V týchto dňoch môže byť počas nocí krátkodobo zvýšená hlučnosť v okolí niektorých električkových tratí z dôvodu ich údržby.
Bratislavský dopravný podnik v týchto dňoch realizuje znižovanie hlučnosti električkových tratí prostredníctvom brúsenia koľajníc. Ide o odstraňovanie tzv. vlnkovitosti hláv koľajníc a iných miestnych závad na koľajniciach, dôsledkom čoho bude prejazd električiek tichší. Brúsenie tratí prebieha v nočných hodinách, kedy nepremávajú električky. Nočné hodiny boli zvolené z dôvodu, aby nemuselo počas dňa prichádzať k výlukám električiek.
V druhom januárovom týždni sa realizovalo prebrúsenie zrekonštruovanej trate na Vajnorskej ulici medzi Tomášikovou a Bojnickou. Následne bude prebiehať brúsenie tratí v centre mesta (Obchodná, Americké nám., Námestie SNP, Kamenné nám., Hurbanovo nám., Štúrova a Špitálska ul.), pri západnom portáli tunela a na Karloveskej radiále v úseku Nad lúčkami - Borská s predpokladaným ukončením prác do 26. januára.
si
na nemalej casti racianskej radialy boli pouzite drevene podvaly z ktorych mnohe uz ani nie su, na tych usekoch by zas bolo vhodne podoplnat nove (asi betonove); inac je to na usekoch kde zas blataky zatial velmi nie su....
a inac ano, najrozumnejsie by bolo riesit to po kratkych usekoch v jednokolajnej prevadzke, len teda sa to bude musiet dostatocne rozfragmentovat vzhladom na minimalne v spicke nevyhnutny husty interval vozidiel (zachovanie dopravnej kapacity) a kapacitne limitacie vyplyvajuce z jednokolajnej prevadzky...