DPMK vyhlásil verejné obstarávanie na nové trolejbusy

DPMK plánuje nakúpiť štyri nové kĺbové trolejbusy

Dopravný podnik mesta Košice zverejnil dňa 17. júna 2014 vo Vestníku verejného obstarávania č. 116/2014 oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania. Predmetom zákazky je modernizácia vozového parku trolejbusov, konkrétne dodávka 4 kusov nových dvojčlánkových kĺbových nízkopodlažných trolejbusov. O víťazovi obstarávania rozhodne ekonomicky najvýhodnejšia ponuka, v ktorej sa budú hodnotiť kritériá s nasledujúcimi relatívnymi váhami:
  • Cena za predmet zákazky - 80
  • Doba dodania predmetu zákazky - 20
Predpokladaná hodnota zákazky 2,138 mil. € bez DPH, financovaná by mala byť kombinovane, zo štrukturálnych fondov (Operačný program Životné prostredie) a z vlastných prostriedkov DPMK. Trolejbusy by mali byť dodané do siedmich mesiacov od zadania zákazky.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Myslím celé tančeky okolo obstarávania trolejbusov sú len kvôli komunálnym voľbám v novembri 🙂 Reálne je trolejbusová doprava v Košiciach vďaka nákupu 127 nových autobusov mŕtva.
Reakcia na: Davidoshmhd #32:
Existuje ešte šanca, že DPMK prejaví záujem o trolejbusy?
Reakcia na: Davidoshmhd #32:
ANI MA NEHNE!!!? ? ? ? ? ? Zajtra sa otvárajú ponuky zatiaľ čo hlavné mesto neonacistického kraja dostane peniaze do hrtana. Teraz to môžeme všetky zahodiť. A tých zvyšných "1,8 milióna €, možno aj viac" nech si prosím pekne strčia dakde...☠ ☠ ☠
Reakcia na: Davidoshmhd #32:
Takže je to jasné. Trolejbusy v Košiciach skončili. Takže aspoň budú mať tie klbáky využite.
Reakcia na: myslavcan #30:
žiaľ asi nie pre nesplnenie termínu; ten BB stihla .
Banská Bystrica zrušila súťaž na trolejbusy... http://imhd.sk/transport/doc/sk/13586/Dopravny-podnik-zrusil-sutaz-na-nakup-trolejbusov-bude-ju-opakovat.html Tak, žeby sme sa nakoniec fakt dočkali zázraku? ?
Reakcia na: Yogi616 #22:
Aj ja si myslim ze to tak bude bude sa to striedat tak ako teraz chodia trolejbusy s autobusmi spolu, nove trolejbusy nahradia tie v najhoršom stave.
Reakcia na: 2TheMHDmarek2 #27:
Chybička se vloudila... namiesto Starozagorskej tam má byť Hodonínska. Trať sa tam mala napojiť na dnešnú trať na Toryskej, viď. samotná schéma http://imhd.sk/ke/media/mn/00000836/Plany-do-buducnosti-Plan-trolejbusovej-dopravy-1986.pdf
Reakcia na: Dispecer #25:
Povedal by som, že skôr to bol akýsi "zámer" zo strany DP. Našťastie, že z týchto plánov vycúvali (po prvé v 2007-mom, po druhé v 2012-om).

A čo sa týka výstavby trolejbusových tratí, ako prioritu by som zaradil dlhé roky sľubovanú trať NMM - Vojenská - Nová nemocnica - Starozagorská, po tom neskôr úsek NO - Sečovská cesta - Lingov. No a neskôr by došlo aj na realizáciu tratí v iných častiach mesta. Ale to by nesmeli byť prázdne sľuby ?
Reakcia na: Jacobs #14:
Vyhlásenie VO je podmienkou získania NFP...
Reakcia na: Tatranka #24:
Ale išlo, ale o takú, ktorú nik nepozná, iba autor... ?
Reakcia na: LABTEC #21:
Pri pokusoch o zrušenie trolejbusov vôbec nešlo o žiadnu ekológiu ani ekonomiku...?
Ten nákup trolejbusov bude prašť anebo uhoď...ani tak, ani tak
Reakcia na: AutobusovyManik #20:
Ja to vidím na to zloženie SOR 18 + nové trolejbusy + 15Tr. Kedže zopár trolejbusov už vyradili, tak len novými ich nenahradia. A určite ešte niečo vyradia, veď plno ich je v hroznom stave. Takže aj tak tu budú musieť behať autobusy. A v konečnom dôsledku, je ich tu plno. Veď je zaradených 35 klbákov a už sa to dáva na linky, kde dovtedy klbáky nebehali, a to ešte 21 má byť zaradených. Verím tomu, že určite sa klbáky hodia, ale určite ostanú aj zvyšné a bude sa rozhodovať čo s nimi a tak ich ešte zopár pôjde na TD.
Reakcia na: Rudyke902 #15:
Áno ,nakúpili sa cng autobusy ,lebo sú ekologické. Nafťáky IK 280 sa zrušili ako zastaralé a neekologické. Trolejbusy pred nedávnom chceli zrušiť, že vraj sú neekologické ,keďže elektrina pre trolíky sa vyrába z fosílnych palív. Potom sa nakúpi kopa soriek (Naftových, čisto ekologických.)
Len hlava mi neberie ako môže nafťák ,aj keď euro 6 byť ekologickejší ,než trolejbus.
A teraz sa z nejakého nelogického dôvodu idú robiť prípravy na nákup 4-och trolejbusov.
Ale čo na tom, že je tu niečo nelogické , dôležité je to, že sa aj s trolejbusmi niečo začína robiť.
Podľa mňa to je smiešne, 4 trolejbusy na linkách a zbytok budú SORky či ako si to predstavujú? Či aj nové + SORky + 15Trky? Sa vôbec vyplatí prevádzkovať trolejbusovú dopravu? Komu treba do vrecka na letnú dovolenku? ?
Reakcia na: Rudyke902 #15:
Ani neviem ze tu niekedy jazdili Ikarusy 250?
Reakcia na: Rudyke902 #15:
Ale ty kde žiješ? Veď keď chce mesto resp. DPMK kúpiť 4 trolejbusy, to nejde tak ľahko ako keď ty si chceš kúpiť 4 rožky... A keď chce zrekonštruovať trate, to tak isto nejde tak rýchlo ako, že ty sa rozhodneš, že sa ti nepáčia žlté steny v detskej izbe, tak na druhý deň ideš, kúpiš vedro primalexu a prefarbíš si ich... Všetko chvíľu trvá. Na takéto projekty treba milión potvrdení a musí to prejsť cez desiatky rôznych inštitúcií... Ak by si trochu videl do problematiky eurofondov, tak by si pochopil, že aj oveľa menšie projekty sa väčšinou pripravujú dlhšie obdobie a že u nás, ak sa podarí hlavne MET, tak to bude v rekordnom čase... Či si myslíš, že napríklad v Miškovci sa v januári rozhodli, že chcú nové električky a už v nich jazdia? Mali vypracovaný komplexný projekt na roky 2008-2013. Toto by ťa malo trápiť... Že prečo sa to aj u nás nedá robiť komplexne a plánovať dlhodobo a nie len systémom, že sa končí programovacie obdobie, tak treba narýchlo zbúchať nejaké projekty...