T3G #7835+7836 opäť v premávke

Po veľkej prehliadke vyšla z Ústredných dielní po polročnej prestávke do premávky súprava električiek T3G #7835+7836. Na vozňoch bola zároveň vykonaná prerábka vykurovania. Súprava dostala klasický červeno-krémový lak. Čelo predného vozňa bolo zároveň vybavené vianočnými svetelnými reťazami.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #44:
ale v tej bratislavskej farebnej kombinacii to vyzera velmi chrumkavo 🙂
Reakcia na: S499.1023 #47:
Tak áno, T3R.P je zatiaľ habadej. Ale výprava sól na víkend a v noci vedie k tomu, že si buď ešte prinajmenej 50 NP sól zaobstarajú, alebo budú musieť jazdiť do aleluja aj vysokopodlažné spoje (alebo budú musieť, ako píšeš, prejsť na výpravu 15T namiesto sól - ale pre cestujúceho je atraktívnejší hustší interval s menšou kapacitou vozidiel, než redší s väčšou). Lebo sól T3.PLF majú len 33 ks. Celkovo však v kladivách je výprava sól (v bezvýlukovom stave, čo je prakticky len pár týždňov v decembri a januári) cca 30 vozov (linky 6 a 13), cez víkend niečo okolo 65 (3,5,7,11,14/24) a nočáky, tých je dokonca najviac (zabudol som, že od septembra v pi/so a so/ne jazdia už po 20 minútach), v septembri ich bolo 79 a to bola ešte vylúčená Plzeňská, kadiaľ vedú dve linky.
Reakcia na: Martin Fundárek #46:
Vzhľadom na to, že v Prahe sú použiteľné ako sólo aj druhé vozy súprav, bude na víkendové sóla vozov dosť. A možno sa niekto spamätá a prestane cez víkend vypravovať sóla v hustejšom intervale ako v kladivá súpravy.
Reakcia na: S499.1023 #12:
Len by som rád vedel, čo budú Pražáci vypravovať na víkendové sóla, keď vyhodia všetky T6 a skoro všetky T3. Na nočáky sa ešte z tých modernizovaných T3 naškrabe.
Reakcia na: Solider #44:
Nemôže byť, že ten zvyšok je údržba (i keď nie som si istý, či to nie je kúščok priveľa)?
Reakcia na: Dispecer #43:
http://www.mpk.krakow.pl/pl/aktualnosci/news,3825,krakowiak---najdluzszy-w-polsce-tramwaj-jest-juz-w-krakowie.html

„Wartość kontraktu z firmą PESA to 291 240 000 zł netto. Przewidywane dofinansowanie do 36 wagonów z Funduszu Spójności to 171 831 600 zł.“ Čiže 291,24 mil. zł bez DPH, z toho 171,83 mil. zł (59%) hradí EÚ z Operačného programu infraštruktúra a životné prostredie 2014-2020.
Reakcia na: S499.1023 #42:
Ja vám neviem...
http://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/tajemniczy-krakowiak-pesy-dla-krakowa-1122.html
"Szacunkowa wartość zamówienia, wraz z wyposażeniem i narzędziami specjalnymi oraz usługami powiązanymi, wynosi 360 mln zł netto (442,8 mln zł brutto)."
Reakcia na: Solider #38:
Nuž tak potom je to fest lacné. Len mi stále nejde do hlavy, prečo by Pesa udávala cenu s DPH.
Reakcia na: Quakeman #37:
Aj v takom prípade by bolo vhodnejšie zvaňovať nejaké T3 a žehličky nechať v pokoji dôstojne dožiť.
dnes som sa viezol prvýkrát po prehliadke týmto vozom, jediné čo mi vadilo, že bol smrad vo vozez dôvodu vykurovania, resp niečo tam prihorievalo ... 😃
Reakcia na: Quakeman #37:
Kto vás týmto strašil? Aké politické dôvody?
Reakcia na: S499.1023 #36:
Pretože v tlačovej správe MPK Kraków bolo explicitne uvedené, že hodnota kontraktu je 290 miliónov zlotých netto.
Treba si ujasniť že je vysoko pravdepodobné že ďalšie nové vozy v blízkej budúcnosti nebudú aj keď ich má byť 60 kusov a to z rôznych dôvodov (politických a iných) a preto ten zicher s rekonštrukciou T6A5.
Reakcia na: Solider #33:
Prečo myslíš, že tá cena 358 mil. PLN je s DPH?
Reakcia na: CraneMan #32:
Ako môže byť konštatovanie pravdy urážkou?
Na sobotné odľahčenie je to staré a asi nereálne, ale ak by skoncila modernizacia Ť6 takto tak by asi nikto nefrflal ?
http://www.designcabinet.cz/doporucujeme/linhart-vojtech-1271583142
Reakcia na: S499.1023 #29:
Áno, rozdiel v našich cenách je v DPH. 1,86 mil. eur bez DPH a 2,28 mil. eur s DPH. Väčšinou sa však zmluvná cena udáva netto, aj ceny vozidiel na imhd sú udávané netto.

Čo sa týka toho, či rekonštrukcia alebo nový voz, nejdem sa pasovať za technického experta na vozidlá a toto pokojne prenechám na iných, ale tu sa ide investovať takmer šesť miliónov eur do niečoho, čo o pár rokov, keď bude dodaných ďalších 60 nových električiek, absolútne nebude treba? Aj dnes to s výpravou vyzerá tak, že vozy sú neracionálne vypravované a stoja. Aj audit potvrdil, ze počet vozov v rezerve je niekoľkokrát vyšší, než koľko býva optimálne. Aj preto si myslím, že pokiaľ by sme namiesto rekonštrukcie 9 súprav T6 kúpili 3 nové vozidlá, urobili by sme lepšie. Aj do budúcnosti, aj pre súčasnosť.
Reakcia na: S499.1023 #30:
Áno, ja som ? Ale vážim si, že ste so mnou súhlasili v mojom predošlom príspevku, preto vašu urážku smerom na mňa vám odpúšťam.
Som zvedavý na reko T6 nič som v podstate na webe nenašiel ani prerabku na TV Progress Cegelec v čom vidím jedinú možnú modernizáciu.
Reakcia na: CraneMan #24:
Podľa môjho názoru tu čím ďalej tým viac dokazuješ, že si ostalgický magor.