Začnú jazdiť ďalšie nové kĺbové trolejbusy

V stredu 10. decembra 2014 boli vo vozovni Hroboňova do užívania odovzdané nové kĺbové trolejbusy Škoda 31 Tr #6808#6815 (okrem 6810) a #6818. Vozidlá boli dodané do Bratislavy ešte koncom leta, odvtedy čakali vo vozovni na Trnávke na vybavenie potrebných formalít. Trolejbusy tak doplnia prvých 7 vozidiel, ktoré začali jazdiť v septembri tohto roka a z ktorých pravidelne jazdia len 4 vozidlá.

Do prevádzky sa opäť zaradí aj prvý trolejbus #6801, ktorý sa v uplynulom období nachádzal vo výrobnom závode. Ďalšie nové vozidlá, ktoré sa nachádzajú v Bratislave, zatiaľ čakajú na vydanie technických preukazov.

Cestujúci sa s trolejbusmi Škoda 31 Tr môžu v súčasnosti stretnúť na linkách 201 a 202.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: trolejbus6207 #80:
6823 - tvoj uhol pohladu ?
dnes zaradené ďalšie štyri troloSORy - 6823, 6824, 6827 a 6828, premiéra 6823-ky bohužiaľ neúspešná ?
Reakcia na: Error 0x007 #78:
zvykaj si, bude ich čím ďalej, tým viac ?
Par dni som tu nebol a dnes som bol prekvapeny, ked som videl takmer same libchavske srandy na DH linkach ?
6827, 6828, 6823 zrovna teraz presun na Hrobonovu
Reakcia na: BigMac #75:
vedel som, že to bol nejaký Maďar, len som nevedel, ktorý ?

predpokladám, že 6207 tíško odpočíva v Káčerove a čaká na generálku

90km/h som s trolejbusom nikdy nešiel, cez 80km/h dal Sanos na zrekonštruovanej Prievozskej popri dnešných bizniscentrách bez problémov, keď sa urobila 220-tka na Dolné Hony, už som nejak nemal chuť skúšať, čo to dá...
Reakcia na: trolejbus6207 #61:
Rába, úplne rovnaké riadenie ako má 6207, alebo ktorýkoľvek Ikarus 280.08 (a Ik 435 temer identické) ktoré treba občas odvzušniť a doliať hydraulickým olejom, prípadne nastaviť. Potom ide jedným prstom a aj plným rajdom. Keď sa 6207 odmietala v RD vrtieť na 1x, tak bolo treba vykonať vyššie popísané a zas polroka nemala problém, kým necucla vzduch. Ozaj, ako sa má tá plesnivá šopa, ktorú som odstránil hrobárovi z lopaty? Ešte hnije v káčerovskej exautobusáckej hale? Nebolo lepšieho voza, absencia obmedzovača, registračného rýchlomera a naopak existencia tretieho shuntu robili tento voz jedinečným. Lenivý spevavý rozjazd vystriedaný maximálkou "čo to dá"...
(a na námrazovke dala po Popradskej a Gagarinke vysoko cez 90 km/h). Kde už tie časy sú..
A to vážne je tu tých trolejbusov už cez 40? ?
Na hrobonke aktualne uz aj 6810, 16, 17, 19, 22 a 29.
6820 a 6821 smer Hrobonova
6613 tiež naďalej jazdí?
Reakcia na: Petto #69:
O veteránoch ?
Reakcia na: Peter6607 #68:
o com budes ty vypravat ked sa vyradia vsetky 15 tr(M) ? ?
Reakcia na: t6a5iii #67:
Možno to je tým, že 6615 ako jediná z prvých dvoch sérii nepotrebuje investovať ani €, aby mohla bezpečne voziť cestujúcich. Predsa, ten tlmič na 6604 by musel niekto už vymeniť.
Ako je mozne ze 6615 usla hrobarovi z lopaty? Kolko casu este ma?
Reakcia na: trolejbus6207 #65:
Pravda. ?
Reakcia na: Peter6607 #64:
však v Plzni potrebujú "prázdny dvor", nech zavadzajú tu, výroba 27Tr pre Rigu fičí na plné obrátky ?
Reakcia na: trolejbus6207 #63:
To je mi jasné, len som chcel poukázať na ich prítomnosť. Včera prišli min. 2 vozy.
Reakcia na: Peter6607 #60:
v tom s Tebou súhlasím, že vyrobené už budú asi všetky, podstatnou otázkou zostáva, koľko z nich je tu a najpodstatnejšou otázkou je, koľko z nich má papiere na to, aby sa mohli zaradiť do premávky ?

čo sa týka 6835, 6836, 6840 a 6842 na 204/6, podľa mňa je to klasický nezmysel v štýle "skúška palubáku" ?
Reakcia na: trolejbus6207 #61:
Vďaka za vysvetlenie. ?