DPB si plánuje prenajať dvadsiatku autobusov

Dopravný podnik Bratislava vyhlásil začiatkom júla verejné obstarávanie na dlhodobý prenájom sólo i kĺbových autobusov. Bratislavský dopravca má záujem o prenájom maximálne desiatich 12-metrových autobusov a o rovnaký počet kĺbových autobusov. Prenájmom autobusov chce dopravný podnik riešiť nedostatok prevádzkyschopných vozidiel vo svojom vozidlovom parku maximálne na obdobie 18 mesiacov. 

Uchádzači môžu svoje ponuky predkladať do polovice augusta 2013. O víťaznej ponuke rozhodne najnižšia cena v elektronickej aukcii. Dopravný podnik plánuje uzavrieť rámcovú dohodu s maximálne troma uchádzačmi.

V uplynulých rokoch si dopravný podnik prenajímal viacero ojazdených kĺbových a 15-metrových autobusov. Po zaradení nových kĺbových autobusov SOR a Mercedes boli tieto prenájmy postupne ukončené. Nedostatok autobusov je v súčasnosti zapríčinený postupným dožívaním autobusov značiek Karosa a Ikarus, ktoré sú po plánovanej životnosti. Po letných prázdninách sa plánuje opravovať električková trať v Dúbravke, čo si tiež pravdepodobne vyžiada zvýšenú výpravu autobusov na náhradnú dopravu.

 

 

 

 

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Juraj76 #38:
keby ich bolo 60 ks tak by sme mali prakticky problé s výpravou vyriešený kým by sa zase niečo neporúchalo
Reakcia na: Roberto #37:
Roberto, ja si skôr myslím, že tých autobusov bude naozaj najviac 20. To znamená, že výrobcovia alebo dopravcovia, ktorí uspejú ich dodajú menej a len celkový súčet môže byť 20 (10 krátkych + 10 kĺbových). Aj keď si myslím, že by skôr malo platiť: 20 autobusov od každého (t.j, asi spolu 60 autobusov).
Reakcia na: kecho #36:
? a tych prenajatych abusov moze byt aj viac kedze sa uvazuje o ramcovej dohode s 1-3 ks uchadzacov
Reakcia na: Roberto #32:
ešte si zabudol, že by OPB mohol dostať pôžičku s výhodným úrokom od JeTibanky, nech je to kompletné...
Reakcia na: Roberto #34:
to by zabralo veľa miesta .... a veľa funkcií ...
Reakcia na: Petto #33:
konkretizacia niekomu vo vedeni Autoslavy
Reakcia na: Roberto #32:
Len si sa trosku sekol , tie €€€ nejdu Autoslave ale niekomu inemu do vacku a JeTi tu potom pol roka vykrikuje ze vynovil nejaku Zochovu.
Reakcia na: Solider #28:
tak ti vysvetlim kolobeh financii

JeTi povie pripravte nam tender tak a tak €€€ pre > MESTO AUTOSLAVA,, OPB- vedenie > tender na autobusy / trolejbusy s podmienkami od JeTi > SpOR sa zapája do súťaže > SpOR vyhráva > SpOR dodáva vozy> mesto platí > JeTi dostáva od SpoRu peniaze > dalšie peniaze pre MESTO a OPB vedenie do vrecka

už chápeš prečo tie dvere tento zložitý harmonogram by ináč nefungoval ?
Reakcia na: Salomon #29:
už som pochopil vďaka 810zssk očo ide dalo by sa to riešiť takto ale stačilo by 450 ks a tých zvyšných by bol ďalší tender
Reakcia na: Salomon #29:
elektricky + busy + tbusy = cca 850 ks..

http://imhd.sk/ba/vozidla/evidencny-stav.html
Reakcia na: Roberto #21:
Či mi šibe? Nie!
Keď sa chytáš,tak aj ja!
Dobre teda,ospravedlňujem sa,nevedel som odhadnúť koľko máme busov do kopy.
Keďže ich je 850 no,tak prvá stovka je už tu,nie? Pripíšme tender na 700 ,to už je 800 a 41 Medveďov rovná sa 841 ks, no už je to lepšie?
Bože človeče ja som dal len nápad a keby mi malo šibať tak by som napísal a to schválne na 19,5m.
Apropo to by mi nešibalo ale už by som bol obr k.k.t ?
Aspoň niekto to pochopil a to 810zssk ďakujem.
Reakcia na: Roberto #27:
?!
Reakcia na: Solider #26:
Tie drísty s dverami tam boli preto lebo Delfipodnik by ináč nekúpil ?
Reakcia na: Roberto #23:
Okrem tých drístov s dverami to nebolo až tak mimo misu.
Reakcia na: 810zssk #24:
ja viem ale v BA to nie je mozne keby sa aspon kazdy rok obmenila 1/12 vozoparku by to bolo ok. kazdo padne ja som chcel navrhnut model ktory by odlahcil aktualne problemy a mohol postupne vymenit aspon 50% KAROS a IK avsak zachvylku budeme musiet riesti aj SORy Bckove 25 kusov z obdobia 2000-2002 maju uz svoje najlepsie dni zasebou a tak mozno o 4 roky ich bude potrebne obnovit (GO, vyradenie, etc.)
Reakcia na: Roberto #21:
A zivotnost jedneho busu je 8 rokov. V idealnom svete by sa kazdy rok obnovila 1/8 voz.parku. To co pise Salomon nie je az taka blbost, ale zial je to nerealne.
Reakcia na: Solider #22:
a môj príspevok bol v poriadku #17 ❓
Reakcia na: Salomon #20:
Asi si si neuvedomil, ale tresol si najväčšiu hlúposť, akú si mohol.
Reakcia na: Salomon #20:
šibe ti 700 autobusov veď celý vozový park má 850 ks vozidiel ?
A čo tak vyhlásiť tender na 700 kusov autobusov,s tým,že tender by obsahoval 200 kusov 12 sólo busov a 500 kusov 18m busov,servis a doba dodania na 7 rokov. Prípadne nech obsahuje aj 10,5m lebo si myslím,že za tie roky už vedia kde sa uživili a nie,že jazdia aj na tých linkách kde by boli potrebné 12 metrové.
Keď nepočítam do toho 10,5m tak každý rok jedna stovka nových busov.