Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
BM:
"Hladkaci stroj", cize oficialne brusiace vozidlo ev.c. 112 jazdi pravidelne kazdu noc "do terenu" brusit "kosicke vlny". Predvcerom bol od 23:30 videny pri bruseni useku krizovatka Tr. SNP-Bardejovska a Moldavska cesta-Tr. SNP (v danom smere) a vcera od 23:40 do 4:00 brusil usek od kruhoveho objazdu po novu nemocnicu.

Ako som sa pred jeho vcerajsim vyjazdom dozvedel, brusiace vozidlo je uz v poriadku, pritlak specialneho brusneho kamena cini 6 az 10 atmosfer a kolajnice sa brusia v danom useku kyvadlovo. Jazdi sa na zadny zberac (vozidlo T3 ma 2 zberace) a na zadnom stanovisti je dorobene sedadlo s malym ovladacim pultom a jednym celnym reflektorom. Na oboch stanovistiach sa na cele nachadzaju dva oranzove majaky, ktore po cely cas prevadzky mimo vozovne blikaju.

Pre zaujimavost este informacia, ze toto vozidlo, ev.c. 112 bolo minuly rok precislovane z ev.c. 102, aby bolo mozne oficialne vyradit T3 ev.c. 353 z osobnej premavky. Papierovo je 112 ex 353 a 102 ex 229/II vyradeny. V skutocnosti je 112 ex 102 a ta ex 229/III...
Reply on: Sarko #46:
Je pravda, ze velka cast vodicou jazdi dost pomali, ale co narobis.Trebalo by dat do poriadku co najskor vsetky trate aby sa tu dalo jazdit dost dobre na elektrickach aspon 50km/h tak ako je v Blave.
Ved napriklad trat na Jazere by trebalo prebrusit . Inac co je z "hladkacim strojom"?
Inac 4-5.8 a 11-12.8 by mala prebehnut rekonstrukcia obluka zo Sturovej na Kuzmanyho. Pritom bude pre autobusy obchadzkova trat cez Kukucinovu ulicu. Bude to dost zaujimave 🙂
BM:
Ee, bolo to KT-cko 😉 Ktore, to uz nebudem konkretizovat. Jedno je ale iste, v tej istej elektricke sa viezol aj vodic elektricky z Prahy, ktory sa o rychlodrahe vyjadril velmi pochvalne, a potvrdil, ze v Prahe sa da jazdit na obdobnych tratiach na otvorenom zvrsku maximalne 45 km/h (napr. Modrany).
Reply on: Sarko #44:
Takze to bola bud T6 a nie T3
BM:
No zrychlovac to nebol 😉. Ale aj keby, staci vypnut reverz a vali to samo od seba 🙂.
Reply on: Sarko #42:
Prehnal zrychlovac.Nezalepilo ho??? 🙂
Dnes som bol svedkom rychlosti elektricky na rychlodrahe s 80 km/h a prejazdom cez vyhybne 55 km/h. Poviem vam, bol to po dlhom case zazitok 🙂
Davam do pozornosti zastavku KVP-ISKRA v smere do Myslavy. Vsimnite si novy oznacnik na ktorem je napisana aj linka č. 36 , ktora ma stanoviste este pred krizovatkou. Asi to je nachystane uz pre novu cestu na Klimkovicovu ulicu. Stoji to za to.
Ale jeden bonz predsa mám.Dnes L14(5218).Vodič telefonoval počas jazdy a dokonca si zapisoval niečo.
Reply on: Sarko #38:
No neviem!Ja som naschval nenapísal čas a smer.Nechcem bonzovať na svojich budúcich kolegov!:-)
Diggi:
Ano, je to tak, ja som to omylom v rychlosti napisal naopak 😞

All:
Este jedno dolezite upozornenie, nepostacuje ak uvediete, ake vozidlo na akej linke nehlasilo alebo nespravne zobrazovalo informacie na BUSE. Potrebny je aj CAS, SMER LINKY a MIESTO, kde bola takato skutocnost zistena!

Dalsia vec je, ze si treba uvedene informacie zapisovat a raz za cas (dajme tomu mesacne) si uvedene info dame do jednej hromady a odovzdame pre 1018. 1018 sa uz vyjadril, ze je chvalitebne, ze tu o tom diskutujeme, ale on to z casoveho dovodu nestiha na fore vyhladavat a prepisovat.
3509 na linke č. 30 včera večer nehlásila!
Reply on: BM #32:
K tej linke č.14.Ja ňou cestujem v smere Žel.stanica-HPTesko a železnicou prechádza až v obci Ťahanovce.Vôbec sa tam nezdrží(možno preto meškajú).
Sarko :

Solarisy maju ten nater presne naopak. prve su zelene a ostatne biele.

Dnes mal vodic 3502-ky na L19 štastie. mal totiž naťukanú linku 192 na čo ho upozornil jeden malý chlapec. Ani nie o 10 sekúnd po tom čo to opravil sa zo zákruty na svojom BAJKU vyrutil oproti p.KUZMA

Samozrejme zastávky nehlásil, len zobrazoval čas a pásmo
Reply on: Nodes #33:
Tymto autobusom chyba takzvane dverove kriterium /cidla/, ktore je zakladnym cinitelom pri hlaseni zastavok. Cidlo udava kedy sa vozidlo pohlo zo zastavky. To da signal pre BUSE a to zahlasi vizualne zastavku.Ak je vozidlo vybavene zvukovou zbernicou tak zahlasi aj po zvukovej stranke zastavku.
BM: Vypisal si tu evid. c. vozidiel, ktore nemusia hlasit. 5201 az 5210 atd. Cize tieto vozidla nemsia ani zobrazovat zastavky na vnut. diplejoch? Dobre tomu rozumiem?
Reply on: Sarko #29:
Saroko zabudol si na najdolezitejsie. 1. seria ma nizkopodlaznu iba podlahu. Treba sa teda vystverat po schode na sedadlo.
2. seria uz je nzkopdlazna uz aj pri sedadlach cestujucich.

Dopravak: v Ikarusoch chyba zvukova zbernica pre system BUSE. Bolo by ju potrebne zakupit, ale jej cena sa pohybuje v cene okolo 50 000Sk. Jediny kto na SR maju taku zbernicu je Presovsky DP.

5236 hlasit zastavky ma, zato moze byt vodic ukrateny o premie. Meskanie na 14 je sposobovane vlakom ktory, prechadza cez obec Tahanovce.
Dnes som sa viezol 5236(Karosa-B952) na linke č.14.Prišla s 5 minutovým meškaním a zastávky nehlásila
Reply on: Sarko #22:
Včera som sa viezol 5005 a nič nehlásila.
All:V Ikarusoch som ešte hlásenia zastávok nepočul a to v nich cestujem pravidelne!
Reply on: Darro #24:

Co sa tyka tych Solarisov, na prvy pohlad sa tieto dve serie lisia jedinym nepatrnym detailom a tym je nater na zadnej casti cela, ktory je v hornej casti prvej serie (v urovni displeja BUSE) biely, ostatne ho maju zeleny. Kedze Solaris sa osamostatnil od spol. Neoplan, naozaj si myslim, ze je dolezite odlisovat vyrobcov, i ked tovaren je ta ista.

Dolezitejsie rozdiely su v motorickej stranke, tu sa vsak delia 2 skupiny na serie:
3501 - 3510: motor MAN, norma Euro II, ciastocne oddelena kabina vodica
3511 - 3520: motor DAF, norma Euro III, samostatna kabina vodica so vstupom pravym kridlom 1. dveri

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.