Dopravný podnik obdržal ďalšie kĺbové autobusy SOR NB 18

Dňa 20. apríla 2012 začali prichádzať do vozovne Trnávka ďalšie nové kĺbové autobusy SOR NB 18. Prvé 4 autobusy obdržali čísla 1851 - 1854. Vozidlá sú v klasickom v červenom laku a dodané boli bez informačného systému. Autobusy už taktiež nemajú klimatizáciu priestoru pre cestujúcich. Podľa našich informácií by v krátkom čase malo prísť celkom 19 nových autobusov SOR NB 18.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #46:
mas pravdu ale na tieto linky (31,3983,21) by trebalo nieco lacnejsie ale rovnako dlhe resp. kapacitne napr.: SU20 alebo aj 3-článkové busy
Reakcia na: Petto #53:
Podla toho, ci nejake prejazdy, resp. delenky nebude robit Jurak. Ak nie, tak to nevyjde.
Reakcia na: Marek1978 #52:
Nebude to moc " na hrane" ??? Novych 19 vozov , ubudne tusim 4-5 Ikarusov ,cize + 15 vozov na 10 poradi 78čky a tusim 8 poradi 34tky. Ale ak vide 1.DP vyprava s rezervou aj pre 34,78 + vsetky sucasne linky, tak moze byt.
Reakcia na: Petto #51:
A este by mohla prevziat L34. To by malo vyjst.
Reakcia na: Marek1978 #49:
Som zvedavy,že ake linky prebere 1.DP z 2.DP. Tipujem to na 78čku.
Btw ked uz bude mat 1.DP iba SOR SHity (ikarusy 435 su už na 4.DP), tak linky ňou vypravovane by mohli byt oznacene ako garantovane nizkopodlazne. T.j 21,31/39,61,63,70
Vcera som siel v klimatizovanom buse a vsetky okienka pootvarane. Tak je otazka, ci sa ta klima vyplati pre yebnutych Slovakov.
No uz by mali byt vsetky
sorov je aktuálne 12. Ale ešte stále napr. nemajú naše ečv.
Reakcia na: kecho #43:
Tie asi padli na všimné.
Reakcia na: dpb #45:
31/39 uz von koncom nie. Najlepsi kandidati cez prac.dni su 83,98 mozno 21,ale 1.DP nehrozi.
DPB nemá peniaze (ani mat nebude) na1.kĺb. voz.
2.vyššie platy (predsa na sorke je vyšší plat ako na Solarise)
mercedesy treba na 93-ku, 31-ku a 39-nu i ked by sa tam hed opotrebovaly a znicily
Reakcia na: kecho #43:
Tak je 😞
Reakcia na: trac230 #42:
myslím, že 810zssk im už poslal 50 po prvých 50 soroch bez klímy 😉 a nič nepribudlo...
ten jeden cent im kludne zaplatim ale keby som vedel kam ho mam poslat ? kludne do vsetkych soriek bez klimatiky alebo by sa mohol niekdo z vedenia uskromnit a odratat si par centov z platu ?
Reakcia na: ZabliYute #40:
lebo klíma aj s montážou stojí podľa zmluvy závrtnýc 0,01€ za kus - položka v tendri (doplnková výbava) pri hodnotení tendra zaberala tuším 40% ?
Prečo tie autobuy nekupujú aj s klimatizáciou ?! ?
sorky klbove nemali ist na 2 kolonu? lebo ta uz ledva vypravuje svoje vrakosi 😃 😃
Takže 19 nových SOROV takmer istých, nevie sa niečo viac o Medveďoch mimo toho čo sa tu už písalo?
Reakcia na: 810zssk #33:
Tak dobre nevidim dnes na text, stratil som okuliare ?
Reakcia na: Mike #35:
V BA podmienkach ťažko porovnať prevádzkové náklady, nakoľko máme rôzne typy autobusov z rôznych období. Ale napr. z kalkulácie zverejnenej pri návrhu rušenia vychádza prevádzka SU15 lacnejší ako B741 CNG, ale drahší ako NB18.

Nejde ani tak o dĺžku, ale o kapacitu. Neviem si predstaviť aký môže byť rozdiel v kapacite medzi 12 a 13,5 metrovým vozidlom... 12-14 cestujúcich? Optimálne rozloženie by mohlo byť 7 (cca 15-20 cestujúcich), 10 (kde mini nestačí, ale 12m je veľa; cca 30-50 cestujúcich), 12(cca 50-75 cestujúcich), 15 (cca 75-100) a 18 metrový voz (cca 100-120). Tam kde sa v krátkych intervaloch zabezpečuje premávka 20 metrových vozidiel by už mal byť skôr vedený kapacitnejší druh dopravy.