Od 19. hodiny bol problém dostať sa do autobusov na zastávke Lafranconi, a tak niektorí ľudia radšej šli pešo. Vytrvalejší sa dotlačili do už preplnených autobusov a úroveň cestovania v linkách 31 a 39 možno označiť za prevážanie dobytku. Posledný spoj z Mlynskej doliny praskal vo švíkoch a viacerým zostala iba jediná možnosť cestovania – taxík. Ako sa dopravný podnik úrovňou služieb správal k cestujúcim, tak sa cestujúci správali aj k vozidlám – v poslednom spoji do centra sa veselo fajčilo a popíjalo, ako popolník slúžil priestor núdzového otvárania dverí. Vodič v preplnenom vozidle nemal možnosť počínanie cestujúcich vidieť, dispečer absentoval. Čerešničkou na torte bol spoj linky N31, ktorý o 01:26 vôbec nezastavil na zastávke Hodžovo námestie napriek tomu, že cestujúci dávali znamenie. Treba pripomenúť, že situácia by bola ešte ďaleko horšia, ak by bolo priaznivejšie počasie.
Naskytá sa preto viacero otázok: Prečo Mestská časť Karlova Ves (ktorej zástupcovia sedia aj vo vrcholovom manažmente DPB) povolila podujatie bez zabezpečenia posilovej dopravy? Prečo DPB nezabezpečil posilovú dopravu aspoň v rozsahu roku 2008? Je oprávnené za takéto služby pýtať vyššie cestovné na nočných spojoch? Neprospieva takéto (ne)konanie DPB taxislužbám?
Pre pozitívne príklady, ako sa robí posilová doprava, netreba chodiť ďaleko. Príklady z Brna s desiatkami posilových spojov z podujatí sú známe, rovnako vydarená bola aj vlaňajšia posilová doprava z Expres festivalu na Zlatých pieskoch. Napriek tomu nevedia DPB, a. s. ani organizátor podujatí Heineken Slovensko, a. s. počas Bažanta na Mlynoch už vyše 10 rokov zabezpečiť dopravu, v ktorej by sa cestujúci mohli cítiť ako ľudia. Spôsob a úroveň prepravy do istej miery napovedajú, za čo majú organizátori i mestský dopravca cestujúcich. Bude preto zaujímavé sledovať, ako bude telenovela „Doprava na Bažant na Mlynoch“ pokračovať v roku 2010.