Dňa 3. 8. 2006 odišiel naložený na kamióne z Hornádskej ulice Solaris Urbino 15 #3532 na opravu do poľského Bolechowa.
V piatok 14.07.2006 boli do všetkých trolejbusov 15Tr #1001 - 1015 umiestené palubné počítače EMtest a po jednom univerzálnom označovačovači CL+BČK k predným dverám.
V piatok 16.06.2006 došlo k mimoriadnej udalosti aj na "trolejbuske".
Do vozidla Karosa B732 #6299 bola nainštalovaná nová svetelno-zvuková výstražná signalizácia od firmy SEC.
V sobotu 10.06.2006 o 6:50 hod. došlo k vážnej havárii Solarisu #3532 na križovatke pri Mestskom magistráte na Triede SNP.
Na vozidlách Ikarus 415 #5003 a Ikarus 435 #4306 a #4311 sa objavili busboardy SONY.
Na autobusoch Karosa B932 a B952 sa začína objavovať nový busboard na Českú poisťovňu Slovensko.
Do električiek KT8D5 sa v predošlých dňoch začal montovať IS EMtest pozostávajúci zo šiestich vonkajších displejov (po jednom kuse pre každú kabínu vodiča a 4ks do bočných okien), dvoch palubných počítačov, elektronických označovačov na lístky v dvojnásobnom počte pri každých dverách a vnútorných stropných displejov.
Dňa 25.05.2006 odišiel na prezentačné jazdy do Maďarska autobus Solaris Urbino 15 #3534, návrat je plánovaný v priebehu budúceho týždňa.
Do vozidiel T6A5 #600+601, #602+603, #604, #605, #610+611, #613, #616, #618+619, #620+621, #624+625, #626 a #627, ktoré informačný systém nemali, bol namontovaný IS EMtest v nasledovnej podobe: 1 ks predný panel, 1ks bočný panel, 1ks malý zadný displej, 1ks vnútorný displej (vrátane montáže el. označovačov).
V noci na 09.05.2006 boli nahradené krátke trolejbusy 14TrM za článkové 15Tr #1002, #1005 a #1013 a záloha v podobe 14Tr #2001.
V stredu 03.05.2006, došlo okolo cca 22:45 hodine k vážnej dopravnej nehode trolejbusu Škoda 14TrM #2005 s vozidlom taxislužby.
Dnešným dňom t. j. pondelkom 16.04.2006 je definitívne vyradená Karosa B732 #6406, ktorá je už aj rozobratá na súčiastky.
Dnes (21.3.2006) okolo 15:30 z doposiaľ nezistených príčin začala počas jazdy horieť motorová časť Solarisu #3520 s asi 15 cestujúcimi na L12 pred zastávkou Vodárenská.
Na šačianskych vozidlách Karosa B732 #6247 a #6267 bol počnúc dňom 24.02.2006 uvedený do prevádzky informačný systém EMtest, ale v obmedzenej forme. Čelný panel zobrazuje číslo linky a cieľ, bočný
Dňa 9.2.2006 začal svoju prezentačnú testovaciu prevádzku v Košiciach autobus typu MAN NL283 Lion's City.
Nové kĺbové autobusy Solaris Urbino 18 dostali evidenčné čísla 3901 (EČV KE-241EJ), 3902 (KE-250EJ) a 3903 (KE-251EJ).
Dňa 29.12.2005 boli dodané do DP mesta Košice, a.s. 3 ďalšie nízkopodlažné vozidlá Solaris Urbino, tentoraz v 18-metrovej verzii od výrobcu Solaris Bus & Coach Sp z.o.o.