Škoda Electric zabezpečí údržbu trolejbusov po dobu 8 rokov.
Podobne ako v prípade nových električiek, aj pri nových trolejbusoch, ktoré boli v uplynulom roku vysúťažené, si dopravný podnik uplatnil opciu na poskytovanie údržby dodávateľom vozidiel. Česká Škoda Electric tak bude zabezpečovať pravidelnú údržbu trolejbusov Škoda 30 Tr a 31 Tr na základe schváleného plánu údržby po dobu 8 rokov, alebo do najazdenia 560-tisíc km každého trolejbusu.
Do údržby nie je zahrnuté zisťovanie porúch trolejbusov a ich odstraňovanie, rovnako ani opravy po nehodách, opravy v dôsledku následkov vyššej moci či poškodenia vzniknuté nesprávnym používaním vozidiel. Tieto činnosti môže dopravný podnik požadovať od dodávateľa individuálne na základe samostatnej dohody. Dohodnuté ceny za pravidelnú údržbu vozidiel v nasledujúcich rozsahoch (cena v jednotlivých rokoch je závislá na potrebnom počte servisných činností):
- cena údržby trolejbusu Škoda 30 Tr bez APU za jeden rok (70 000 km) je v rozsahu 7103 - 13366 € bez DPH
- cena údržby trolejbusu Škoda 30 Tr s APU za jeden rok je v rozsahu 7503 - 14122 € bez DPH
- cena údržby kĺbového trolejbusu Škoda 31 Tr za jeden rok je v rozsahu 7298 - 14485 € bez DPH
Údržbu trolejbusov bude Škoda Electric zabezpečovať vo vozovni Dopravného podniku Bratislava, kde bude na tento účel vyčlenené samostatné pracovisko.
Andy
Takže chcem tým povedať, že zatiaľ čo ak ten dielenský robí pod vedením niekoho, komu je všetko jedno, tak sa môže v práci celý deň flákať, ale ak tú prácu po ňom bude kontrolovať niekto iný, tak môže odvádzať slušnú prácu.