Obmedzená premávka električiek (23.1.2024 04:00 – 10:00)

Na linkách treba aktuálne počítať s dlhšími intervalmi a výpadkami spojov.

Z dôvodu mimoriadnej udalosti (zamrznuté trolejové vedenie a električky) bol ráno prerušený výjazd električiek z depa Jurajov dvor, preto je ranná premávka električiek na linkách 1 3 4 7 a 9 výrazne obmedzená. V úseku Centrum - Farského je nasadená aj náhradná autobusová doprava linky X3. Cestujúcim odporúčame použiť súbežné autobusy a trolejbusy.

Výjazd električiek z depa bol obnovený po 5. hodine, pravidelná premávka električiek bude postupne v priebehu najbližších hodín na jednotlivých linkách obnovená.

Po 6. hodine je ešte stále výrazne obmedzená premávka liniek 4 a 9 v Karlovej Vsi, Dúbravke a Ružinove. Značne nepravidelná je aj premávka linky 3 z Petržalky, kde už skončila náhradná autobusová doprava.

Premávka linky 1 začala postupne od 6:40 v obmedzenom rozsahu, od 7:00 premáva až aj na Hlavnú stanicu, linka 7 zatiaľ vôbec nepremáva, do premávky sa zapojí čiastočne od 8:00 z Rače.

Medzi 7:00 a 7:40 nebudú premávať električky linky 9 z Ružinova.

Pred 8. hodinou je premávka električiek zabezpečená na všetkých radiálach, vzhľadom na obmedzený počet električiek v premávke treba počítať s dlhšími intervalmi než obvykle a občasným dlhším výpadkom spojov v niektorých úsekoch.

Do normálu sa premávka električiek dostane v dopoludňajších hodinách po skončení rannej špičky.

Cestujúcich upozorňujeme, že ak na zastávkovej elektronickej tabuli svieti odchod spoja s vlnovkou pred časom odchodu, daný spoj s najväčšou pravdepodobnosťou nepríde.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: upravovač fotiek #51:
Ty si nejaký milovník jednojazykových výhybiek?
Reakcia na: Solider #53:
Hurá. 👍
Reakcia na: upravovač fotiek #51:
V Krasňanoch bude harfa.
Reakcia na: Petto #45:
Krasňany sú jeden prepojený stavebný objekt, tam sa to ani nedalo efektívne robiť na etapy. V prípade JD ide o obrovskú investíciu na viacerých stavebných objektoch, kde sa to dá a aj bude musieť. Ale určite časť vozov bude musieť nocovať po obratiskách. Možno už v tom čase aj v Petržalke.
Reakcia na: Solider #49:
A budeme mať aj "harfu", alebo to zasa bude spleť výhybiek?
Reakcia na: Solider #49:
Aky je vyznam toho maleho dvora? preco ho nezrusit, nezastresit a ziska sa vacsia odstavna plocha, resp. udrzbova.
Reakcia na: Mhr1 #48:
Na úkor časti malého dvora sa predlžuje hala údržby. O pár metrov sa tiež predlžuje krytá odstavná plocha električiek. Po oboch stranách budú dve objazdné koľaje namiesto jednej. Druhá objazdná koľaj pri plote zo strany Račianskej bude mať ešte 72 metrovú slepú koľaj. Takisto pribudne tretia koľaj v hale DO. Autobusové plochy ostávajú zachované, tam sú deponované elektrobusy.
Reakcia na: Petto #47:
Ja som myslel, či sa nerozšíri vnútorne, t.j na úkor dvora, či autobusových plôch.
Reakcia na: Mhr1 #46:
Par ks mozno. Ale ta vozovna je limitovana priestorom.
Reakcia na: Petto #45:
Tak predpokladám, že toto sa urobí na etapy. A Krasňany nebudú mať po rekonštrukcii väčšiu kapacitu pre električky?
Reakcia na: Mhr1 #44:
Ale kde budu potom nocovat vozidla z JD je dost otazne. No ta je zase o dost vacsia,tak sa asi nezavrie cela vozovna na komplet jak Krasnany.
Reakcia na: Solider #30:
Tak to mi je jasné, že nie naraz. Dúfam, že rekonštrukcia JD nadviaže na ukončenú rekonštrukciu Krasňan.
Reakcia na: Viliam22 #29:
Takže mi neostáva, než dúfať, že sa toho dožijem...
Reakcia na: upravovač fotiek #40:
Však áno len by to šlo keby sa chcelo...
Reakcia na: Valec #35:
Vo výprave tu čítam, že sa nedostali vozy z vozovne, čiže zamrzla celá vozovňa a tam by nepomohlo to, že vonku lietali vozy.
Reakcia na: Ma178rek #39:
Zbytočné komplikovanie, iba jedna koľaj sa prebehne a celkovo veľa cúvania. Načo?
Reakcia na: upravovač fotiek #38:
7955 keď sa testovala trať do Petržalky
Prišla pravdepodobne od nábrežia, na Šafarikovom námestie šiel vodič do zadného vozňa a odcuval smer Petržalka.. rovnako aj 7927 s ňou je fotoreport rozsiahlejší

Rovnaký princíp by sa dal uplatniť aj tu
Keď ide elektricka od zastávky Centrum, príde na koniec trate do Petržalky a odchod po rovnakej koľaji s cuvanim až po Jesenského kde na triangli buď zacúva smer Jesenského a následne pôjde "normálnym" smerom smer Centrum alebo zacúva smer Centrum a následne pôjde dopredu smer Jesenského
Reakcia na: Viko #37:
Ako na triangli otočíš súpravu do opačného smeru tak, aby ostala na koľaji po ktorej prišla?
Reakcia na: upravovač fotiek #36:
V noci hádam nie je problém vycúvať z Petržky súpravu a otočiť ju na triangli na Jesenského, keď už sme pri tom.