Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: romeo #58455:
Fuu, že nebolo ju vidno ani o 17tej, to si napisal akokeby ju nebolo vidno ani o 17:40... 4 minuty je uplne banalne meškanie ktore mohlo byť spôsobene hocijakou mimoriadnou udalosťou.
Reakcia na: romeo #58455:
Išiel autobus s meškaním.
R1 s odchodom z soša smer stanica o 16:56 buď výrazne meškala,alebo nešla vôbec..ešte o 17tej nebolo po nej ani chýru ani slychu a nebolo ju vidno ani pri kauflande...súvis s tými poruchami?
Reakcia na: Tatranka #58453:
Tak vieš ako, Košice sú podľa Karola Smolku najväčšie maďarské mesto na Slovensku. A v Budapešti je nekúrenie v MHD tiež typické. Prakticky až do príchodu hannoverákov sa v Budapešti nekúrilo ani v T5C5, asi aby sa substrát nerozmaznal.
Reakcia na: S499.1023 #58451:
To nie sú. Ale nekúrenie je košická špecialita. Hlavne električkové spoje na 6:00 do železiarní, mám s tým veľmi bohaté vlastné skúsenosti...?
Reakcia na: Rudyke902 #58446:
V pohode. Výrobca musí závadu v garancii odstrániť, vozy musia maximálne jazdiť. Už len preto, že sú z eurofondov...?
Reakcia na: Rudyke902 #58449:
Lenže "nekúri sa" a "vozidlo má zle vyriešené kúrenie" nie sú synonymá.
Reakcia na: Granite01 #58443:
To je tými zlými taškentskými sklami. PRiťahujú rosu a prepúšťajú zimu.
Reakcia na: Yogi616 #58448:
Vlastna skusenosť ... V málo vozoch typu KT8 sa kuri tak aby to cestujuci pocítili, tak ako v iných vozoch (v článku C vôbec,okrem NP vozov), AK sa aj kuri - kurenie je pod stropom - teda sediaci cestujuci cítia len "prievan" a zimu od netesniacich dverí z obidvoch strán voza .. ? stojaci citia teplo na ruky ak sa držia horných madiel,, ?
Reakcia na: Rudyke902 #58446:
Akým zázrakom si prišiel na to, že v KT sa nekúri?
ako T3 zachraňovali výpravu ?
Reakcia na: Tatranka #58442:
Hm, takže tak skoro sa z T3 asi celkom nerozlúčime a budeme ich vídať na tratiach (nie ako sa tu písalo že už ich nestretneme) ? , no a to kurenie, hm, to asi bude problém "na dlhe trate" - len aby DP nezakázal zapínať v nich kurenie (v lete klímu nemaju, v zime kuriť nemusia ? ) ,,,,
Ale teraz vážne, ak teraz už je problém s kurenim "hromadne" v nich, čo bude ak zima a mrazy udrú naplno ? ? (ešte ani nemrzlo),, Len aby to nedopadlo potom tak že bude v nich ešte zimnejšie ako v KT ktorých sa nekúri vôbec celu zimu ..? No dufajme len že DP "seriozne" k tomu pristúpi a v rámci záruk jednotlivých vozov bude trvať na uspešnom odstránení tohto problému do buducna ... V to treba len dufať.
Reakcia na: Granite01 #58443:
Práveže vo variách bola teplota vždy keď som ním išiel ideálna, že ani sa mi vystúpiť nechcelo. Zato o KT sa to povedať nedá
610+611 aktuálne skapata na rýchlodráhe ako R2 do Košíc.
Reakcia na: Tatranka #58442:
A to aj niekedy kúrili?
Mne sa zdalo dosť zima aj minule keď som Variom cestoval.
Reakcia na: Mike #58440:
Variám hromadne odišlo kúrenie. Zaskakujú T3. ?
Reakcia na: Mike #58440:
Veď treba prevetrať aj zvyšok vozového parku. Holt, to je tak, keď z nákupu 23 vozov sa stal nákup 33 vozov a ešte ďalších 13 sa možno dokúpi, pričom intervaly zostali rovnaké.
Reakcia na: tbus #58439:
Všeobecne je dnes u električiek vonku minimum várií.. čo to?
Linka 4 dnes takmer výlučne v réžii T3 (asi len okrem NP poradia) ?
Dnes 27.12.2015

Linka R1 - vozidlo TWT/ Pragomiex Vario LF2+ #813

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.