#6244II opäť s červenými pruhmi

Karosa B 732 #6244II sa po absolvovaní kontroly STK do premávky vrátila už s obnoveným lakom. Od roku 2001 jazdila s reklamou na Hypermarket Tesco, po skončení reklamy najprv s modrým pruhom (pozostatkom po reklame) a neskôr s jedným červeným pruhom v spodnej časti vozidla. Po 12 rokoch má tak po bokoch opäť dva červené pruhy, ako na začiatku prevádzky.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 110mat110 #13:
Ďalši odbornik, nebol žiadny problem s papiermi pri B932, problem s papiermi je iba pri 10ks B832 už to pochopte a nemelte tu dva cez tri ?
Reakcia na: Rudyke902 #11:
❗ ❗ ❗ TAK NEVYPISUJ VŠADE SOMARINY AK NEVIEŠ AKO TO V SKUTOČNOSTI JE ❗ ❗ ❗
Reakcia na: Rudyke902 #12:
A načo ešte budeme lakovať B732 a B932 do vlniek? Podľa mňa je to už zbytočnosť, aj tak nám tu prídu nové vozy a tieto autobusy budú prvé, ktoré poletia do šrotu.
Reakcia na: Rudyke902 #11:
KO je povinna od roku 2008, to k tomu, ze to predtym trikrat slo...
Reakcia na: Rudyke902 #12:
nejde o cisla, ide o cas VP. Pri asi troch boli problemy s papiermi a sli cele do zeleno-biela. Potom sa papiere zriesili a boli 3 s vlnkami neskor par co dostalo len ciastocny nater. Tam je somarina davat vlnky na pol voza to uznas aj sam.
Reakcia na: Rudyke902 #11:
A tak isto ak som už pri tých náterov tých busov (Karosy), zaujímave že z prvej série B 932 ( 5201 - 5209) čo ešte boli z tmavo zelenym pruhom - tušim vozy 5202 5205 dostali nový unifik, pričom ostatné dostali novšiu verziu zeleno -bieleho unifiku.. A zas z vozov od čísla 5210 a vyššie dostavali niektore vozy pri prehliadkach už nový unifik (5220,5227), pričom niektoré povodny, teda staro nový zeleno-biely.. Tak preto som sa nad tým pozastavil, že u niektorých to išlo zmeniť farbu a zase u niektorých nie (napríklad z tých vymenovaných)? Tak bud je to komplikovaný proces a nestoji to fakt za každu cenu "to vybavovať", alebo je to len vec chcenia a ochoty v DP.. Takto nebude v tých náteroch nikdy poriadok - a platný unifik jeden u busov asi nikdy,,
Reakcia na: tbus #8:
Ak bolo to problematicke úradne to vybaviť to prefarbovanie - opýtam sa teda prečo bola tá 6240 prefarbovaná až 3x? Z pôvodneho laku dostala CVR ako OPTIMA bus (modrá - mimochodom to aj vtedy sa vybavujú papiere?), potom ju prefarbili na zeleno-biely "unifik" , to šlo vybaviť tiež ťažko? Ak hej, tak mohla ostať v bielo, zelenej verzii - a nie "za každu cenu" opäť zmeniť farbu na novo... Len toľko som chcel napísať..

PETER55 s tebou nedebatujem tu, ani na tvoj príspevok som nereagoval, a ani mi nemusíš nič vysvetľovať , nežiadam ťa o to - tak sa prosím ukľudni . Ďakujem ?
Reakcia na: Rudyke902 #7:
Problém nie je v tom, že je to KAROSA, už som ti to tu raz vysvetľoval ale vidím, že debata s tebou je ako hádzať hrach o stenu, takže sa neunúvam to tu zase rozpisovať. ?
Má ešte tie klasické gumené sedadlá z minulých dekád alebo tiež tie nové nepohodlné tvrdé ako ostatné ? ?
Reakcia na: Rudyke902 #7:
so 6240 mali vraj dosť problémy aby to prefarbenie aj úradne vybavili .. išlo to, len za akú cenu
Reakcia na: tbus #2:
Tak zas všetky B 732 určite v dobovom neostavaju - (vid napr. 6240) ak to išlo tam, a ide to aj u iných KAROS, tak mohlo to isť aj u tejto a ostatných ktoré dostali "dobovy" náter - 1.platný unifik ? ?
Na predok uz nezvysila cervena... ? Ale nevyzera to zle uplne.
Ale tá maska... ?
Reakcia na: tbus #2:
Jedno stastie, pretoze vlnky na kockatych karoseriach su otrasne
Reakcia na: Kona #1:
"dobovy" dostavaju vsetky zaradom pri opravach plechov, vzhladom na to ze maju papiere z inych vozidiel, nepresli by kontrolou originality, ktora je nutna pri zmene farby
Hm... Opätovné zaradenie do premávky, dobový náter... žeby budúce historické vozidlo? ? ? ?