Rozbitá električková trať sa dočká opravy.
Dopravný podnik Bratislava si dal vypracovať projektovú dokumentáciu na opravu havarijného stavu električkovej trate na Špitálskej ulici. Električková trať medzi Americkým nám. a Kamenným nám. má v súčasnosti značne opotrebované koľajnice s nedostatočným upevnením a rozbitý povrchový kryt, čo spôsobuje zvýšenú hlučnosť pri prejazde električiek.
Oprava úseku v dĺžke približne 640 m bude pozostávať z úpravy podložia trate, inštalácie antivibračných rohoží, vytvorenia pevnej jazdnej dráhy, resp. z položenia DZP panelov. Koľajnice budú mať pružné upevnenie a budú obalené antivibračnými prvkami. Povrchový kryt opraveného úseku má byť zhotovený z asfaltu. Súčasťou projektu je aj oprava nástupných ostrovčekov zastávky Mariánska, ktoré budú s rozmermi 65 x 2 m so zámkovou dlažbou. Vybavené majú byť po novom aj prístreškami a informačným systémom pre cestujúcich.
Projektovú dokumentáciu vypracuje spoločnosť Prokos s.r.o. z Bratislavy za cenu 19 940 € bez DPH. Dokumentácia má byť vypracovaná do 50 dní od právoplatnosti uzavretej zmluvy o dielo.
Rubber38
A neni zachádzka tvatu "U," ako zachádzka tvaru "U." je rozdiel, ak má cestujúci šliapať popri zastávke po chodníku 65 metrov a potom sa trmácať "naspäť" ďalších aspoň 40 (65, ak potrebuje vidieť CP), a keď má ísť "naspäť" len niekoľko málo metrov, pretože vlak aj vybavenie zastávky sú hneď pri prechode. Samozrejme to až tak neplatí pri dobiehaní