Arriva Liorbus zisťuje spokojnosť cestujúcich s poskytovanými službami

Po skončení ankety traja vyžrebovaní respondenti získajú kredit na dopravnú kartu.

Spoločnosť Arriva Liorbus, a.s., v termíne od 5. do 20.decembra 2018 zisťuje spokojnosť cestujúcich s poskytovanými službami prostredníctvom dotazníka na internete. Cestujúci sa môžu vyjadriť ku kvalite poskytovaných službieb, k autobusom, vodičom či autobusovej stanici v regióne, v ktorom cestujú. Zistené názory by mali byť použité na zlešpenie kvality cestovania.

Po ukončení prieskumu dopravca vyžrebuje troch respondentov, ktorí získajú kredit na dobitie dopravnej karty Arriva Liorbus v hodnote 50, 30 a 10 €.

Komentáre

K tomuto materiálu zatiaľ neboli pridané žiadne komentáre.

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.