VehiclesTramČKD Tatra KT8 › #539

Fleet number:539  (administratívne)
Type: KT8D5
Builder: ČKD - Tatra Praha
Serial number: 178370
Manufactured: 1991
Withdrawn: 10.8.1992
Sale: Miskolc Városi Közlekedési (1992) - priamo z ČKD - tam #200
Dopravní podnik hlavního města Praha (1/2016) - tam #9100
Other data: Električka do Košíc nikdy nebola dodaná, z ČKD šla priamo do Miskolca (1.11.1991).

Comments

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 110mat110 #9:
debata bola o obojsmerných, a začal s tým Tatranka ?
Reply on: 110mat110 #9:
Ja som myslel (aj napísal) na obojsmernu LF 3 - tak ako uviedol TBUS foto - kedže som reagoval na "kupu namiesto našich KT" .. ? takže to o tých dverách je správne,,,?
Reply on: 110mat110 #9:
Neboj še, šicko budze!?
Reply on: tbus #7:
To je LF3/2 tj. Obojstranna LF3ka. Ta ma na kazdej strane vynechane posledne dvere v smere jazdy. Obycajna jednosmerna LF3 ma 5 dveri. A kym sa najdu europeniaze na nahradenie KT TWT uz vymyslia aj LF3+-*/ s osmimi dverami na kazdej strane po vzore SOR 😃
To sme už klesli fakt tak hlboko, že sa tu rieši nahradenie KTčiek LF3? ?
Reply on: Tatranka #4:
To hej .. ? ale ako som si mal možnosť všimnúť obojsmerne Varia ( LF3) maju tiež "len" 4 dverí na jednej strane (tak ako LF2+ čo tu máme), teda je to minus o jedne dvere na nástup a výstup oproti našim KT8 ktoré tu jazdia,,, no a teda o dvoje dvere mínus oproti súprave (2x T6, či 2xT3), miesto ktorých su alternatíva .. ? Píšem to v súvislosti s tým že DP ak objednával nove busy (SOR), jednou z podmienok bolo - 4 dverí (5 pre klbák), pre rýchlejší nástup-výstup .. Teda ak by sa malo vedenie DP riadiť tým - varia LF3 by vôbec do úvahy by nemali prísť .. ? ?
Reply on: S499.1023 #3:
"Lepšie" bude nakúpiť krásne novučičké Taškentwageny LF3 za eurofondíky, z toho sa dá pekne uliať do kešeňového chozrasčotu...?
Reply on: Rudyke902 #2:
A prečo by mala nahradiť po reko vaše KT8? To si nemôžete nechať zrekonštruovať rovno tie vaše? Ono by stačilo chcieť, lenže na to asi nejdú čerpať fondy, tá posvätná krava všetkých smerofilov.
Hm,, aky to "paradox" ... ani u nás nikdy nejazdila, bola len evidenčne naša, a bude jazdiť v Prahe, spolu aj z dalšími ,,, hodili by sa ja nám, po reko samozrejme ,,,,, nahradit naše KT8... aj ked teraz NP vozov máme až až (plusky), no KT je KT.. pre naše mesto celkom vhodné vozy,,
Momentálne na ceste do Prahy, kde bude spolu s ďalšími cca 6 kolegyňami jazdiť po reko na NP