Obmedzená premávka električiek (23.1.2024 04:00 – 10:00)

Na linkách treba aktuálne počítať s dlhšími intervalmi a výpadkami spojov.

Z dôvodu mimoriadnej udalosti (zamrznuté trolejové vedenie a električky) bol ráno prerušený výjazd električiek z depa Jurajov dvor, preto je ranná premávka električiek na linkách 1 3 4 7 a 9 výrazne obmedzená. V úseku Centrum - Farského je nasadená aj náhradná autobusová doprava linky X3. Cestujúcim odporúčame použiť súbežné autobusy a trolejbusy.

Výjazd električiek z depa bol obnovený po 5. hodine, pravidelná premávka električiek bude postupne v priebehu najbližších hodín na jednotlivých linkách obnovená.

Po 6. hodine je ešte stále výrazne obmedzená premávka liniek 4 a 9 v Karlovej Vsi, Dúbravke a Ružinove. Značne nepravidelná je aj premávka linky 3 z Petržalky, kde už skončila náhradná autobusová doprava.

Premávka linky 1 začala postupne od 6:40 v obmedzenom rozsahu, od 7:00 premáva až aj na Hlavnú stanicu, linka 7 zatiaľ vôbec nepremáva, do premávky sa zapojí čiastočne od 8:00 z Rače.

Medzi 7:00 a 7:40 nebudú premávať električky linky 9 z Ružinova.

Pred 8. hodinou je premávka električiek zabezpečená na všetkých radiálach, vzhľadom na obmedzený počet električiek v premávke treba počítať s dlhšími intervalmi než obvykle a občasným dlhším výpadkom spojov v niektorých úsekoch.

Do normálu sa premávka električiek dostane v dopoludňajších hodinách po skončení rannej špičky.

Cestujúcich upozorňujeme, že ak na zastávkovej elektronickej tabuli svieti odchod spoja s vlnovkou pred časom odchodu, daný spoj s najväčšou pravdepodobnosťou nepríde.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: upravovač fotiek #51:
Ty si nejaký milovník jednojazykových výhybiek?
Reakcia na: Solider #53:
Hurá. 👍
Reakcia na: upravovač fotiek #51:
V Krasňanoch bude harfa.
Reakcia na: Petto #45:
Krasňany sú jeden prepojený stavebný objekt, tam sa to ani nedalo efektívne robiť na etapy. V prípade JD ide o obrovskú investíciu na viacerých stavebných objektoch, kde sa to dá a aj bude musieť. Ale určite časť vozov bude musieť nocovať po obratiskách. Možno už v tom čase aj v Petržalke.
Reakcia na: Solider #49:
A budeme mať aj "harfu", alebo to zasa bude spleť výhybiek?
Reakcia na: Solider #49:
Aky je vyznam toho maleho dvora? preco ho nezrusit, nezastresit a ziska sa vacsia odstavna plocha, resp. udrzbova.
Reakcia na: Mhr1 #48:
Na úkor časti malého dvora sa predlžuje hala údržby. O pár metrov sa tiež predlžuje krytá odstavná plocha električiek. Po oboch stranách budú dve objazdné koľaje namiesto jednej. Druhá objazdná koľaj pri plote zo strany Račianskej bude mať ešte 72 metrovú slepú koľaj. Takisto pribudne tretia koľaj v hale DO. Autobusové plochy ostávajú zachované, tam sú deponované elektrobusy.
Reakcia na: Petto #47:
Ja som myslel, či sa nerozšíri vnútorne, t.j na úkor dvora, či autobusových plôch.
Reakcia na: Mhr1 #46:
Par ks mozno. Ale ta vozovna je limitovana priestorom.
Reakcia na: Petto #45:
Tak predpokladám, že toto sa urobí na etapy. A Krasňany nebudú mať po rekonštrukcii väčšiu kapacitu pre električky?
Reakcia na: Mhr1 #44:
Ale kde budu potom nocovat vozidla z JD je dost otazne. No ta je zase o dost vacsia,tak sa asi nezavrie cela vozovna na komplet jak Krasnany.
Reakcia na: Solider #30:
Tak to mi je jasné, že nie naraz. Dúfam, že rekonštrukcia JD nadviaže na ukončenú rekonštrukciu Krasňan.
Reakcia na: Viliam22 #29:
Takže mi neostáva, než dúfať, že sa toho dožijem...
Reakcia na: upravovač fotiek #40:
Však áno len by to šlo keby sa chcelo...
Reakcia na: Valec #35:
Vo výprave tu čítam, že sa nedostali vozy z vozovne, čiže zamrzla celá vozovňa a tam by nepomohlo to, že vonku lietali vozy.
Reakcia na: Ma178rek #39:
Zbytočné komplikovanie, iba jedna koľaj sa prebehne a celkovo veľa cúvania. Načo?
Reakcia na: upravovač fotiek #38:
7955 keď sa testovala trať do Petržalky
Prišla pravdepodobne od nábrežia, na Šafarikovom námestie šiel vodič do zadného vozňa a odcuval smer Petržalka.. rovnako aj 7927 s ňou je fotoreport rozsiahlejší

Rovnaký princíp by sa dal uplatniť aj tu
Keď ide elektricka od zastávky Centrum, príde na koniec trate do Petržalky a odchod po rovnakej koľaji s cuvanim až po Jesenského kde na triangli buď zacúva smer Jesenského a následne pôjde "normálnym" smerom smer Centrum alebo zacúva smer Centrum a následne pôjde dopredu smer Jesenského
Reakcia na: Viko #37:
Ako na triangli otočíš súpravu do opačného smeru tak, aby ostala na koľaji po ktorej prišla?
Reakcia na: upravovač fotiek #36:
V noci hádam nie je problém vycúvať z Petržky súpravu a otočiť ju na triangli na Jesenského, keď už sme pri tom.
Reakcia na: Valec #35:
Súhlasím. Keby behalo 16 vozov, ideálne súprav s dvoma zberačmi opretými o vedenie, tak by to bolo neporovnateľne lepšie. Teda s výnimkou Petržalky, tam by musela jednozberačová 30T.
Reakcia na: Solider #34:
Ale evidentne to zabralo a tie výpadky v Brne boli napriek oveľa horšiemu počasiu menšie. My máme sieť o polovicu menšiu, takže by ich stačilo 16 😁, ale reálne aj 5.
Ak očakávame silnú poľadovicu a na namrazovku máme jeden voz, na výsledku to vidno.
Reakcia na: Valec #31:
Myslel som, že sa bavíme o námrazovke a nie o manévroch s celonočnou premávkou a 30 vodičmi.
"Cestujúcim odporúčame použiť súbežné autobusy a trolejbusy."
Vlastne auto je vlastne auto, len magistrat by mal zabezpecit aby na zaplateny PCL sa dal natankovat benzin . . . odratavalo by sa to z karty . . .
Reakcia na: david11 #21:
Nekonal sa ani po-preventivny o 7mej, ani o 8mej . . . Asi nebola sol, vsetku vykydali na zastavky 7.1. ked ani neprsalo, ani nesnezilo . . .
Reakcia na: Solider #15:
Myslíš, že v DPMB má tých 32 električiek postrekovacie zariadenie?
https://www.facebook.com/watch/?v=346177791708643
Reakcia na: Mhr1 #27:
Treba počkať, kým sa neopravia Krasňany. Nemôžu byť v rekonštrukcii obidve vozovne súčasne.
Reakcia na: Mhr1 #27:
"Projekčne bola pripravená aj ďalšia etapa modernizácia vozovne Jurajov dvor/Trnávka, kde je pred ukončením výber zhotoviteľa (predbežne Metrostav Slovakia)."

3. etapa
Modernizácia ťažkej údržby E, A a T a zastrešenie odstavných plôch pre T a E vo vozovni Jurajov dvor
Reakcia na: Mhr1 #27:
O zastrešení sa hovorí odkedy vozovňa bola postavená.
Reakcia na: david11 #23:
Žijem už siedme decénium, ale vozovňu máme stále iba na papieri. Lebo Jurajov Dvor je len odstavná plocha s dielenským zázemím. Názov "vozovňa" je preto len eufemizmom... Trkne to už niekoho, že potrebujeme naozajstnú vozovňu a nie "vozovňu"? Viem, že zastrešenie JD je v pláne, ale viete niekto, nakoľko je to reálne?
Reakcia na: TomJ #20:
Trolejbus tak nezamrzne ako Škodovka.
Reakcia na: TomJ #20:
Lebo celunoc behala namrazovka a od skoreho rana aj Autoskola.
Reakcia na: Viko #22:
Haha, ale ani ten nefunguje.
Reakcia na: TomJ #20:
Podľa mňa sa ráno ani z vozovne nevedeli rozbehnúť.. asi ich mali nechať preventívne pripojené k troleju celú noc a temperovať..
Reakcia na: TomJ #20:
Napríklad tým, že trolejbusová trakcia postrekovač má?
Inak dnes v noci sa nekonal preventívny posyp na zastávkach.. všade čistý ľad.
Reakcia na: Solider #15:
A čím to je, že trolejbusy jazdili normálne?
Reakcia na: Ignác66 #3:
No a tebe by sa tá škola fakt hodila.
Reakcia na: MatejBA #13:
Ja som sa vykotil, hoci som o námraze vedel a robil som milimetorvé krôčiky - proste sa na voľnej ploche nebolo čoho chytiť.
Reakcia na: Solider #16:
Ale dávno sa hovorí o zakrytej stojanke.
Reakcia na: upravovač fotiek #11:
Kvôli odberovým možnostiam sa to už dávno nerobí.
Reakcia na: Lukáš1 #12:
Námrazovka samozrejme vypravená byť mohla, ale čo z toho, keď žiadna z električiek nerobí postrek trolejového vedenia.
Odporúčam nesmeky, mne veľmi zjednodušili dnešný deň. 🙂
Reakcia na: Viliam22 #9:
Tak ti tých samovrahov obdivujem - ja som ledva prešiel 100m k autu a divím sa, že som sa nevytrepal
Reakcia na: SixSixTrooper #6:
Namrozovka-E vypravená bola
Koľko vozov v noci dnes robilo námrazovku?
Boli vozy, ktoré stáli vonku, celú noc nahodené so zapnutým kúrením? To preto, aby mali odber trakčnej energie. Keď takto bude kúriť celá stojanka, tak to bude zohrievať trolejové vedenie, lebo prúd.
Reakcia na: Viliam22 #9:
Tak ale ti dnes musia byt doslova samovrazedni… alebo maju pneumatiky s hrotmi 😃
Reakcia na: MatejBA #7:
Ja som videl aj cyklistov
Reakcia na: MatejBA #7:
No tak áno len keď je na ceste námraza tak asi ťažko a ešte keď máte školu zdialenú 20min cestu elektrickou tak to neni pohodlná cesta
Co sa stazujete? Vsak treba ist bicyklom - to bude to prave orechove dnes 😃
Reakcia na: Polocan_8998 #5:
Este nepomaha ani to ze nebola vypravena namrazovka - E.
Len tak lebo sa im chce. Alebo tým že sú tie električky zamrznuté na kosť.
Z akého dôvodu je "výluka"
Ja sa rozplačem z tohoto to jak mam dojit do školy
Reakcia na: Trammat #1:
Škodovky sú zamrznuté nejdu
Následok nočného mrznúceho dažďa, či sa tam prihodilo ešte niečo mimo toho?