asi tak nejako to vnímam tiež. Skôr si myslím, že je potrebné vedieť, čo mesto/mestá naozaj chcú, malo by to byť niečo takéto:
- isté % nízkopodlažných vozov
- kilometre
- kapacita vozidlového parku
- cestovný poriadok
Potom môže rozhodnúť cena. Ale bez kritérií to budú GO Karosy 732/932, alebo nejaké mašrutky a to môže byť cesta do pekla. v PD je plnička CNG na SADke, nový vozový park, možno by stačilo niečo obmeniť a na vybraných linkách prehodnotiť nasadenie malých autobusov a je to.?
"Kriteriom bude najnizsia cena." Pri tomto pristupe predpokladam nejakeho dovozcu vylagrovanych vrakov a la DZS Michalovce. Na rok a pol sotva niekto bude investovat do vozoveho parku majlant.
Chcem sa opýtať, že či neexistuje nejaká koncepcia MHD do budúcnosti, kedy by sa linky rozsortovali nejak na nosné a doplnkové s intervalmi 15/30/15//30, 30/60/30//60 a výnimočne 60/120/60//120? Napr. na sídlisku Kolotoč to je celkom silný chaos, spoje premávajú nepravidelne. A hlavne či sa niečo neplánuje vykonať s tou nešťastnou premávkou večer.
Chodievam s 5-ročnou dcérou často MHD, ona vlastní preukaz ZŤP so sprievodcom a ja mám čipovú kartu na MHD. Podľa cenníka by som mala platiť kartou za dcéru 0,20 a za mňa 0,25 Eur. Ale stalo sa mi dva krát, že jeden šofér mi dal lístok za 0,50 Eur a ani sa so mnou nechcel baviť, lebo mal vraj meškanie a druhý šofér mi nahodil jeden lístok za 0,50Eur a druhý za 0,25 Eur. Nakoniec mi vrátil 0,50 Eur a predal mi lístok pre dcéru za 0,20 Eur, ale tiež sa o tom najskôr nechcel so mnou baviť. Tak mi prosím poraďte, ako je to s platením kartou a uplatnením si preukazu ZŤP+sprievodca. Akým spôsobom si treba pýtať lístok, aby mi ho predali správne. Ďakujem
Dispecer