Úvod

Národný podnik Karosa Vysoké mýto začal v roku 1981 sériovú výrobu medzimestského autobusu Karosa C 734, pričom sa tento typ stal základom radu Karosa 700.

Prehľad vozidiel

Séria Typ Evidenčné čísla Rok výroby Sprevádzkovanie Vyraďovanie Počet
1. Karosa C 734.20 SE 73-72 1988 1988 2010 1
2. Karosa C 734.40 SE-653AV, SE 76-46 1989 1989 2010 2
3. Karosa C 734.40, Karosa C 734.1340 SE 78-33, SE 78-62, SE-681AV, SE-657AV, SE 80-82 1990 1990 2010 – 2012 5
4. Karosa C 734.1340 TTA 51-63, SE 85-39 1991 1991 2012 – 2015 2
5. Karosa C 734.1340 SE 92-75, SE 93-70, SE-685AV 1993 1993 2012 – 2016 3
6. Karosa C 734.1340 SE 83-35 1994 1994 2010 1
7. Karosa C 734.1340 SE-659AV, SE 98-62, SE 99-78 1995 1995 2011 – 2016 3
8. Karosa C 734.1340 SEA 02-33 1996 1996 2017 1
9. Karosa C 734.1340 TTA 36-38 1991 2009 2012 1
Spolu 1988 – 1996   19

Technické parametre

Dĺžka 11055 mm
Šírka 2500 mm
Výška 3165 mm
Počet dverí 2
Počet miest na sedenie 45 + 1
Počet miest na státie 27
Celkový počet miest 72 + 1
Pohotovostná hmotnosť 9600 kg
Celková hmotnosť 15440 kg
Motor LIAZ ML 635, naftový, vodou chladený nepreplňovaný 6-valec s priamym vstrekovaním (734.00)
LIAZ ML 636 N Euro 0, naftový, vodou chladený preplňovaný 6-valec s priamym vstrekovaním (734.20, 734.40)
Výkon motora 148,5 kW / 2100 rpm (ML 635)
155,4 kW / 2000 rpm (ML 636 N)
Objem motora 11940 cm3
Maximálna rýchlosť 100 km/h
Prevodovka Praga 5P 80, mechanická synchronizovaná, 5-stupňová
Nápravy predná LIAZ
zadná RÁBA 118.37 (734.00)
zadná RÁBA 007.20 (734.20)
zadná RÁBA 009 (734.40)
Pneumatiky 11 x 22,5"

Fotografie

Opis

Samonosná karoséria bola postavená na oceľovom ráme a zvonka oplechovaná. Strop a bočnice interiéru boli pokryté umakartom, podlaha gumou. Sedadlá mali textilný poťah a boli umiestnené v usporiadaní 2 + 2. V bočnici sa nachádzali dvoje úzke dvojkrídlové dvere s elektropneumatickým ovládaním. Vodiča od priestoru pre cestujúcich oddeľovala presklená priečka. Vykurovanie interiéru zabezpečil naftový agregát a teplovzdušné radiátory, vetranie poskytli stropné vetráky a horné posuvné časti bočných okien. Interiér osvetľovali žiarivkové telesá.

Úpravy

Vozidlo #SE-672AV bolo rekonštruované na pohon stlačeným plynom (CNG).

Vyraďovanie a likvidácia

Vozidlá sú priebežne nahradzované vozidlami Irisbus Crossway a SOR C 10.5.

Katalóg vozidiel

Prečíslované evidenčné čísla

1.2.3.
SE 73-72 SE-714ATod 2004 
SE 76-46 SE-682AVod 2004 
SE 78-33 SE-669AVod 2004 
SE 78-62 SE-679AVod 2004 
SE 80-82 SE-675AVod 2004 
TTA 51-63 TT-260CBod 2004 
SE 85-39 SE-692AVod 2004 
1.2.3.
SE 92-75 SE-664AVod 2004 
SE 93-70 SE-667AV2004 - 2009TT-034CFod 2009
SE 83-35 SE-680AVod 2004 
SE-659AV TT-032CFod 2009 
SE 98-62 SE-672AVod 2004 
SE 99-78 SE-700AVod 2004TT-094CFod 2010
SEA 02-33 SE-674AV2004 - 2009TT-043CFod 2009
TTA 36-38do 2004TT-994BX2004 - 2012TT-242CFod 2012

Komentáre

K tomuto materiálu zatiaľ neboli pridané žiadne komentáre.

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.