Do Bratislavy už prišlo 11 trolejbusov Škoda 30 TrDG

Postupne sa zaraďujú do premávky s cestujúcimi.

V priebehu apríla a mája 2015 bolo do Bratislavy dodaných 10 trolejbusov Škoda 30 TrDG s pomocným diesel-elektrickým agregátom. Spolu s prototypom #6101 tak už dopravný podnik obdržal 11 týchto trolejbusov z celkovej 15-kusovej série.

V premávke s cestujúcimi sa v súčasnosti objavuje vozidlo #6101, ktoré jazdieva na linke 203. Druhý z trolejbusov sa zaradil do premávky 20. mája na linke 207. Zaradenie ďalších vozidiel do premávky sa očakáva v najbližších dňoch.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
To je všetko pekné, obnova vozového parku atď, ale kedy pribudnú buspruhy, svetelná signalizácia na križovatkách zvýhodnená pre MHD, a hlavne opravené cesty, lebo tie nové vozy dlho nové nebudú na takých cestách ako tu máme nové?
Odpoviem si hneď aj sám............NIKDY, lebo Bratislava asi ako jediné hlavné mesto v Európe zaspalo dobu, a ešte stále spí, čo nato pán primátor nový Nesrovnal no tak kedy "to dáme"?????......Pred voľbami všade vyselo "Dáme to"..... no zatiaľ sme toho moc nedali.......
Reakcia na: Juraj76 #22:
Boli tam skúšané minimálne dnes. 🙂 A určite ešte aj budú kým ich zaradia na túto linku. Taktiež je už dávno známe že 30TrDG budu garážované v Hrobonke. 🙂 A to že by si DPB s týmto robilo srandu je absurdné pretože 210-ka bola jedna z najväčších adeptou na 30TrDG po predĺžení. 🙂
Reakcia na: Solider #25:
Elektricky - otocne podvozky vychadzali z 15T alias Praha , neotocne z 26T . Ano baterie su lepsi choice, ale budis, objednava sa to, z coho su provizie.
JPP o 31tr bolo ze karoseria bola slaba, kedze v tom case to praskalo jak svina. Aj klimu aj agregat aj elektrovyzbroj vsetko napchat tam - uff.
Reakcia na: trolejbus6207 #26:
Veľakrát sa tu písalo, že trolejbusy nemôžu mať klímu, a pritom to bola rovnaká hlúposť, ako tieto konšpiračné teórie.
Reakcia na: Solider #25:
ako sa tu písalo veľakrát, taký voz v čase obstarávania nebol dostupný, akákoľvek iná požiadavka(napr. dvojmotorový kĺb, batériový pohon, atď) by smerovala ku skrini iného výrobcu ako SOR a to nebolo v pláne
Reakcia na: Petto #21:
Električky sa kupovali len z papiera, tak aký problém by bol s 31TrDG? Navyše, dlhodobo si myslím, že batériový pomocný pohon by síce bol drahší, ale ekologickejší a efektívnejší.
Reakcia na: Juraj76 #22:
v prvom rade 30TrDG je jeden veľký nezmysel, pri zadávaní požiadavok DPB na tieto vozy hrubo pochybil a teraz nie je schopný priznať maslo na hlave ? je to brutálne predražený voz, netuším, čo je na tom DAG a príslušnej elektronike také drahé, že je o cca 95.000€ drahší ako 30Tr, o technickom riešení radšej pomlčím, stačí uviesť fakt, že je o DVE tony ťažší a umiestnenie DAG medzi tretie a štvrté dvere je úplne choré - vodič na štvrté dvere absolútne nevidí a nerovnomerné rozloženie hmotnosti tiež na kvalite voza nepridá Škodovka pomaly dvadsať rokov dozadu bola schopná vyrobiť 21Tr s DAG, ktorý bol ťažší oproti štandartnému vozu o necelú tonu...

podľa kuloárnych informácií majú ísť všetky tieto nezmysly na Hroboňku(ako jediné krátke vozy), to znamená pravdepodobne spojenú L64 a L41, L203 a možno spomínanú L210, ak sa zmení zadelenie a 210-inu bude robiť Hroboňka, som veľmi zvedavý, ako to dopadne ?
Reakcia na: Juraj76 #22:
Garazovanie je docasné predsa kym urobia Trnavku pre trofle. A dnes nebudes nariekat o Juraku ze ma malo NP klbakov ? ?
Podľa mňa môžete na linku 210 zabudnúť!

1. Voz 6101 je tu už 9 mesiacov, ale za ten čas ani raz nebol skúšaný na tejto linke. Ako môže jazdiť tam, kde nebol ani len skúšaný?
2. Píše sa tu o linke 203 a 207. Ale linku 203 vypravuje vozovňa Hroboňova a 6102 bol na 207/ 9 a toto poradie vypravuje tiež Hroboňka. Dnes je na 203 voz 6104. A 210 je vypravovaná z Trnávky. To znamená, že tieto vozy sú tiež v Hroboňke a preto nemôžu byť logicky na linke 210!
3. Prečo venujete pozornosť (a aj autori stránky) tomu, že niektoré sú už v premávke? Veď sa v nej objavili len 3. Z toho 2 jazdili len v jeden deň a tretí viac nejazdí ako jazdí. Čiže podľa mňa je predčasné hovoriť o ich zaradení do pravidelnej premávky. Skôr to vzyerá na podobné problémy ako pri kĺbových trolejbusoch s pomocným pohonom.

Takže podľa mňa si DP robil ako obyčajne srandu, keď tvrdil, že tieto trolejbusy budú nasadené na linku 210 a tá bude predĺžená ku novému SND. Rovnako ako vtedy keď sľuboval, že táto linka bude celá nízkopodlažná po príchode nových trolejbusov. Už 3 mesiace na nej žiaden nový voz nebol a aj predtým pravidelne na nej boli staré- vysokopodlažné trolejbusy. Doteraz sa za to neospravedlnil!
Reakcia na: andrej202 #20:
"hybridy 31tr" v case zadavania 1 ani 2. trolejbus tendra neboli v ponuke vyroby u SOR,tak preto sa ani nemohli pozadovat inak by to vyhrala Skoda so Solarisom/Cegelecom a provizie by sli inym do vrecka, kapiš ? ?
Reakcia na: ross #8:
Ani je nevidim velky zmysel v tychto hybridoch. DBP by malo kupit viac Tr31 a zvysit frekvenciu dolezitych liniek (napr. 201,202).
Reakcia na: Petto #17:
Most SNP je dost dolezity uzol, takze si myslim, ze to ma svoje opodstatnenie. Je dost nezmyselne vyuzit 50ku k Auparku a potom na Most SNP. Ako som spomenul, je tam viac moznosti (napr. 50-95), ale 95ka nie je travly spoj.

ASMN by mala mat jednu zastavku a nie rozkuskovane ako je to teraz, ale to je uz uplne iny problem.
Reakcia na: pharel #14:
No dobre, neprehanajme to.
Reakcia na: andrej202 #15:
Aj to predlzenie pod Most SNP 210tky je zbytocne. Co budes pobehovat medzi 2 zastavkami na ASMN ?
L50 uz musi chodit obojsmerne nabrezim , hoc ak koncit pod Mostom SNP . AUPARK ma milion inych spojeni
Reakcia na: Ibiza #13:
A v zime zas na Kolibu a potom "hore" az k bobovej drahe ako sa tusim pred par rokmi tocil nejaky bus...

Ozaj, prepojenie cez Vlarsku je uz mrtvy projekt?
Reakcia na: Mike #2:
Tak to by bolo super, lebo linka 70 je asi najhorsia co sa tyka jazdenia nacas. Dostat sa priamo (bez prestupovania a okruznej jazdy cez Petrzalku) z Autobusovej stanicie na Most SNP nie je casovo najlepsie.

Chapem, ze 70ka je limitovana pre jej trasu (caste zapchy) a dostat sa mozem prestupmy (viacero moznosti), no aj tak by som predlzenu 210ku uvital.
Pripadne do Petrzalky cez Apollo. Ale to predlzenie k mostu SNP by nebolo zle.
Reakcia na: Petto #12:
Tak by mohol premavat trebars na Zeleznu studnicku, na Devin...
Reakcia na: Ibiza #11:
na linke 32 sa neosvedcil vdaka kapacite ,takze tak ?
Jednoznacne by to malo behat niekde, kde sa vyuzije dualita. Cize bud na predlzenej 210, alebo trebars predlzenej 64, ale viem si to predstavit aj ako podpornu linku medzi mestom a Dlhacmi cez Mlynsku dolinu.
Pevne verím, že budú jazdiť aj na linke 64 v niakej podobe, a odpadne nezmyselné prestupovanie na linku 41,kde hovorím skôr o náhode aby sa sťihol prestup z trolejbusu na autobus a opačne.....
Reakcia na: ross #8:
Pravdepodobne boli určené aj na ostrovnú trať na DD ale až po nákupe určite zistili že kapacita nebude postačovať...
Stále akosi nechápem načo nám tento druh trolejbusu vlastne bude...
Reakcia na: Andy #6:
idem ho fotit teraz 14.30, ma byt na BBC1 ☺
6102 dnes jazdí na 207/9.
Reakcia na: TeBeCe #3:
A preco ne? 😃 32, 33, 133 a celodenna N33 ?
Reakcia na: TeBeCe #3:
pššš ?
Reakcia na: Mike #2:
a odtial je to uz len kusok na DD ?
Reakcia na: Petto #1:
Najnovšie sú úvahy že možno až k mostu SNP ?
a 210 pojde k tej EUROVEY ci nie ? ?