Modernizáciou prechádzajú aj ďalšie časti vozovne.
V rámci modernizácie vozovní dopravného podniku prechádza v súčasnosti rekonštrukciou aj vozovňa trolejbusov na Hroboňovej ulici. Okrem modernizácie údržbárskeho zázemia vozovne už bola vybudovaná aj protihluková stena pozdĺž Bohúňovej ulice do výšky približne 6 metrov. Od novej protihlukovej steny sa očakáva minimalizácia hluku smerom k obytnej zástavbe, ktorá sa nachádza v susedstve vozovne. Podľa akustickej štúdie by mala stena zabezpečiť zníženie hluku počas dňa i noci pod 45 dB.
Vo vozovni bola zrekonštruovaná aj umyváreň trolejbusov, takže v krátkom čase očakávame, že sa pol roka neumývané trolejbusy opäť začnú umývať. V umyvárni bola nainštalovaná nová umývacia linka s ofukovacím rámom a zrekonštruovaná bola čistička odpadových vôd. Modernizácia sa týka aj sušiarne trolejbusov, ktorá bude umožňovať sušenie interiérov trolejbusov mobilnými prístrojmi a bude vybavená teplovzdušným vetraním a odvlhčovaním mobilnou odvlhčovacou jednotkou.
Krytá garáž trolejbusov bude po rekonštrukcii vybavená novými automatickými bránami s protihlukovou úpravou a v zimnom období bude možné garáž temperovať stropnými sálavými panelmi. Opravárenské pracovisko dostane nové montážne kanály a nové zdvíhacie zariadenia pre trolejbusy.
Modernizácia vozovne by mala byť ukončená do augusta tohto roka.
Valec
2. Odrážajúca sa hlučnosť - aby sa od tej steny nezačal odrážať hluk z Brnianskej a od železnice. Možno nie priamo k domom oproti, ale možno až niekde na Kramáre.
Čo sú zdroje hluku v trolejbusovej vozovni? Škrkotanie po výhybkách, zatiahnutie ručnej brzdy... čo ďalej. Nepoviem, keby sa tam preháňali nákladné vlaky stovkou.. ale ak tam jazdia trolejbusy 20tkou? A ak tam býval taký hluk, prečo sa naň sťažovala od 70-tych rokov, kedy vozovňa vznikla, len jedna osoba a to až pri rekonštrukcii?