Prichádzajú nové elektrobusy

Celkom ich pribudne deväť.

Do areálu Dopravného podniku mesta Košice na Hornádskej ulici dnes popoludní dorazil prvý elektrobus SOR EBN 11.

Kúpnu zmluvu na 9 elektrobusov uzavrel DPMK 14. decembra 2015, takmer ihneď po vyhlásení víťaza obstarávania na dodávku 30 elektrobusov. Cena jedného vozidla je 420 000 €.

Všetky objednané vozidlá majú byť dodané do mája a zatiaľ nie je jasné, kedy a na aké výkony sa zaradia.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Deluxe700 #30:
No to, že z Furče nejde poobede plný je pochopiteľné, veď poobedná špička je typická zvýšeným počtom cestujúcich z centra na sídliská, nie zo sídlisk do mesta. A teda ak by poobede stačil na L55 aj baterkáč v smere z Furče, tak opačným smerom by nestačil ani náhodou.
Reakcia na: afeno #29:
Už som išiel 55 z Furče veľa krát či už o 13 hod. 14. hod a nikdy ten 15 metrák plný nebol a v poho by to pobral aj ten elektrošmejd. S ránom s tebou súhlasím, vtedy chodí plná, ale poobede veľmi nie. Ale neviem ako to je z KVPčka, ale asi tak isto (keď tak ma opravte). A k tomu... veľa ľudí sa z Furče chce dostať do Tesca na Mier a pod. Keďže 71/72 a 55 chodia z Furče tak isto, 71/72 vždy poberie na zastávkach väčšinu cest. a príde o minútu 55 a poberie len pár zbytkov cestujúcich. ?
Reakcia na: Deluxe700 #28:
Že necestuje veľa ľudí? Nesranduj 😃 Po 16tej hodine áno, ale aj v rannej špičke a v poobedňajšej dovtedy je plný aj 15 metrák. Nie pre srandu ich tam nasadzujú 😉
Podľa mňa sa najviac hodia tie elektrošmejdy z tých delených liniek (ranná služba cez špičku a potom poobedňajšia služba cez poobedňajšiu špičku) na linku 55. Nie je to až tak dlhá linka a necestuje s ňou až tak veľa cestujúcich, keďže z Furče jazdí skoro tak isto ako linky 71/72...
Reakcia na: 110mat110 #26:
a v spicke nechas ludi na zastavke lebo sa do toho zazraku nepomestia
Reakcia na: tbus #24:
Napr taka 56tka. Rano posles elektrobus zo Sace na THC, cez obed nabijes a poobede posles nazad
už minimálne 2 kusy na sklade..
Reakcia na: Rudyke902 #21:
služieb "na mieru" pre elektrobusy je ešte niekoľko, akurát že sú vypravované zo Šace
Reakcia na: Rudyke902 #21:
Je viacero liniek, ktoré sa dajú takto prerobiť na mieru... (Vlastne, v podstate každá, len 2x - 3x oproti pôvodnému stavu by si navýšil výpravu. ? )
Reakcia na: Iv #19:
a keď budú mať staršie baterky, bude to možno takto:
"jeden a druhý voz na rannej časti trhanej a tretí a štvrtý voz na druhej časti trhanej"
myslím, že takého prepriahanie ešte Košice nezažili ani pri konke 🙂
,,,,, no tak presne "na mieru" linky pre baterkošmejdov už su "obsadené" , a kde nasadia tých dalších 30 nových ? ? tak ako som spomínal, budu sa im hľadať "primerané" linky (teda nejaké okrajové, či doplnkové - nie nosné) len aby "vydžali" v premávke ... By som ich zaradil na L 71 L 72 - na týždeň nech sa ukáže či toto je cesta miesto trolejbusov !!! Ale ako som písal nižšie - kde nieje vôľa - ta, nieje cesta ?
Reakcia na: Iv #19:
Aha. Tak to potom ďakujem za opravenie 🙂.
Reakcia na: Iv #18:
D3001

a to že je jeden na rannej časti trhanej a druhý voz na druhej časti trhanej je totálna blbosť...
Reakcia na: Deluxe700 #17:
zle hovoríš....cez PD sú 3 na L22 a to R2201, O2201, D2202 a jeden na 3001...víkend si trafil...
Reakcia na: Rudyke902 #16:
Aby som reagoval na výpravu súčasných 5 baterkošmejdov... cez PD sú vypravované 4/5 (2 na linku 22, 2 na linku 30 = jeden na rannú časť, druhý na poobednú časť). Cez víkend sú vypravované 2/5 (čiže logicky 2 na linku 22). Čiže stále ostane jeden baterkošmejd v garáži ako poprípadná záloha. ?
hm,,, ? no to fakt nechápem kde tieto "baterky" chce DP nasadiť, na aké linky,,, ?? Nechápem, že to vedenie nevie pochopiť - že toto nám nepomôže v špičkách a na nosných linkách ??!!
Ak už chceli ostať verní tej značke SOR - tak z tých istých penazí a toho istého dôvodu by sme tu mohli mať minimálne 5 klbvých trolíkov - ak nie viac , a boli by ozaj prospešnejšie na tých naších aj keď len dvoch ale nosných a najvyťaženejších linkách 71, 72 .. No kde nieje vôľa - tam nieje cesta, žiaľ.. ?
Teraz sa bude "hľadať" len to najhodnejšie riešenie kde a ako tie "baterky" využit - a určite skončia na menej podstatných (doplnkových) či okrajových linkách, a na trhaných službách .. zbytočne vyhodené peniaze (apropo by ma zaujímalo či tie 5 čo už tu máme rok, jazdia všetky a denne a kde? ) ?
Reakcia na: veteran #13:
Rozlišuješ civilizovanú krajinu od civilizovanej Ukrajiny? ?
Reakcia na: tom393 #11:
myslím že škôlkari by to zvládli, keby si posadali po štyria na dvojsedačku
Reakcia na: tom393 #11:
Zasa tá úchylnosť 8 kusov na štvorák? Civilizované krajiny uvádzajú čísla v prepočte na hodnotu 4 os/meter štvorcový, videl som už dokonca aj 3.
Reakcia na: tom393 #11:
Ta zos obuvakom ňe? Šak Penta doda! ? ? ?