Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #47:
Jediný raz, kedy by sa naozaj dalo povedať, že som v Prievidzi bol (žiadne narýchlo prechádzanie), bolo v roku 1997, keď sme tam boli na niekoľko dní na školský výlet.
Odvtedy neviem, čo všetko sa zmenilo, ale z mojich spomienok z praktického využívania tunajšej MHD (dosť veľa sme ňou jazdili) si držím veľmi vysokú mienku. Vtedy na mňa pozitívne zapôsobili najmä (na predsa len o čosi menšie mesto) veľmi slušné intervaly medzi spojmi a pozor - ono to boli naozaj pravidelné intervaly! Dnes som už dokonca aj pamätník, lebo vtedy tam ešte behali aj Ikarusy - najviac sa mi páčil ten s celoplošnou reklamou na Pivovar Šariš ?
Z toho mála čo som si zatiaľ na tejto stránke prečítal, vidím, že pozitívny trend pokračuje.
Reply on: S499.1023 #47:
určite ťa tu všetci radi uvidíme 🙂
Reply on: poiiii #46:
Tak toto ma ohromne potešilo. To akože, napríklad pôjdem zajtra si pofotiť MHDPD a normálne ma pustia do areálu SAD, keď poviem vrátnikovi? SAD Prievidza, len tak ďalej. ☺ To od kedy začína premávka tej L18 na Púšť, žeby od 6 mesiaca? Tam by som sa rád pozrel tiež. Normálne sa teším na Prievidzu. ?
Reply on: poiiii #46:
Tak to ja zase gratulujem k ústretovej SAD-ke a pokúsim sa niekedy nájsť čas na návštevu tejto pozitívnej anomálie v rámci Slovenska.
Reply on: S499.1023 #44:
v mene celého Priezoru, teda Satinského Kukátka, ak chceš, ti chcem vyjadriť poďakovanie za tieto vľúdne slová, ktoré presne vystihujú situáciu... a na otázku sa dá tiež odpovedať jedine tak, že spolupracuje a veľmi rada, znakom toho je aj umiestnenie loga iMHD postupne na všetkých CP v Prievidzi a oznámenie všetkým vodičom MHD, že môžu byť fotený a zároveň vychádzanie v ústrety formou neobmedzeného pohybu fotografov vo vozovni a možnosť poskytnutia jedného z najnovších vozidiel na fotenie mimo bežnej prevádzky 🙂
Tak som si preštudoval linkové vedenie a cestovné poriadky, keďže som Kukátko navštívil naposledy v roku 1984, je to pre mňa mesto prakticky neznáme. Musím však povedať, že prvý dojem z MHD v pomere k veľkosti mesta je veľmi dobrý. Ešte časové predplatné CL a je to takmer dokonalé v rámci svojich finančných možností. Pri takejto veľkosti mesta dokonca ani nemám nejaké zásadné výhrady k nástupu výlučne prvými dverami. Predpokladám teda, že mesto MHD relatívne podporuje a miestna SAD je kooperatívna - pekn web, pekné logo, užívateľsky priateľské. Spolupracuje SAD Prievidza aj na stránkach iMHD?
Reply on: Valec #40:
az ked budu popisy vozidiel a nakresy. ale to tak skoro nebude ?
Reply on: poiiii #41:
Rekreačné stredisko Púšť. No neviem, ale názov moc lákavý nie je. ?
Reply on: brefos #38:
hej, je to rekreačné stredisko, lebo Púšť je vlastne názov rekreačného strediska v Hornonitrianských Baní Prievidza, ktoré sa nachádza v rekreačnej oblasti s rovnakým názvom 😃
Reply on: TeBeCe #33:
Ešte tá kolónka Autobusy by sa v menu hodila. ?

Re #39 Michal2: Neboj, nebol si. Ono to tam fakt vtedy ešte nebolo.
Reply on: TeBeCe #33:
Prepáč, asi som bol slepý

Re #36 poiiii: Napadlo ma, či tá B 731 bude atmosférak s nápravou Rába. Lebo to je už naozajstné historické a vzácne vozidlo.
Reply on: poiiii #36:
Už sa teším na tie veci. Len škoda že aj ja nepatrím do toho okolia. Ale nieje to zlý nápad s tou Karosou. ? Na takú výročnú jazdu by som došiel, ešte aj s Ikarusom sa previesť, ale ani netuším či SAD má také vozidlo ešte. Dosť sa to pomenilo. Ale taká L18 na Púšť je ozaj zaujímavá. A to čo znamená RS Púšť, Rekreačné stredisko? V zozname liniek na mapke je Rekreačná oblasť.
Reply on: draxter #35:
Je to tak ako píšeš. Však aj L15 jazdila po tej istej trase ako L5. Ale jazdila málo, čo si spomínam len od 15-16 dokonca 3x a neviem či nie aj o 6-7 ráno, tiež 3x a to bolo všetko. Ale teraz je to nejak poprehadzované, L50,51,90 jazdia hore dole, ale možno pre ľudí je to fajn, teraz to neviem posúdiť.
Reply on: brefos #34:
áno, všetko toto už ja pripravujem, budú aj fotky a iné upomienkové info 🙂 a pôjdeme ešte ďalej, v spolupráci so SAD Prievidza by sa mohli realizovať výročné jazdy starých liniek... ale v prvom rade treba pookolí pozháňať pár nadšencov, čo by chceli spolupracovať na obnovení karosy B731 do štatútu historického vozidla SAD Prievidza.
Reply on: brefos #34:
áno, L5 bola najčastejšou linkou. Ja si ešte pamätám aj L10 s intervalom 15/20/20. A podobne L3. Dokonca aj jej dvojičku L13, hoci s poskormným CP.

Kým neboli odvodené dvojciferné linky, najviac odchodov mali L3,5,10.
Inak ešte by sa mohli do katalógu vozidiel pridať aj Ikarusy. Čo si spomínam, dávno na L10 jazdieval Ikarus 280.08 bielej farby a červený na L5, alebo aj 15. Ale bolo ich asi viac. Na linke Prievidza - Kanianka jazdil Ikarus 280.10 modrej farby. Ak má niekto foto, rád by som si ich pozrel tu na imhd/pd. ? Nemá náhodou niekto starý cp, keď napríklad na Sever jazdili L4,5,15, a niečo do Bane Cígeľ? Vtedy L5 jazdila na trase Gymnázium-Kopanice-Dubnica, a veľmi často. ?
Reply on: Michal2 #32:
akoze nebol? ?
V prvom rade prajem sekcii iMHD Prievidza veľa úspechov! Keďže tu nebol ešte pridaný katalóg vozidiel, chcel by som sa spýtať, či na MHD chodí ešte nejaký starý typ Karosy B 731 alebo B 732 s nápravou Rába.
Reply on: marek #30:

uz netreba, zvladol som to. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.