V pondelok budú niektoré spoje linky 235 čiastočne nahradené linkami 245/209 a 246/269.
Pre nevypravenie niektorých spojov na linke 235 v pondelok 20. júna 2022 budú mimoriadne cez zastávku Lozorno, Obecný úrad vedené niektoré spoje liniek 245 a 246, ktoré nahradia posledné spoje linky 235 z Malaciek.
Na linke 235 nepôjdu nasledujúce spoje:
- 5:23 Jablonové -> 5:57 Malacky
- bez náhrady
- 16:23 Jablonové -> 16:57 Malacky
- bez náhrady
- 15:00 Malacky -> 15:37 Jablonové
- namiesto neho pôjde spoj linky 245 z Malaciek s odchodom o 15:37 mimoriadne cez zastávku Lozorno, Obecný úrad (16:00), kde bude zabezpečený prestup na linku 209 do Jablonového (spoj s odchodom 15:51 z Lozorna bude preto pozdržaný asi 10 minút)
- 17:00 Malacky -> 17:37 Jablonové
- namiesto neho pôjde spoj linky 246 z Malaciek s odchodom o 16:52 mimoriadne cez zastávku Lozorno, Obecný úrad (17:12), kde bude možný prestup na linku 269 do Jablonového (spoj s odchodom 17:25)
Doplnené: V pondelok 20. júna 2022 nebude vypravené aj väčšie množstvo spojov na linkách 539 540 545 630 632 649 659 720 727 730 a 737.
BA2301
Mylne sa vytvoril dojem, a za to treba brať na zodpovednosť BSK, že do súťaže sa prihlásila Arriva, čo nie je pravda. Otázka je, či nejaká Arriva niekde v okolí 1000 km prevádzkuje verejnú dopravu. Vždy je to firma, ktorá má slovo Arriva v mene a možno je cez nejakú reťaz spoluvlastnená Arrivou ako materskou firmou, ale Arriva to nie je.
Ak by totiž prevádzkovala všetky tie MHD naozaj jedna Arriva, tak by boli schopní vykryť nedostatok v jednej prevádzke prostredníctvom iných prevádzok. A to schopní nie sú. Arriva Mobility Solutions si dokonca ani nezohnala firmy na príležitostné záskoky (tým nemyslím tie zúfalé mikrobusy).
Takže zrejme kraj by mal výsledky súťaže zrušiť a začať odznova a tentokrát seriózne. Samozrejme, že mám obavy z toho, čo diletanti na kraji zvládnu, pretože súťaž, kde jediným kritériom je cena je nezvládnutá. Technické kritériá výberu (nielen nutné podmienky) sú normálne súčasťou (aj keď nie na Slovensku) takýchto súťaží. Ale to chce odborníkov, ktorí tie kritériá vedia objektívne vyhodnotiť.
Takže podčiarknuté, podporujeme individuálnu dopravu, lebo kraj nie je schopný zorganizovať tú hromadnú.