Mesto Košice vyhlásilo verejné obstarávanie na zhotoviteľa projektu MET

Otvárenie ponúk je plánované na 19. februára 2016.

Mesto Košice dňa 22. decembra 2015 zverejnilo vo vestníku verejného obstarávanie oznámenie o začatí verejného obstarávania na zhotoviteľa projektu Modernizácia električkových tratí v meste Košice (MET).

Predpokladaná hodnota zákazky je odhadovaná na 88,2 milióna eur bez DPH a zhotoviteľ bude mať na jej zrealizovanie lehotu 24 mesiacov odo dňa zadania zákazky.

Kritérium súťaže je jediné – najnižšia cena zákazky.

Lehota na predkladanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom a na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť je stanovená na 18. februára 2016 do 10:00 hod. Otváranie ponúk sa uskutoční 19. februára 2016 o 11:00 hod.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Prvý apríl ale nebude, keď Mesto Košice dá Dúhe referencie do súťaže...
Reakcia na: Tatranka #23:
1.apríl? ? ?
Reakcia na: tom393 #22:
Dodatok: Po ukončení výberového konania a víťazstve fy DÚHA, primátor R. Raši dobrovoľne odstúpi na protest z funkcie primátora a opustí aj stranu SMER s tým, že v politike definitívne končí a chce sa venovať rodine a svojej pôvodnej práci lekára!
Spoločnosť Důha dokázala nemožné už počas realizácie projektu ÍKáDé za vyše 40 miliónov eur, keď za takmer rok a pol jej stavbári pracovali na rekonštrukcii tratí hokejovo – teda v čistom čase to stihli bravúrne – trvalo im to len tri mesiace. Práve toto expresné nasadenie presvedčilo výberovú komisiu, ktorá mala na stole ponuky štyroch firiem. Podobne, ako predtým v prípade už fungujúcich tratí ÍKáDé, na ktorých sa sem-tam prepadne dlažba a pokriví koľajnica, Důha sľubuje kvalitu na dlhé desaťročia. Za sto miliónov bude rekonštruovať napríklad kruhový objazd na Moldavskej, Idánsku, Alejovú či Triedu SNP. V čistom čase by to malo trvať tri roky. V hrubom, no, ktovie...
Reakcia na: tbus #12:
Tá tabuľa slúži na informovanie o odchodoch autobusov z vedľajšej zastávky. Ľudia tam vystupujú z električiek a pokračujú do Devínskej novej Vsi alebo Lamača autobusmi.
Reakcia na: tbus #12:
Na danej elektornickej tabuli, sa zobrazuju aj odchody autobusov z prilahlej zastavky Pri krizi smer DNV. Aby cestujuci, ked vystupi z elektricky vedel, kolko ma na prestup.
Reakcia na: Dispecer #16:
V KE zistis, ze stihas este aj nakupit 😃
Reakcia na: Bjorn #15:
Podobné obmedzenie bolo aj pri IKD. Preto sa Dúha mohla prihlásiť len v konzorciu s inou firmou, oni si konkrétne vybrali ZUE, ktorá tieto podmienky spĺňala. Takže, keď sa teraz podarí dohodnúť sa s nejakou podobnou firmou aj Železničným stavbám, tak sa môžu kľudne prihlásiť.
Reakcia na: tbus #14:
Aspoň hneď po výstupe z električky vieš, či máš behať ako maratónec, či ako Usain Bolt. ?
Ale veď ja viem, že sa rekonštrukcie robili aj v BA, Poľsku a pod... Ale kto sa prihlási do súťaže v Košiciach? Keď každý dobre vie, ako sa súťaží...

A BTW, čo Železničné stavby? Robili Južnú triedu, to obmedzenie na 5 rokov by ich asi vylúčilo, lenže... Robia železničné trate v Česku, to by sa za podobnú zákazku považovať nedalo?
Reakcia na: Dispecer #13:
tak keby bol na autobusovej zastávke, azda nebudú čakať na autobus na električkovej zastávke
Reakcia na: tbus #12:
Je na tom niečo zlé? Ak prestupuješ z električky na autobus, určite sa zíde, ak bude ukazovať odchody autobusových liniek... ?
Reakcia na: Tatranka #9:
Hovoríš o tom úseku, kde to otvárali na tuším 3. pokus a potom ešte mesiac reklamovali? ?
Reakcia na: KosickyTiger #7:
To okopírovali od nás? ?
Reakcia na: Yogi616 #8:
No jo... Termíny síce dodržali, ale kvalita tiež nie je všade tip top. ?
Reakcia na: hmozdinka #3:
Žiadna výhra teda...