Evidenčné číslo:701  („Veronika“)
Typ: Pragoimex VarioLFR.S
Výrobca: Pragoimex, a. s., Praha
Výrobné číslo: 131 / 2011
Rok výroby: 2011
Sprevádzkovanie: 10.8.2011
Nadobúdacia cena: 606 410 €
Depo: Bardejovská
Domovská linka: dispozičné vozidlo (do 10/2014)
4 (11/2014 - 1/2015)
dispozičné vozidlo (od 2/2015)
/4603, /4619 (od 2022)
Nehody: 17.4.2014 nehoda s autom na Komenského
Informačný systém: EM-TEST EM 2TI, EM 2TI
BUSE BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (112 × 19 px), BS 210 (28 × 19 px)
Doplňujúce informácie: nízkopodlažné vozidlo
Iné údaje: Meno: Veronika (od 16.9.2011 16:13)

Papierovo ex ČKD Tatra T3 #374.
Posledné záznamy o vypravení:
9.3.2024 L/1
13.11.2023 6/4619
R1/4619
11.11.2023 6/206
2/6
20.10.2023 6/4619
R3/4619
R7/4619
R1/4619
R5/4619
Všetky záznamy o vypravení

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Yogi616 #17:
Na akú udalosť?
Reakcia na: jayimhd #16:
"ELEKTRIČKA PRVEJ POMOCI"
Myslím, že som dnes ráno videl fóliu na č. 701 v depe.
J aby som cez víkend prioritne vypravoval na linky kde jazdia LK2+-ky nejaké sólo T6 alebo #701.
Reakcia na: Matejo #13:
Plzeň ale spája vozy Vario LF 2/2IN s vozmi Vario LF+, kde bola možnosť mnohočlenu od začiatku výslovne požadovaná.
Reakcia na: myslavcan #9:
Plzeň ich spája tiež.
Reakcia na: afeno #10:
Neviem ako je na tom DPMK s vodičmi električiek, ale keď máme tak veľa tých Varií, tak po výlukách by kľudne mohli jazdiť LF2+ aj na linkách 6 a 9, ak by sa tým uvoľnili vozkm na skrátenie intervalu na týchto linkách.
Aktualne by bolo najlepsie pouzit 701 na sedlovej R7 miesto aktualnej autobusovej R1 ktora jazdi cely den zdvojena s 52
Reakcia na: Rudyke902 #6:
Teraz sranduješ skôr ty. Doba sa odvtedy zmenila, 2 a 4 chodia o dosť vyťaženejšie, tam by sólo nestačilo. Momentálne tu je 45 LF2jek, a tie musia byť prioritne vypravované. Navyše momentálne nie je ani 46 električkových služieb, takže nevidim zmysel prečo by mala jazdiť.

Spojenie LF2+ a LFR.S sa tu riešilo milionkrát, preto len odpoviem, že sa to v súčasnych podmienkach nedá. Ajkeď by sa taká súprava uživila.
Reakcia na: TheEnd0910 #7:
Aj keď neveríš, tak Brno je jediným mestom, ktoré ich takto spája.

"U článkových vozů to znamenalo montáž skládacího spřáhla vždy na přední čelo vozu a pevného spřáhla dozadu (dříve byly vzhledem k provozu v soupravách VarioLF2R.E + VarioLF2R.E tyto vozy rozlišeny na "A" se skládacím spřáhlem vpředu a pevným spřáhlem vzadu a na "B" s pevným spřáhlem vpředu a skládacím vzadu, viz dále), u všech Varií pak došlo k přesunu zásuvek mnohočlenného řízení přímo na spřáhla. U sólo vozů VarioLFR.E došlo dále ke sjednocení ovládacího pultu s typem VarioLF2R.E (použití kolébkových přepínačů a změna jejich rozvržení) a k instalaci dveřního kamerového systému, nutná také byla úprava řídicího softwaru."
Zdroj: http://www.bmhd.cz/aktuality/aktualita.php?1370

V Košických podmienkach by asi zmena zadného spriahadla na jednom variu nebol až taký problém, skôr by bol problém ten chýbajúci kamerový systém v 701. So softvérom, pultom a zásuvkami mnohočlenu bude asi rovnaký problém ako v Brne.

Nemyslím, že by sa do toho niekomu chcelo a že by na to podnik chcel nájsť peniaze. Oveľa reálnejšie je podľa mňa využívanie 701 ako autoškoly. Tam by sa hodila asi najviac.
Reakcia na: TheEnd0910 #7:
Ale v Brne majú spojené VárioLF2 s Váriom LF. Čiže neviem že či by mohlo byť spojené Vário LF2+ s Váriom LF, lebo predsa len dajaký rozdiel sa môže najsť
Neviem prečo ju nespoja s LF2+, posilnili by trochu aj kapacitu, napríklad ráno na linke R4 poprípade na linku 9.
Napríklad v Brne čo viem, tak ich spajajú a neverím že by to bolo jediné mesto ktoré ich tak spája.
Reakcia na: afeno #5:
Hm to akože "srandujeme" ? Pre tuto "VERONIKU" nieje využte na našich linkách? L2 v pohode celodenne, cez víkend aj L4 ... všetky linky čo na nich "solo vozy T3. T6" bežne jazdlili .... ? Fakt od kedy ju DP má, asi veľa toho nenajazdila.. ?
Reakcia na: Matejo #4:
Keď pre ňu bude využitie.
Kedy bude #701 opäť zaradená do premávky?4
už by mala byť po, asi 1-2 tyždne dozadu som ju videl na technologickej jazde...
Reakcia na: tramtrain kosise #1:
Ak sa nemýlim, tak momentálne je na SP
ˇˇCo s tebou je 701-ka? ☠