A čo je na tom také zlé, že sa objednávajú diely na 21Tr? Veď sú za normálnu trhovú cenu. Je to nízkopodlažné vozidlo ešte stále poplatné dobe.
Skôr je horšie, že také klbové sory (busy) musia čakať dva roky na náhradné diely.
Skôr je horšie, že také klbové sory (busy) musia čakať dva roky na náhradné diely.
Ike
Áno, keby DPB odpredal trolejbus, ktorého účtovná hodnota je vyššia ako trhová, tak by išiel do straty. Treba sa ale spýtať, prečo má to vozidlo vysokú účtovnú hodnotu. Lebo nejazdil! Ak by sme sa podrobne pozreli na toto vozidlo a zistili, koľko € DPB zarobilo za 1 € investované Euro (bez obstarávacích nákladov), tak zistíme, že to bola hlúposť.
Je to ako keby si Ryanair kúpil Airbus A330.
Mimochodom tie hydrogény dopadnú podobne len čo sa začnú kaziť.