /z toho dlhý víkend raz za 12/...teraz je možnosť robiť 5-2 /týždeň ráno, týždeň poobede, víkend voľno/ ale nie sú tam príplatky za víkendy, sviatky, ani za trhané služby, teda najmenšie zárobky, zárobok za trhané služby je omnoho vyšší....
Reakcia na: Apeer #15:
a v Košiciach navyše pridelený "svoj" autobus ?
Reakcia na: S499.1023 #12:
Volne vikendy a sviatky. A ak manzelka pracuje tiez len cez tyzden, mas pridanu hodotnu v tom, ze ste spolu aspon vtedy.
Ďalšia vec je platové ohodnotenie. Keby zaplatili adekvátnu mzdu, (vodič je zodpovedný za životy ľudí, jednou nohou v base a druhou v hrobe) tak si môžu vyberať, taký by tam bol nával, ale sme na slovensku.
Reakcia na: S499.1023 #4:
Vodičov je vo všeobecnosti nedostatok. C, už branci nerobia a D-čkárov je ešte menej. Starý postupne idú do dôchodku. A mladý chalan na úrade práce jednoducho nemá prachy na vodičák ,KKV, a ďalšie prkotinky. Niektoré firmy už začali verbovať rumunov, ukrajincov, bulharov a češi dokonca aj migrantov.
Reakcia na: tbus #10:
Nikdy som nechápal, akú pridanú hodnotu vidia kolegovia delenkári v tom, že môžu za symbolický príplatok chodiť do roboty dvakrát denne ale niektorí sa po tom sápali ako po údenom.
Reakcia na: tbus #10:
Aspoň niečo si pamätám z košických reálií, keď už väčšinu času som preč... ?
Reakcia na: Dispecer #8:
Cca to sedí, ranné nástupy delených pre kĺbové busy sú najčastejšie medzi 4:20 a 5 hod, ale napr. Solarisácke služby až medzi 5 - 6. Po odrátaní cestovania sú tam doobedu vždy aspoň tie tri hodiny voľna. ?
Reakcia na: Dispecer #8:
Diky za info, aspoň takto približne som potreboval vedieť ?
Reakcia na: romeo #7:
"Trhané služby" sú tie, ktoré jazdia iba v rannej i poobednej špičke - z toho vyplýva, že nástup je cca pred 06:00, po 08:00 mu začne prestávka trvajúca až do cca 12:30 - 13:00 a končí okolo 17:00 - 19:00. Ale prosím, ber to ako veľmi zjednodušenú predstavu - reálne sa to mení od služby k službe... ?
švagor by mal možno záujem, rozmýšľa len kvôli pracovnej dobe-asi by mu najviac vyhovovali trhané služby,ale neviem mu presne poradiť v akom čase sa robia trhané-vedel by mi to tu niekto hodiť?
Reakcia na: N/A #2:
Čo z toho neplatí:
- neexistuje žiadny príplatok za prácu v odpoludňajšej špičke
"- mimoriadne odmeny pri pozitívnom plnení hospodárskych výsledkov podniku" - to majú na každej prevádzke iba tzv. "fajky"..
" -- za iniciatívny prístup k riešeniu problematiky zabezpečovania výpravy vozidiel MHD" = pokiaľ vodič odrobí za 3 mesiace minimálne 90 hodín nadčas dostane mimoriadne odmeny 150 EUR

- Náborový príspevok vo výške 3000 EUR dostane vodič až po odpracovaní nejakého času (min. pol roka), pokiaľ má každý mesiac nadčasy a iba ak má počas celej doby bezškodový priebeh - teda nebol účasný žiadnej nehody ani naňho neprišla žiadna sťažnosť ...
Reakcia na: N/A #2:
Skoro také výhody ako vov Košicoch...
Reakcia na: LABTEC #3:
Vzhľadom na to, že sa jedná o SAD Trabelssie, mi tam chýba už len otázka: "Ste nútení byť vodičom autobusu?"
Z toho inzerátu vidno, že DPMK nemá veľmi veľký záujem o nové posily. Lebo mi stačí porovnať ponuku o zamestnanie v BA alebo Prahe. Tam sú uverejnené aj čo ponúkajú (plat a pod.) A tu? Len samé podmienky. HANBA!!!