Zmena označenia zastávok (od 3.7.2017)

K zastávkam Vysoká a Galvaniho budú doplnené komerčné názvy.

Od pondelka 3. júla 2017 budú doplnené ďalšie komerčné názvy k doterajším názvom zastávok:

  • Vysoká (linky 1 5 7 8) - nový názov „Vysoká, Tchibo Outlet“
  • Galvaniho (linky 61 63 65 96 N61) - nový názov „Galvaniho, ubytovňa Prima“

Z tohto dôvodu boli zmenené cestovné poriadky dotknutých liniek.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #51:
Problém je, že zastávka Olejkárska de iure neexistuje. ?
Reakcia na: Ámos #51:
Slowackého-BigMedia-lepiči okien/príživníci DPB? Ak tam náhodou je nejaký autocenzúrny soft, tak hviezdičky lep_ič_i
Reakcia na: Valec #47:
To nie je na mesiac? Kokos to fakt sa rozbehne tento business a bude to tu vyzerat jak ... v podstate popri milionoch billboardoch v BA bude komercia aj pri nazvoch zastavkach, cize k vizualnemu smogu sa prida aj akusticky v prostriedkoch MHD 😞
Reakcia na: Ámos #51:
Olejkárska - námestie Chujoviny?
Reakcia na: Valec #47:
Tak to by sme mohli sa pozbierat na nejaky dovetok k Olejkarskej. Napadov bude viac nez dost.
Reakcia na: Valec #47:
Fantastická správa - čiže na cely rok za púhych 300 eur môžeme ľubovoľnú zastávku doplniť komerčným názvom.
Také "Pri strelnici", "Vazovova" alebo "Dostihová dráha" ako občasné majú ešte navyše ďalšiu zľavu? ?
Reakcia na: Valec #47:
Len uskutočnenie zmeny (tlač a vylepenie nových cestovných poriadkov a názvu zastávky na označníku, nahratie novej hlášky pre cestujúcich) muselo stáť viac než tých 300 Eur bez DPH, ktoré za to DPB dostane.
Reakcia na: Valec #47:
Ten DPB je teda lacná štetka.
Reakcia na: Ibiza #45:
Fajn, aj Tebe aj všetkým ostatným sa ospravedlňujem, no priznám sa, bola to moja chyba, už som bol vytočený, a zbytočne som to tu ventiloval, veľmi sa ospravedlňujem, už sa to viac nestane.?
Reakcia na: mrkvakj #42:
Necítiš sa trápne?
Reakcia na: Ike #43:
Kto chce psa biť, palicu si nájde? ?
Reakcia na: mrkvakj #42:
Gratulujem k nálezu úlomku dreviny, ktorým sa švihavým pohybom dotýkaš príslušníka poddruhu canis lupus familiaris za účelom vytvorenia pocitu bolesti.
Reakcia na: matusbenes #41:
Tak potom preco hovorite "najprv date"? Dal to tak DP, nie IMHD 😉 Doporucujem precitat podmienky prihlasenia a hned pochopite.
Reakcia na: mrkvakj #40:
Mám na mysli DP, elektronické tabule
Reakcia na: matusbenes #39:
Imhd ma nejake tabule? 😃
Trochu nelogické, najprv na Vysokú dáte nové tabule s povôdným názvom zastávky a až potom ho zmeníte.
Reakcia na: 810zssk #37:
Bufet na konci sveta asi tiez caka premenovanie nakolko bude cca 300m od dialnice a to uz nebude velmi koniec sveta ?
Inak stale s napatim ocakavam premenovanie Topoloveho na Bufet na konci sveta.
Reakcia na: Melange #29:
Hej, lebo som povedal.
Reakcia na: Melange #34:
Problem je prave ten, ze mechanizmus nie je, len sa proste niekto v DPB rozhodne ci je to niekde v poriadku, alebo nie. To ma velmi daleko od nejakych objektivnych pravidiel.
Reakcia na: 810zssk #31:
Podľa všetkého na to už v súčasnosti je nejaký mechanizmus, keďže pri významných zastávkach sa ponecháva pôvodný názov a veľmi významné zastávky zrejme nemožno vôbec premenovať - aspoň sa to myslím dosiaľ nestalo.
Ml.n. - VÚB, City Business Center I.-II.-III., Coffee shop CBC, Mäsiarstvo Orbán, Bagetéria Karadžičova, Kebab u Ahmeda - najlepšie dressingy v Starom Meste
Reakcia na: Solider #30:
Dnes v 30T som už počul nové hlásenie, ale na obrazovke bolo ešte starý názov.
Reakcia na: Melange #29:
A kto bude ten kto bude rozhodovat ktory nazov je v poriadku a ktory nie? Objektivne, nie na zaklade pocitov, kedze DPB je mestska firma.
Reakcia na: JerryBA #25:
Ja som počul už nové hlásenie, nové grafikony sa nahrávali už 29.6.
Reakcia na: S499.1023 #23:
Lebo čo? Lebo si povedal? Aj napriek tomu, že sa názvy zastávok predávajú, treba rozmýšľať a rozlišovať. V prvom rade by nemali byť na predaj všetky názvy zastávok, ale iba niektoré. V druhom rade, aj názov po predaji by mal byť pre cestujúcich informatívny a spĺňať nejaké požiadavky významnosti a orientačnej hodnoty. Podľa všetkého to DPB v súčasnosti robí, aj keď ja by som bol prísnejší a predaj názvu zastávky povoľoval len v takých dierach ako Refinery Gallery (miesto Vlčie hrdlo - zastávka) či PPA Controll (miesto Vajnorská) a pod. Keby sme sa mali riadiť tým, čo hovoríš ty, tak by sa pokojne zastávka Račianske mýto mohla volať "Bagetka" či Patrónka volať "Svadby a kari" - a to za rovnakú cenu ako premenovanie trebárs Žiabeho majera - záhrady či Lokomotívneho depa II...
Reakcia na: Ike #27:
Eurovea by sa mala volat Eurovea bez toho aby to niekto platil.
Reakcia na: S499.1023 #23:
Čiastočne súhlasím, hoci si myslím, že by na to mala existovať nejaká metodika, ktorá umožní objektívne hodnotenie. Rozhodne by zastávky nemali byť predajné hocikomu.

Z orientačného hľadiska nie je totiž Viecha u Jožka z Pustých Úľan to isté ako Eurovea. Druhá vec je aj samostatná zastávka, kedy niekedy komerčný orientačný bod povie viac, ako štandardné geografické pomenovanie (napr. Avion Shopping Park povie viac ako Ambrušova), ale máme aj opačné prípady (Predstaničné nám. vs. Kooperativa).
Reakcia na: JerryBA #25:
Plnografický displej a my tam šupneme "Vys."? Fakt si tu niekto robí prdel?
V #7128 to stihli skôr ?
Hlásenie z reprákov bolo len "Vysoká".
Reakcia na: Rubber38 #22:
Nie, bolo to tusim nejake opatrenie, aby mesto malo viacej prijmov, lebo bolo na pokraji bankrotu, presne si to nepamätam.
Reakcia na: Rubber38 #22:
Prvým bodom je, že predávať názvy zastávok je blbosť. Druhým bodom je, že ak sa už raz predávajú, tak sa majú predávať za rovných a nediskriminačných podmienok rovnako "Vieche U Špinavca" ako "BA Haus optimalizácia daní".
Reakcia na: Error 0x007 #21:
Ak je to zastávka na štýl našej "Volkswagen," či "Aupark," tak je to predsa len niečo iné, ako "Trnavské mýto - Oprava obuvi Strachan," nemyslíš? ?
Reakcia na: 810zssk #13:
Sa mi nieco mari, ze som videl fotku nejakej Madridskej zastavky metra "Samsung" ?
Reakcia na: TomJ #17:
Samozrejme len na novych palubakoch lebo do tych starych to "predsa nejde"
Reakcia na: Miro #15:
Nepochybujem ze Da Vinci plati kazdy rok 20 tisic.
Reakcia na: TomJ #17:
Hlavne, že ešte nesprevádzkovaná tabuľa už má neaktuálny názov.
Celé je to absurdné. Ako poznám DPB, aj tak to začne tie zmenené názvy hlásiť až budúci rok. A najväčšia sranda by bola, kebyže v januári konečne nahodia do hlásičov nový názov, vo februári predajňu zatvoria, ale to, že tam bolo nejaké Tchibo bude hlásiť ešte pol roka.
Reakcia na: Miro #15:
neviem ...
Reakcia na: gejza #14:
Aj si ju zaplatili?
Reakcia na: 810zssk #13:
tak napríklad v Bruseli má svoju vlastnú zastávku Robert Schumann a Leonardo da Vinci ? ? ?
Inak existuje vobec niekde inde v Europe taka absurdita ako "predaj nazvu zastavky"?

Tusim je cas aby sme si konecne zaplatili premenovanie Salezianov na Saleziani, Ateisti ?
Reakcia na: Solider #9:
(A #10 tiež)

Mohli by ste si prosím prestať domýšľať? Tvrdím snáď niekde, že to je prínosné, výnosné, že chcem určovať platcov názvov??? Pokiaľ viem (a hádam viem, čo píšem), iba som nadviazal na diskusiu či Tchibo a Martinus je to isté a pokúsil sa vysvetliť, prečo nie. Zároveň to ale nič nemení na tom, že v oblasti s dostatkom prirodzených orientačných bodov skutočne nie sme odkázaní na propagačné kšefty. (Iný prípad sú Lúky II, tam by Tesco Petržalka bolo omnoho výpovednejšie.)
Reakcia na: Ámos #10:
A mohol by som si aj ja kúpiť názov a pomenovať si zastávku "Mirko"?
Reakcia na: Viko #8:
A to je postoj ktory by nemal existovat, kedze kto bude rozhodovat o tom co je a co nie je relevantne.
Pravidla maju byt rovnake. Bud si moze nazov kupit ktokolvek, alebo nikto.
Reakcia na: Viko #8:
To vôbec nie je podstatné, pretože takéto premenúvanie zastávok v najužšom centre mesta za pár centov vôbec nie je ani prínosné, ani výnosné. A dovolím si tvrdiť, že to je primitívna forma biznisu, na ktorú nie sme odkázaní. Pôvodný úmysel, že za premenovanie aspoň vybartrujú digitálne tabule, sa už dnes celkom minul svojmu účinku, keďže tabule pribúdajú hromadne a z iných zdrojov.
Reakcia na: Ámos #7:
Zároveň ale svojou funkciou a obsahovou náplňou je nepochybne relevantný pre omnoho väčšiu časť obyvateľstva, než Tchibo.
Reakcia na: Ike #6:
Lebo je tam dlho a si na neho zvyknuty.
Reakcia na: Ámos #4:
Ten Martinus je predsalen trochu orientačnejší bod?
vyborna je najma opat ta konzistentnost v oznacovani, este pri tak okatom suzastavici na Obchodnej zasebou: Poštová-Martinus; Vysoká, Tchibo Outlet
Reakcia na: Andy_-_SK #3:
Aky je rozdiel medzi Martinusom a Tchibo outlet? Obchod ako obchod.
Akožeee, zatiaľ tie komerčné názvy boli v pohode, ale Tchibo outlet??? To ako vážne? A to s tou ubytovňou...pochopím, že martinus, je to navštevovaný obchod, ale na kerú riť je názov "ubytovňa Prima"
Normálne som chytil nervy...
Reakcia na: 810zssk #1:
Ten pocit, keď si nie si istý, či čítaš sci-fi, alebo skutočnú novinku. ?
Ta firma fakt nema absolutne ziadnu uroven.