Dočasné zníženie cien ročných "električeniek" v IDS BK (16. – 30.9.2019)

Ceny predplatných lístkov s ročnou platnosťou budú nižšie o približne 25 %.

Pri príležitosti Európskeho týždňa mobility 2019 budú od 16. septembra do 30. septembra 2019 dočasne znížené ceny predplatných cestovných lístkov s 365-dňovou (ročnou) platnosťou na Integrovaný dopravný systém v Bratislavskom kraji o približne 25 %. Zníženie cien sa týka všetkých druhov 365-dňových lístkov (bez ohľadu na počet zakúpených zón, či kategóriu - obyčajný, zľavnený a prenosný).

Ročná základná električenka pre mesto Bratislava (zóny 100+101) platná u všetkých dopravcov zapojených do IDS BK bude stáť namiesto 264,20 € počas akcie iba 199,20 €. Zľavnená električenka bude stáť namiesto 132,10 € iba 99,60 €. Prenosná ročná električenka pre tieto zóny, ktorú môže v jednom čase využiť ľubovoľná osoba, bude stáť 259 €. Držitelia Bratislavskej mestskej karty majú po splnení stanovených podmienok nárok na zľavu 10 % z akciovej ceny.

Kompletný cenník akciových predplatných lístkov je uvedený v tabuľke nižšie.

Uvedené akciové predplatné lístky bude možné zakúpiť na predajných miestach Dopravného podniku Bratislava, Slovak Lines a Železničnej spoločnosti Slovensko, alebo cez internet. Predplatný cestovný lístok je možné zakúpiť si 30 dní vopred pred začiatkom jeho platnosti, t.j. akciovú cenu môžu do 30. septembra 2019 využiť aj cestujúci, ktorým súčasný predplatný lístok platí najneskôr do 29. októbra 2019.

Ide o pilotný projekt, ktorého cieľom je zvýšenie atraktivity verejnej dopravy a zistenie záujmu o tento druh predplatných cestovných lístkov.

Doplnené: Akciovú cenu PCL nie je možné využiť na predplatný cestovný lístok (PCL), ktorý je zakúpený priamo na platobnú kartu. Tento lístok totiž nie je predávaný v rámci IDS BK, ale ide o samostatný produkt DPB a platí len vo vozidlách DPB (nie je možné s ním cestovať vo vlakoch a regionálnych autobusoch na území Bratislavy).

Akciové ceny PCL je možné využiť v prípade zakúpenia na Bratislavskú mestskú kartu (BMK). Ak platnosť samotnej BMK končí skôr než je koniec platnosti nového ročného PCL, v predajni dopravcu je možné platnosť tejto BMK predĺžiť do konca platnosti ročného PCL (toto predĺženie platnosti BMK nie je možné realizovať cez internet).

Zľavnený akciový ročný PCL si nemôžu zakúpiť študenti stredných škôl, ktorým nemôže byť vydané potvrdenie štúdiu do septembra. Študenti vysokých škôl si tento PCL môžu zakúpiť, ak predložia potvrdenie o štúdiu do konca platnosti uvedeného ročného PCL.

Zóny 365 dní obyčajný [€] 365 dní zľavnený [€] 365 dní prenosný [€]
100+101 (mesto Bratislava) 199,20 99,60 259,00
100+101 + 1 regionálna 265,60 132,80 345,30
100+101 + 2 regionálne 332,00 166,00 431,60
100+101 + 3 regionálne 398,40 199,20 518,00
100+101 + 4 regionálne 441,60 220,80 574,10
100+101 + 5 regionálnych 478,10 239,05 621,60
100+101 + 6 regionálnych 537,80 268,90 699,20
100+101 + 7 regionálnych 597,60 298,80 776,90
všetky zóny IDS BK 693,80 346,90 902,00
1 regionálna 99,60 49,80 129,50
2 regionálne 166,00 83,00 215,80
3 regionálne 199,20 99,60 259,00
4 regionálne 265,60 132,80 345,30
5 regionálnych 332,00 166,00 431,60
6 regionálnych 398,40 199,20 518,00
7 regionálnych 441,60 220,80 574,10
8 regionálnych 478,10 239,05 621,60
9 regionálnych 537,80 268,90 699,20
10 regionálnych 597,60 298,80 776,90

Bratislavská integrovaná doprava zároveň od 16. septembra 2019 znižuje ceny cestovných lístkov predávaných cez svoju aplikáciu o 10 %. Po novom tak budú ceny takto zakúpených lístkov rovnaké ako v prípade elektronických lístkov zakúpených elektronickou peňaženkou vo vozidlách.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ike #185:
zverejni to celé aj s detailami formou blogu, nech potenciálni zákazníci danej značky vedia, ako ich firma podvádza
Reakcia na: Ike #185:
Musíš si zobrať so sebou do autosalónu AleAveho.
Potrebujem radu. V roku 2017 sme kupovali auto. Nižšia stredná trieda, nie škoda fabia junior, ale keď vylozim na rokovani kľúče od auta na stôl, autoritu si nezvysim (nie, nerobím to, ale všímam si, že je to prax). Ale hypoteticky môžem tvrdiť ze cestujem z dubravky x5 a X6 😃 😃

Pointa je, že na auto som si vydupal ("vydupal") zľavu 2000 eur. Bol to model uvedený na trh pred 2 rokmi.

Tento rok sa uviedol nástupca a je oveľa drahší. Môjho modelu, dnes už ako vybehoveho, sa chcú zbaviť a tak posledné kusy predávajú o 5000 eur lacnejšie v lepšej výbave.

Toto je prosím podnikanie made in Slovakia (Japan) a totálne nevazenie si starého zákazníka. Neviete mi poradiť, na koho sa mám sťažovať?
Reakcia na: AleAve #163:
Okram toho, že si hejter, máš ešte aj otca Škóta a matku Holanďanku?
AleAve + ostatni, ktori sa citia ukrivdeni :
to vam fakt nieje blbe takto vyplakavat kvoli par EUR ? Nevravim, ze je to nic, ale uz mi to fakt pride trapne. Toto by som este toleroval u malych deti, ktore zavidia ostatnym detom, ze dostali na Mikulasa viac sladkosti, ale u dospelych je to naozaj na povazanie. Je to spravanie presne podla prislovia o vrtani kolena ...

Normalny clovek, ktoreho tato akcia tesne minula, by si povedal skoda, ale na buduci rok si na to dam pozor.


PS : #169
a dokedy mali byt predlzene otvaracie hodiny ? Do polnoci, do rana do 06:00, alebo este tyzden ? Ci nebodaj do novembra, aby si bol spokojny aj ty ? Termin konca akcie bol jasny dva tyzdne, ale opat sa prejavila typicka slovenska vlasnost nechavat dolezite veci na poslednu chvilu.
Reakcia na: AleAve #181:
ta zlava vzhladom na beznu plnu cenu bola menej ako 30%. s takymito skokovymi zmenami cien v case sa stretnes aj pri inych tovaroch a sluzbach....
rovnako tak mozes podobne cenove skoky zazit napriklad pri zmene urokovych sadzieb na hypoteke a ked sa ti urok refixoval pred mesiacom tak si bud povies ze mas smolu alebo mozes zaziadat o jeho prehodnotenie taktiez za nejaky nie uplne poplatok... a uroky platis kazdy mesiac, tak dufam ze na tento priklad uz nenajdes nieco typu to nekupujem kazdy rok alebo je to smiesna suma.... proste je to obchodne jednanie s cielom ziskat novu skupinu zakaznikov, a ako existujuci nemas nikde povedane ze to nesmies vyuzit
to akym sposobom to moze posobit na uz existujucich zakaznikov je druha vec, ale ako tu uz bolo spomenute, prilisne hlasne prskanie par malo ludi moze sposobit ze v buducnosti sa preistotu takato akcia na skodu tych ostatnych ktori to dokazali vyuzit uz ani nezopakuje... (a nie raz som take uz videl)
Reakcia na: mirec240 #180:
Často porovnávaś neporovnateľné? To je ako tie trápne príklady s banánmi a chladničkami z predošlého priebehu tejto diskusie. Pri banánoch je reč o centoch, chladničku si nekupujeme každý rok. Že niekto dostane týždeň MHD zadarmo, mi je fuk a rád mu to doprajem. Ja predsa nejazdím v MHD len týždeň do roka, ale celý rok.

Zlyhanie terajšej akcie je v tom, že ten istý produkt (celoročná električenka) sa predáva s obrovskou zľavou, blížiacou sa až k stovke eur, novým zákazníkom, kým stálych zákazníkov, ktorí si ten istý produkt kupujú už roky, za vernosť kopnú do zadku. „Made in Slovakia“
Reakcia na: AleAve #179:
A po minulé roky to nebola diskriminácia ˝verných zákazníkov˝ DPB? MHD zdarma mali iba držitelia vodičských preukazov, časť pravidelných cestujúcich MHD ich vlastniť môže, ale určite nie všetci. Takto dostala výhodnú ponuku (ktorá neplatila len 7 dní počas ETM) väčšia časť ľudí. Žiaľ málokedy sa dá vyhovieť všetkým...

Asi by bolo do budúcna dobré upustiť od akýchkoľvek podobných akcií, lebo ľudia nebudú spokojní nikdy s ničím a pri akomkoľvek riešení si nájdu nejaké negatíva.

Ako sa vyjadril DPB, cieľom bolo najmä prilákať nových cestujúcich. Treba brať do úvahy aj fakt, že akcia takéhoto typu bola robená premiérovo, mohli sa teda objaviť určité nedostatky a v budúcnosti bude možné ich eliminovať, z prípadných chýb sa dá poučiť. Ale aj tak si myslím, že vždy sa nájde niekto ˝nespokojný˝.
Netrepte, prosím. Cez oficiálny e-shop ecard.dpb.sk, v ktorom mám platnú električenku, ani žiadna zľava nebola dostupná, a už vôbec, že by sa dala kúpiť cez internet.

Ani nehovoriac, že je predpotopné, že sa v roku 2019 ešte operuje s nejakými plastovými kartičkami. Ak niekto preferuje plastové kartičky alebo papierové lístky, nech ich teda používa, ale nemajú byť vnucované všetkým cestujúcim.

Zľavová akcia mala byť dostupná (aj) ako virtuálny elektronický kupón v mobilnej apke IDS BK a všetky dnešné nechutné scény na úrovni Venezuely a západného Džibuti sme si mohli ušetriť.

Električenka kúpená v akcii mala automaticky začať platiť deň po ukončení platnosti aktuálnej električenky, aj keby to bolo pol roka od dneška. Len vtedy by to bola manažérsky zvládnutá a voči verným zákazníkom DPB férová zľavová akcia na úrovni Európskej únie, a nie subsaharskej Afriky.

Zase som sa dnes musel hanbiť. Sme veľmi nenáročný národ, ako ukazuje aj táto diskusia. Na**rú nám na hlavu a ešte sa aj pekne poďakujeme. 🙄

Pre menej chápavých, ktorým to hapruje s elementárnou logikou, naposledy: zľavová akcia bola fiasko, lebo tí, ktorí nie sú verní zákazníci DPB, dostali možnosť kúpiť si celoročnú električenku za 179 €.

Verní zákazníci DPB (s aktívnou štvrťročnou alebo celoročnou električenkou platnou po 29. októbri) túto istú možnosť kúpiť si celoročnú električenku za 179 € nedostali. V tom spočíva jasná diskriminácia stálych verných zákazníkov DPB a ich kopnutie do zadku. Kto tento fakt popiera, popiera 2 + 2 = 4.

Ak si električenku v zľave napriek tomu kúpili, museli istý časový úsek zaplatiť dvojnásobne, v čom spočívala ich čistá finančná strata (u mňa okolo 30 €) v porovnaní s tými cestujúcimi, ktorí nie sú stáli a verní zákazníci DPB. Kto tento fakt popiera, popiera 2 + 2 = 4.

Preto je to celé na hlavu postavené, ako sa patrí na Kocúrkovo, a stáli zákazníci boli za svoju vernosť DPB potrestaní namiesto odmenení. 😠
Reakcia na: Ike #171:
Ako mladý cez internet zaeviduje potvrdenie o návšteve školy?
Len tak mimochodom (a bez priority :)), tie predajne DPB by si tiez zasluzili prejst nejakou reformou nech to je trochu na urovni dnesnej doby.
Reakcia na: richardhudec #170:
Na Hlavnej stanici ani storna nerobia.
Reakcia na: AleAve #169:
Takéto fotky bolo možné spraviť v septembri ktoréhokoľvek roka, takže z nich by som žiaden záver nerobil.
Reakcia na: Andy #172:
Ale teraz je podstatnejšie #častejšieakometro.
Reakcia na: Ike #171:
Som si spomenul na jednu situáciu na správe dane z nehnuteľnosti BA. Raz som tam bol podávať priznanie, a dali mi za niečo pokutu 5 eur, ktorú som mal zaplatiť dole v pokladni. Postavil som sa do radu, kde stálo asi 10 ľudí a šlo to strašne pomaly, všetci nadávali. Potom vyšla pani, že ide na obed, a že budeme musieť dlhšie počkať, ale kto má internet, tak to môže vraj zaplatiť aj prevodom, číslo účtu je tam a variabilný symbol je taký. Za 5 sekúnd sa rad s úsmevom rozplynul. 😂

Ponaučenie? Treba ľuďom povedať, že sa to dá cez internet, väčšina to ani netuší.
Reakcia na: AleAve #169:
Tá fotka je práveže dôkazom toho, že to bol najlepšie zorganizovaný ETM v histórii.

1) množstvo nových zaviazaných zákazníkov na celý rok.
2) množstvo nárazových financií v systéme znamená zníženú záťaž pre objednávateľov a tým väčšie možnosti investovania financií do rozvoja verejnej dopravy.
3) väčšina zákazníkov, keď bude konfrontovaná s rozhodnutím auto vs. MHD si zvolí MHD, lebo to je zadarmo (rozumej, "mám to už zaplatené"), čo je super pre politiku podporovania verejnej dopravy, ale aj napríklad akceptovania parkovacej politiky.
4) väčšina zákazníkov je spokojná, pretože "okašlala" systém" a ak tú električenku budú využívať, tak tomu tak skutočne bude. Ak nie, zaplatila zľavu iným.

Jediné negatívum čo to ukazuje je, že v 2019 existuje dosť mladých ľudí (ktorý už nezažili svet bez mobilov, WiFi spotov a Facebooku), ktorí si nie sú schopní kúpiť lístok cez internet.

Je to oveľa lepšie ako populistické "s vodičákom zadarmo" na, na konci ktorého boli jednak všetci naštvaní pre nejasné podmienky cestovania, preplnenú MHD a pri finančnej súvahe bol na konci hlboký mínus, ktorý navyše mesto nevedelo voči IDSke, voči ktorej porušilo všetky dohody, ani vyčísliť. Very win.
Reakcia na: AleAve #169:
Koľko z tých ľudí je len blbých a jednoducho si potrebujú predĺžiť PCL bez nejakého riešenia storna pôvodného lístku? Podľa mňa takých 90%. Tých 90% môže ísť kúpiť lístok cez internet, aplikáciu, samoobslužný automat, alebo ZSSK okienko, teľatá ale stoja v rade do DPB predajne...
Na tie logické nezmysly, čo tu zazneli, ešte pripadne neskôr zareagujem.

Ale ak tieto fotky, čo tu posielame, nie sú dôkaz toho, že táto akcia je totálne FIASKO pre Bratislavu, ktorou sa zosunula na úroveň Bangladéšu a tretieho sveta, tak už neviem.

10 minút pred záverečnou je tu na hlavnej stanici rad ludí jak za komunistov na banány.

HANBA pre Bratislavu na kvadrát. Vraj aspoň nechajú otvorené dlhšie, možno do polnoci.

A keď mi hovoríš, že nemám dôverovať infolinke, načo je taká infolinka, ktorá podľa Teba dezinformuje? Už to mám na BMK a zaplatím priamo cez BMK.
Posledny den akcie v podchode....