Do Bratislavy už prišlo 11 trolejbusov Škoda 30 TrDG

Postupne sa zaraďujú do premávky s cestujúcimi.

V priebehu apríla a mája 2015 bolo do Bratislavy dodaných 10 trolejbusov Škoda 30 TrDG s pomocným diesel-elektrickým agregátom. Spolu s prototypom #6101 tak už dopravný podnik obdržal 11 týchto trolejbusov z celkovej 15-kusovej série.

V premávke s cestujúcimi sa v súčasnosti objavuje vozidlo #6101, ktoré jazdieva na linke 203. Druhý z trolejbusov sa zaradil do premávky 20. mája na linke 207. Zaradenie ďalších vozidiel do premávky sa očakáva v najbližších dňoch.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
To je všetko pekné, obnova vozového parku atď, ale kedy pribudnú buspruhy, svetelná signalizácia na križovatkách zvýhodnená pre MHD, a hlavne opravené cesty, lebo tie nové vozy dlho nové nebudú na takých cestách ako tu máme nové?
Odpoviem si hneď aj sám............NIKDY, lebo Bratislava asi ako jediné hlavné mesto v Európe zaspalo dobu, a ešte stále spí, čo nato pán primátor nový Nesrovnal no tak kedy "to dáme"?????......Pred voľbami všade vyselo "Dáme to"..... no zatiaľ sme toho moc nedali.......
Reakcia na: Juraj76 #22:
Boli tam skúšané minimálne dnes. 🙂 A určite ešte aj budú kým ich zaradia na túto linku. Taktiež je už dávno známe že 30TrDG budu garážované v Hrobonke. 🙂 A to že by si DPB s týmto robilo srandu je absurdné pretože 210-ka bola jedna z najväčších adeptou na 30TrDG po predĺžení. 🙂
Reakcia na: Solider #25:
Elektricky - otocne podvozky vychadzali z 15T alias Praha , neotocne z 26T . Ano baterie su lepsi choice, ale budis, objednava sa to, z coho su provizie.
JPP o 31tr bolo ze karoseria bola slaba, kedze v tom case to praskalo jak svina. Aj klimu aj agregat aj elektrovyzbroj vsetko napchat tam - uff.
Reakcia na: trolejbus6207 #26:
Veľakrát sa tu písalo, že trolejbusy nemôžu mať klímu, a pritom to bola rovnaká hlúposť, ako tieto konšpiračné teórie.
Reakcia na: Solider #25:
ako sa tu písalo veľakrát, taký voz v čase obstarávania nebol dostupný, akákoľvek iná požiadavka(napr. dvojmotorový kĺb, batériový pohon, atď) by smerovala ku skrini iného výrobcu ako SOR a to nebolo v pláne
Reakcia na: Petto #21:
Električky sa kupovali len z papiera, tak aký problém by bol s 31TrDG? Navyše, dlhodobo si myslím, že batériový pomocný pohon by síce bol drahší, ale ekologickejší a efektívnejší.
Reakcia na: Juraj76 #22:
v prvom rade 30TrDG je jeden veľký nezmysel, pri zadávaní požiadavok DPB na tieto vozy hrubo pochybil a teraz nie je schopný priznať maslo na hlave ? je to brutálne predražený voz, netuším, čo je na tom DAG a príslušnej elektronike také drahé, že je o cca 95.000€ drahší ako 30Tr, o technickom riešení radšej pomlčím, stačí uviesť fakt, že je o DVE tony ťažší a umiestnenie DAG medzi tretie a štvrté dvere je úplne choré - vodič na štvrté dvere absolútne nevidí a nerovnomerné rozloženie hmotnosti tiež na kvalite voza nepridá Škodovka pomaly dvadsať rokov dozadu bola schopná vyrobiť 21Tr s DAG, ktorý bol ťažší oproti štandartnému vozu o necelú tonu...

podľa kuloárnych informácií majú ísť všetky tieto nezmysly na Hroboňku(ako jediné krátke vozy), to znamená pravdepodobne spojenú L64 a L41, L203 a možno spomínanú L210, ak sa zmení zadelenie a 210-inu bude robiť Hroboňka, som veľmi zvedavý, ako to dopadne ?
Reakcia na: Juraj76 #22:
Garazovanie je docasné predsa kym urobia Trnavku pre trofle. A dnes nebudes nariekat o Juraku ze ma malo NP klbakov ? ?
Podľa mňa môžete na linku 210 zabudnúť!

1. Voz 6101 je tu už 9 mesiacov, ale za ten čas ani raz nebol skúšaný na tejto linke. Ako môže jazdiť tam, kde nebol ani len skúšaný?
2. Píše sa tu o linke 203 a 207. Ale linku 203 vypravuje vozovňa Hroboňova a 6102 bol na 207/ 9 a toto poradie vypravuje tiež Hroboňka. Dnes je na 203 voz 6104. A 210 je vypravovaná z Trnávky. To znamená, že tieto vozy sú tiež v Hroboňke a preto nemôžu byť logicky na linke 210!
3. Prečo venujete pozornosť (a aj autori stránky) tomu, že niektoré sú už v premávke? Veď sa v nej objavili len 3. Z toho 2 jazdili len v jeden deň a tretí viac nejazdí ako jazdí. Čiže podľa mňa je predčasné hovoriť o ich zaradení do pravidelnej premávky. Skôr to vzyerá na podobné problémy ako pri kĺbových trolejbusoch s pomocným pohonom.

Takže podľa mňa si DP robil ako obyčajne srandu, keď tvrdil, že tieto trolejbusy budú nasadené na linku 210 a tá bude predĺžená ku novému SND. Rovnako ako vtedy keď sľuboval, že táto linka bude celá nízkopodlažná po príchode nových trolejbusov. Už 3 mesiace na nej žiaden nový voz nebol a aj predtým pravidelne na nej boli staré- vysokopodlažné trolejbusy. Doteraz sa za to neospravedlnil!
Reakcia na: andrej202 #20:
"hybridy 31tr" v case zadavania 1 ani 2. trolejbus tendra neboli v ponuke vyroby u SOR,tak preto sa ani nemohli pozadovat inak by to vyhrala Skoda so Solarisom/Cegelecom a provizie by sli inym do vrecka, kapiš ? ?
Reakcia na: ross #8:
Ani je nevidim velky zmysel v tychto hybridoch. DBP by malo kupit viac Tr31 a zvysit frekvenciu dolezitych liniek (napr. 201,202).
Reakcia na: Petto #17:
Most SNP je dost dolezity uzol, takze si myslim, ze to ma svoje opodstatnenie. Je dost nezmyselne vyuzit 50ku k Auparku a potom na Most SNP. Ako som spomenul, je tam viac moznosti (napr. 50-95), ale 95ka nie je travly spoj.

ASMN by mala mat jednu zastavku a nie rozkuskovane ako je to teraz, ale to je uz uplne iny problem.
Reakcia na: pharel #14:
No dobre, neprehanajme to.
Reakcia na: andrej202 #15:
Aj to predlzenie pod Most SNP 210tky je zbytocne. Co budes pobehovat medzi 2 zastavkami na ASMN ?
L50 uz musi chodit obojsmerne nabrezim , hoc ak koncit pod Mostom SNP . AUPARK ma milion inych spojeni
Reakcia na: Ibiza #13:
A v zime zas na Kolibu a potom "hore" az k bobovej drahe ako sa tusim pred par rokmi tocil nejaky bus...

Ozaj, prepojenie cez Vlarsku je uz mrtvy projekt?
Reakcia na: Mike #2:
Tak to by bolo super, lebo linka 70 je asi najhorsia co sa tyka jazdenia nacas. Dostat sa priamo (bez prestupovania a okruznej jazdy cez Petrzalku) z Autobusovej stanicie na Most SNP nie je casovo najlepsie.

Chapem, ze 70ka je limitovana pre jej trasu (caste zapchy) a dostat sa mozem prestupmy (viacero moznosti), no aj tak by som predlzenu 210ku uvital.
Pripadne do Petrzalky cez Apollo. Ale to predlzenie k mostu SNP by nebolo zle.
Reakcia na: Petto #12:
Tak by mohol premavat trebars na Zeleznu studnicku, na Devin...
Reakcia na: Ibiza #11:
na linke 32 sa neosvedcil vdaka kapacite ,takze tak ?
Jednoznacne by to malo behat niekde, kde sa vyuzije dualita. Cize bud na predlzenej 210, alebo trebars predlzenej 64, ale viem si to predstavit aj ako podpornu linku medzi mestom a Dlhacmi cez Mlynsku dolinu.