Autobus bude premávať z Vyšehradskej k Autobusovej stanici.
Od 1. mája 2017 bude zavedená nová autobusová linka z Petržalky, Vyšehradskej k Autobusovej stanici na Mlynských nivách, ktorá bude predĺženou verziou linky 95.
V úseku Vyšehradská - Farského bude obojsmerne obsluhovať rovnaké zastávky ako linka 95.
V predĺženom úseku pôjde okruhom ... - Bosákova - Most Apollo - Košická - Mlynské nivy - Karadžičova - Landererova - Most Apollo - Einsteinova - Jantárová cesta - ..., pričom zastaví na zastávkach:
smer Autobusová stanica | smer Vyšehradská |
---|---|
Mlynarovičova | Autobusová stanica |
Bosákova (ako linka 96) | Twin City (ako linka 88) |
Most Apollo | Panorama City (ako linka 88) |
Prístavná (ako linka 68) | Most Apollo |
Svätoplukova (ako linka 70) | |
Autobusová stanica |
Priebežná konečná zastávka Autobusová stanica bude na zastávke liniek 50 70 202 205 212 v smere do mesta.
Viko
Neviem, tie tebou vymenované prípady ponúkajú také obmedzenie, že MHD ide priamo a IAD obchádzkou s početnejšími križovatkami? Alebo na základe čoho by malo správanie byť rovnaké?
Ďalej, Starý most nie je skratka plynulo napojená na priľahlé cesty, SNP sa zneužíva, policajti nemôžu byť vždy a všade... (hoci zrovna sem by sa mohla preveliť pospávajúca hliadka z Májovej a Sosnovej ? ) A tvojej logike nie celkom rozumiem - keď je problém už dnes, tak po vytvorení lepších podmienok by už nebol? To by potom nebolo národným športom ani prekračovanie rýchlosti. Slovákom ani strata zdravia a majetku akosi nie je výtrahou, viď nonstop zničené zvodidlá práve na tomto zjazde.
A hlavne, naozaj si myslíš, že riešenie spočíva iba v tom, že sa pohráme s kýblom farby? Autobus bude brziť na nulu a následne na to dupať do dákej malej diery (takže zdržanie, spotreba, opotrebovanie). Vytvorí sa zbytočný kolízny bod - 2 rýchle pruhy z Prístavného sa musia zliať, spojiť s večne problematickým zjazdom z Einsteinovej a nechať prepliesť harmoniku. O obhajobu provizórnosťou riešenia sa ani nesnaž, jednotka dočasnosti v tomto meste je dobre známa. Cieľom by malo byť riešenie bezpečné, trvalé a všestranne výhodné.