Dopravný podnik zverejnil už aj výsledok posledného trolejbusového tendra.
Po minuloročných vyhodnoteniach verejných súťaží na dodávku nových hybridných trolejbusov dĺžok 18 a 24 metrov zverejnil Dopravný podnik Bratislava aj víťaza súťaže na 12-metrové trolejbusy. O dodávku tohto typu trolejbusu sa uchádzali traja uchádzači, z ktorých sa úspešným stala spoločnosť SOR Libchavy s trolejbusom SOR TNS 12.
Víťaz súťaže by mal v prípade podpisu zmluvy dodať dopravnému podniku 11 hybridných trolejbusov vybavených trakčnými batériami spolu za 5 110 600 € bez DPH. Objednanie vozidiel bude závisieť od poskytnutia nenávratného príspevku z eurofondov dopravnému podniku. Dodacia lehota nových trolejbusov bude do 18 mesiacov.
"Predpokladaná hodnota zákazky bola stanovená vo výške 7 205 000 € bez DPH s tým, že DPB plánuje nákup trolejbusov spolufinancovať z Európskych štrukturálnych investičných fondov v rámci Operačného programu Integrovaná infraštruktúra. Oproti predchádzajúcemu nákupu vozidiel tejto kategórie, ktorý bol realizovaný v roku 2013, dosiahol DPB pri porovnateľnom trolejbuse vybavenom doplnkovým naftovým pohonom úsporu takmer 37 000,- EUR bez DPH na jednom kuse," uviedol hovorca DPB Martin Chlebovec.
Na druhom mieste v súťaži skončila spoločnosť Škoda Electric z Plzne s ponukovou cenou 5 375 040 €. Tretí uchádzač bol zo súťaže vylúčený.
V prípade tendrov na 18- a 24-metrové trolejbusy v súčasnosti prebieha kontrola súťaže pred podpisom zmlúv na Úrade pre verejné obstarávanie.
Petto
Vacsie nastupiste pre 12m voz L44 prip aj klbovu vikendovu posilnenu L44.
Ak by potencialne bola predlzena L44 az na Kamzik cez vikend na baterku, tak by na ceste z Kamzika by mohla vojst do terminalu, kde by boli aj natrolejovacie striesky. Cestou na Kamzik na baterkovy pohon by stala predlzena L44 na dnesnom vystupisti L44,ktora by sa trochu rozsirila a dalej pokracovala na baterku na konecnu Kamzik.