"Rozsah prevádzkovanej dopravy nesmie byť v časovej kolízii so spojmi iných dopravcov ... vrátane spojov na linkách prímestskej dopravy ...". Pod pojmom "iných dopravcov" rozumej SAD Zvolen.
"Rozsah dopravy v čase: 6:00 - 9:00 a 13:00 - 17:30, budú spoje vedené najmenej 10 minút pred alebo po časovej polohe spojov iných dopravcov ...". V ostatných časoch je odstup 30 minút.
Len tak mimochodom, cestovné poriadky MHD schvaľuje Mesto Banská Bystrica. Rovnako si Mesto objednáva výkony.
Nemenej zaujímavá je podmienka náhradnej dopravy (pri výpadku na dráhe) vozidlami spĺňajúcimi normu EURO 4, EURO 5, alebo EEV, resp. vozidlami s pohonom CNG. Zrazu aká starosť o ekológiu ...
Podiel nízkopodlažných vozidiel musí byť minimálne 20%. Aký paradox, že práve DP ako jediný dopravca v MHD Banská Bystrica má autobusy EURO 4, navyše riadna výprava (mimo záložného vozidla) je na 100% zabezpečená NP vozidlami.
Za týchto okolností je licencia nepoužiteľná, DP sa voči rozhodnutiu v lehote odvolal.
Plné znenie rozhodnutia zverejnil DP na svojej stránke www.dpmbb.eu.