Zmena názvu zastávky Jesenského (od 15.7.2016)

V smere jazdy k Štúrovej ulici sa zastávka bude volať Hviezdoslavovo námestie.

Zastávka Jesenského v smere jazdy električiek k Štúrovej ulici bude od 15. júla 2016 niesť nový názov Hviezdoslavovo námestie. Táto zastávka momentálne nie je využívaná žiadnou linkou vzhľadom na výluku na Jesenského a Mostovej ulici, po skončení výluky na nej budú zastavovať historické električky v rámci občasných jázd.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mike #72:
Dik 🙂 toto sa mi stava fakt ojedinele 🙂
Reakcia na: pharel #71:
Vydrica.. i ≠ y.
Reakcia na: Jajboli #65:
Vidrica ak sa postavia tak je to blizko k mostu SNP (staci vybudovat pohodlny prechod k nemu) a Zuckermandel ma zastavku Chatam sofer. Ti, ktori si tam kupili byt maju auta, takze sa o zastavku nebudu zaujimat a ti, co tam budu pracovat sa prejdu zo zastavky chatam sofer tak isto, ako sa prechadzaju aj ti zo zastavky Park Kultury ked idu do River parku. Netreba furt len zastavky pridavat a spomalovat uz teraz pomalu elektrickovu dopravu vdaka vjazdu do tunela, milion prechodov pre auta, blbych spomaleni ako zo stareho mosta...
Reakcia na: Valec #62:
Tá električkokaviareň by bola pojazdná?
Reakcia na: Valec #67:
Však ja som pochopil, že to malo byť niektorí prevádzkovatelia ale aj tak ma to podráždilo.
Reakcia na: Jajboli #65:
Naozaj Vidrica?
Reakcia na: S499.1023 #64:
Nie je tu možnosť úpravy po odoslaní, pôvodne som mal rozpísaný ten príspevok inak. ?
Reakcia na: Jajboli #65:
Kamarát, toho Slovenčina by si mal v nejakom šlabikári doštudovať, lebo evidentne si jeho pointu nepochopil
Reakcia na: S499.1023 #63:
Vidrica sa bude stavť hneď vedľa Zuckermandelu, vlastník ten istý JT. Preto by bolo vhodné niekto doprostred urobiť zástavku MHD.
Reakcia na: Valec #62:
Niektorí prevádzkovateľ, hej?
Reakcia na: Jajboli #60:
Čo je to Vidrica?
Reakcia na: 810zssk #58:
Pre upokojenie tých, čo im bude chýbať obrusovanie druhej koľaje na Jesenského by bolo asi najvhodnejšie, aby si niektorí prevádzkovateľ cyklokaviarní zriadil električkokaviareň so stanoviskom na Jesenského. Odstavených T3 je na to dosť. V prípade výluky by si ju dočasne preparkoval na Nám. Ľ. Štúra. ?
Reakcia na: merice #54:
Aký návrh, taká pripomienka.
1. Na čo by bolo dobré spojenie Obchodnej s Mostom SNP električkou cez Tunel, keď za rovnaký čas sa ten úsek dá prejsť pešo cez centrum?
2. Ak je tento vzťah podľa teba taký dôležitý, ako možno cestovať v opačnom smere (ktorý je naviac do kopca)?
3. Čo by si povedal tým desiatkam cestujúcich, čo na Obchodnej nastupujú do L1v smere do Petržalky?
Keď tu už riešite chýbajúcu zástavku medzi Mostom SNP a Šafkom, mám otázku. Ako to vyzerá so zástavkami na úseku Chatam Sofer a Most SNP? Podľa mňa by sa mali posunúť oba smery terajšej zástavky Chatam Sofer bližšie k vybudovanému pešiemu mostu z Zuckermandela (pôvodné zrušiť), možno bližšie k Vidrici. Hlavne aby sa zase nebudovali ďalšie 2 nové zástavky pre Zuckermandel aj Vidricu, inak MHD už pôjde doslova slimačím tempom. Aj tak je pri RPI len pár budov, zástavka sa dá v pohode posunúť, hoci bohužiaľ na úkor zelene. Samozrejme, najepšie by bolo posunúť aj nástupištia elín aby čo najlepšie obslúžili aj Zuckermandel aj Vidricu.
Reakcia na: TomJ #57:
L1 vozila aj teraz L8 vozí prevažne vzduch v úseku Kapucínska - SNP. K mostu SNP sa skôr žiada kapacitná posila od Nív.
Reakcia na: merice #56:
Ale zavadzat niekde obsluhu len tak z principu aby nieco brusilo kolajnice je nezmysel 🙂 Nikto sa tu nerozculoval ze trat zostane nevyuzivana, len sme niektori navrhovali presmerovat tam linky ktore by tam mali zmysel (napr. L8).
Reakcia na: merice #56:
A aký by malo význam viesť 1-ku oklukou iba v smere do Petržalky (okrem toho, že by obslúžila úsek, kde inak nič iné jazdiť nebude)? Navyše, tak by si úplne zabil potenciálny rýchly spoj z Obchodnej do Petržalky.
Netreba hľadať šoto riešenia obsluhy Jesenského. Ak je to fakt také nutné, aby tam niečo jazdilo, nech zostane 8ka po výluke premávať cez tunel a Jesenského.
Reakcia na: david1 #55:
Ja neviem preco by si mal ist. Ale nechapem tvojej otazke. Z Petrzalky ide aj teraz L1 na Obchodnu. A na stanicu cez tunel som nikdy nepisal. Pisal som o spojeni z Obchodnej k Mostu SNP. Trasa z Petrzalky na stanicu by zostala ako je aj teraz. To som pisal. A zopar spoludiskutujucich sa rozculovalo ze trat Jesenskeho zostane nevyuzivana. Takto by vyuzivana bola a aj odbocka vpravo z Jesenskeho na Sturovu.
Reakcia na: merice #54:
A ešte mi prosím vysvetli prečo by som mal ísť z Petržalky na Obchodnú alebo stanicu cez tunel.
Reakcia na: Valec #53:
No to bola uz len konstruktivna poznamka. A preco nie? Obsluzila by trasu aku ine elektricky neobsluhuju. (Obchodna - Most SNP a Most SNP - Šako cez Jesenskeho. Co sem pleties Ruzinov? Linka 1 by potom v smere z Petrzalky isla priamo na Nam. SNP a HLST. ako aj teraz.