Výluka liniek 2 4 89 na Krížnej a pri ŽST Nové Mesto (6. – 7.10.2018)

Premávka električiek medzi Vajnorskou, Ružinovskou a centrom bude prerušená.

Pre opravu koľajovej trate bude počas víkendu 6. a 7. októbra 2018 prerušená premávka električiek na Krížnej ulici medzi zastávkou Krížna a Vazovovou ulicou.

Električky zo Zlatých pieskov a Ružinova budú premávať iba po Krížnu a električky z Karlovej Vsi a centra mesta pôjdu iba po Vazovovu. Medzi zastávkami Krížna a Vazovova bude potrebné vykonať peší presun.

Zastávka Vazovova pre linky 4 a 9 sa bude nachádzať v náhradnej polohe v koľajovom triangli na rohu Krížnej a Vazovovej.

Upozornenie: Na linkách 4 5 9 nebudú počas výluky nasadené nízkopodlažné električky.

  • Linka 2 bude premávať po trase Zlaté piesky - Vajnorská - Trnavské mýto - Krížna.
    • Na tejto trase nahradí linku 4.
    • Pri ceste z Vajnorskej na Hlavnú stanicu odporúčame prestúpiť na linky 61 a 201 na Trnavskom mýte.
    • Pri ceste k ŽST Nové Mesto odporúčame využiť autobusovú linku 50.
  • Linka 4 bude premávať po trase Dúbravka - Karlova Ves - nábrežie - Špitálska - Americké nám. - Blumentál - Vazovova - Americké nám. - Špitálska - nábrežie - Karlova Ves - Dúbravka.
    • V úseku Krížna - Zlaté piesky bude náhradou predĺžená linka 2.
  • Linka 8 bude premávať po trase Ružinov - Trnavské mýto - Krížna.
    • Pri ceste z Ružinova do centra bude potrebné prejsť z Krížnej na zastávku Vazovova na linky 4 a 9.
  • Linka 9 bude premávať po trase Karlova Ves - tunel - Nám. SNP - Špitálska - Americké nám. - Blumentál - Vazovova - Americké nám. - Špitálska - Nám. SNP - tunel - Karlova Ves.
    • Pri ceste do Ružinova bude potrebné prejsť z Vazovovej na zastávku Krížna na linku 8.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Par fotiek z miesta cinu nedelu a pondelok poobede https://photos.app.goo.gl/pQJLW49R3hbZD8Wd8
Reakcia na: Mhr1 #48:
Dojazdy cez Vazovovu máš aj teraz do polnoci. No ideal cez SNP zatiahnúť aspoň každú druhú v 30 min. int.
Ráno by fakt stačili dve L3 s odchodom cca 4:30 a 5:00 z SNP a od Poštovej ako L5 do Rače.

Z Vazovovej sú teraz výjazdy do Rače od 4:15 no tam z mesta jedine peši.. alebo nočák na stanicu a odtiaľ s prvou L210 o 4:30 po Račko a tam konečne na električku.
Reakcia na: Mhr1 #48:
Nemusis mat ani viac L5 a L7 z JD. Nejaka prva ranna sluzba L3/x moze kludne robit prvu jazdu aj ako L5 z Obchodnej pred 5:00 smer Raca. ? A z Race uz potom pokracovat cely den ako L3.
Reakcia na: Petto #44:
No veď práve preto uvádzam tú možnosť s cúvaním cez Vazovovu. Lebo oblúk Miletičova - Vajnorská jednoducho nie je a aj keď bol, tak sa temer nepoužíval skrzevá policajtov.
A súhlasím s Davidom1, že na e-5, príp. e-7 by mohlo byť aj viac poradí z JD - začínali by z centra do Rače skôr. A večer by išli z Rače nielen po Krasňany, ale až po Vazovovu, teda bližšie k centru. Všetko sa dá, len si treba stanoviť, čo vlastne chceme...
Reakcia na: david1 #46:
Neni to take easy, lebo musis CP urobit aj optimalne na ranne vyjazdy aj vecerne dojazdy.

Reakcia na: Petto #45:
Stačilo by upraviť výpravu z jednotlivých vozovní. V Ružinove by končili Krasňanské poradia.
Mne však tento stav neprekáža aspoň je plynulejší prechod medzi dennými a nočnými linkami.

Dojazd a aj výjazd cez mesto by som uvítal aj na L3 či L5.
Prvá L5 z obchodnej smer Rača až o 5:18
Reakcia na: Petto #44:
ADD2 Jurakove vyjazdy na L8/L9 sa musia motat cez centrum do Ruzinova detto.
Reakcia na: Mhr1 #42:
Absolutne nie je dovod aby dojazdy isli vzdy cez centrum. Ved do centra idu aj normalne spoje a dojazdy su aj tak vedene casovo len ako vlozene spoje tesne pred/za normalnymi odchodmi.
Reakcia na: Mhr1 #42:
malo by to vyznam v pripade mimoriadok, vyluk medzi trnavskym mytom a vazovovou a v pripade sluzobnych jazd (zalozak alebo vozidlo iduce na poruchu alebo po jej oprave bez ludi by sa nemuselo motat cez mesto)
Reakcia na: 810zssk #38:
Veď aj píšem, že okolo 19.-20. hod. je dobré, že idú električky ešte až do mesta. To cúvanie som uvádzal preto, lebo niekto stále túži po oblúku z Miletičovej do Vajnorskej, čím by električky neobslúžili už ani len Trnavské mýto. Neviem, aká je motivácia. Ak ušetrenie jalových vzkm, tak preto to točenie na Vazovovej. Ale mne zachádzanie cez centrum nevadí. Len ma štve to nezmyselné označovanie, ktoré mätie cestujúcich.
Uz maju vyznacene co budu burat/opravovat + poziciu pre kalifornan
Reakcia na: S499.1023 #39:
Plus zmluvu na podpis od riaditeľa úseku GR, súhlas od vedúceho odboru, atď,... ?
Reakcia na: 810zssk #37:
No tak nech dajú šesť evri na hodinu. Lenže k tomu musíš bezpečnostné školenie, zdravotnú spôsobilosť, za vysokohumánneho socíku sa s tým nikto nesral.
Reakcia na: Mhr1 #32:
A aka je "situacia teraz"? Vozy normalne spravia otocku cez centrum, cim aspon zabezpecia o kusok dlhsiu premavku (co by si elektricky zasluzili tak ci tak). Neviem preco by bolo nutne vymyslat cuvanie na Vazovovej.
Reakcia na: S499.1023 #30:
Myslis ze student pojde radsej vymienat vyhybku za 4 eura na hodinu, alebo predavat do McDonald's za cca 5 eur na hodinu?
Reakcia na: S499.1023 #34:
Nečítaš to tu len ty.. niekto neskôr narodený to nemusí vedieť..
Reakcia na: S499.1023 #30:
4 eurá v čistom na hodinu za manuálnu prácu v noci je v Bratislave málo. Dneska už aj v Kauflande dávajú viacej. So spriazenými firmami je to trochu ináč – je síce pravda, že sa to robí do limitu 150 tisíc, bez súťaže a ku koncu roka, ale DP jednoducho nemá ľudí a ani techniku na takéto opravy. A to je veľký problém.
Reakcia na: david1 #33:
Pokúsim sa to zopakovať ešte raz: Bol som pri tom. Nermusíš mi teda vysvetľovať, čo bolo ako zložité.
Reakcia na: S499.1023 #31:
Dík za objasnenie. Na Trnku historicky nebolo ľavé odbočenie z Krížnej do Šancovej a ani z Vajnorskej do Trnavskej, ktoré by ešte križovalo kolajnice.

Za to Račianske bol o dosť zložitejšie. Ubudlo od vtedy ľavé odbočenie do Šancovej z Račianskej a zo Šancovej do Krížnej a zo Šancovej do Račianskej cez Radlinského ...

O tých radičoch zo Siemensu bol aj ten dokument.