Vyhľadávač spojení IDS BK aktualizujeme o vypadnuté spoje na 17. novembra.
Aktualizácia: Napriek ubezpečeniu Arrivy, že v stredu 17. novembra 2021 budú obslúžené všetky spoje, na poslednú chvíľu boli vyškrtané mnohé spoje. Momentálne zapracovávame tieto spoje do cestovných poriadkov na imhd.sk a následne aj do plánovača cesty. Predpoklad je najneskôr do 7:00.
Zastávkové cestovné poriadky regionálnych autobusových liniek IDS BK na stránkach imhd.sk boli aktualizované o dočasne zrušené spoje aj pre utorok 16. novembra 2021 (na základe stavu zrušených spojov známeho k 15.11.2021 11:00). Pri zastávkach, kde prišlo k redukcii spojov, platia v cestovných poriadkoch stĺpce s príslušným dátumom.
Rovnako bol aktualizovaný aj Plánovač cesty slúžiaci na vyhľadanie spojení. Pre dni 15. až 16. novembra plánovač automaticky vyhľadá spoje, ktoré by mali byť vypravené. Pre pracovné dni od 18. novembra ešte nie je známe, či bude výpadok spojov väčší než pôvodne ohlásený 5-percentný výpadok, plánovač zatiaľ počíta s pôvodnými redukovanými cestovnými poriadkami.
Zobrazenie cestovných poriadkov v niektorých prípadoch vyzerá komplikovane, je to však spôsobené tým, že existuje viacero verzií nových cestovných poriadkov, ktoré sú do zastávkových cestovných poriadkov zapracované:
- riadne cestovné poriadky so všetkými spojmi
- dočasne redukované cestovné poriadky, ktoré mali platiť od 15.11. (5-percentná redukcia spojov)
- dočasne redukované cestovné poriadky so zrušenými spojmi pre pondelok 15.11. (nevypravených cca 36 % spojov)
- dočasne redukované cestovné poriadky so zrušenými spojmi pre utorok 16.11. (nevypravených cca 36 % spojov)
V cestovných poriadkoch sa automaticky zvýrazňujú najbližšie odchody v aktuálne platnom stĺpci. Príklad zobrazenia upraveného cestovného poriadku je uvedený nižšie (kombinovaný CP pre linky 610 620 630).
Cestujúci môžu aktuálne informácie o premávke regionálnych autobusov získať na infolinkách IDS BK +421 948 102 102 a Arriva +421 915 733 733.
V prípade, ak pri nefunkčnosti predplatného cestovného lístka (električenky) v regionálnych autobusoch, si musel cestujúci zakúpiť jednorazový lístok, môže požiadať o vrátenie finančnej čiastky prostredníctvom reklamácie na stránke dopravcu: https://arriva.sk/kontakty/#reklamacia. Ak si cestujúci zakúpil elektronický cestovný lístok v aplikácii IDS BK a regionálny spoj neprišiel, môže podať reklamáciu na stránke IDS BK: https://www.idsbk.sk/reklamacia/.
810zssk