#1001 odstavený na veľkú prehliadku

Trolejbus Škoda 15 Tr #1001 bol v týchto dňoch odstavený do dielne ťažkej údržby, kde sa v nasledujúcich mesiacoch podrobí celoplošnej veľkej prehliadke. Súčasťou bude aj nový košický náter. Aj napriek nie veľmi pôsobivému vzhľadu patrilo vozidlo pred odstavením paradoxne medzi technicky naspoľahlivejšie.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dispecer #15:
Ja som si už aj myslel, že si zabudol 🙂 No tak sa veľmi teším na konečnú podobu 🙂
Reakcia na: Adamcool #13:
Nezabudol som, je už v dosť pokročilom štádiu tvorby... ?
Reakcia na: Adamcool #13:
Good point... Keď zmaturujem. (Čo však pri súčasnom stave hokeja začína byť nereálne...) ?
Reakcia na: tbus #12:
Absolútne súhlasím a preto sa do ničoho podobného nepúšťam. Nemal by som žiaden problém si jeden mesiac odstáť od 5.30 do 7.00 na Važeckej len tak pre dobrú vec, ale viem, že je to už vopred prehratý boj a táto "politika" ma/ťa/nás aj tak všetkých porazí...

Inak btw: Dispečer kedy sa dočkám (-e) mapy siete liniek pre električky? 🙂
Reakcia na: Rudyke902 #11:
neboj sa, ludia komu sa to chce riesit, a obuvaju sa do toho v DP boli a aj su, ale mozu sa aj na hlavu postavit a poskladat do kocky, pri politickom riadeni toho vela nezmozu... ved dva ci tri roky dozadu jazdila 13ka len po vazec celodenne, ale politicke tlaky zasiahli a vsetko sa vratilo do dnesneho uzasneho subehoveho stavu.
Reakcia na: Adamcool #9:
Súhlasím s tým, a písalo sa tu o tom už, že v dobe nedostatku vozov v AD a prebytku vozidiel ED preferovať viac ED, veď to nieje konkurencia, ale jeden DP.. A je veľa trás a aj veľa možností kde a na akých linkách a do ktorých MČ využívať viac električky (viď, rýchlodráha - podľa mna málo využitá), ale o tom sa tu už popísalo veľa... No kde nieje voľa tak sa nedeje nič.. Je na ťahu aj vedenie mesta, ale aj DP.. No to by sa muselo niekomu veľmi chcieť do toho pustiť a obuť - tak ako píšeš.. Ale myšlienka je dobrá. ?
Reakcia na: Adamcool #9:
Hm... Dlhodobo tu deklaruješ svoju snahu niečo urobiť, ale aby si niečo urobil... ?
Reakcia na: Dispecer #8:
Podľa mňa, keby niekto spracoval konkrétny projekt, čo kde kam ako kedy PRESNE s tým, že by sa zlepšila obslužnosť niektorých mestských častí najmä električkami, tak neverím, že by to na magistráte neprešlo. Keď im ukážete, že máte dostatok električiek, ktorým môžete dvojnásobne zhustiť interval, čím sa môžu zrušiť niektoré posilové linky (ako príklad uvádzam, že všetko čo zachádza do Krásnej je blbosť, na linku 28 nasadiť dva/tri tedomy, dať 10 minútový interval, vybudovať jeden prístrešok za 1500 € a máte tisíce vozkm ušetrené (ročne)). Naozaj, keby sa do toho niekto obul, neverím, že ho na magistráte odpinkajú ak by sa argumentovalo tým, že by sme boli ekologickejší, mali by sme električkový nosný systém dopravy (aspoň pre niektoré MČ) a boli by aj občania spokojnejší. ? Prípadne by som ešte argumentoval tým, že by táto zmena mohla byť dobrým prostriedkom, ako sa potom postarať o tram-train a následnú zmenu liniek resp. naučiť sa, ako je pre občanov najlepšie pomeniť linkové vedenia pomocou západného systému.

I wish I were the mayor of Košice...
Reakcia na: Adamcool #5:
...kiežby preferencia električkovej a trolejbusovej dopravy závisela len od DP... ?
Reakcia na: Adamcool #5:
No, T2 a T3 by som sem veľmi nezaťahoval... Za socíku sa totiž s električkami diali rôzne (často nelogické a nepochopiteľné) veci... ?
Reakcia na: Adamcool #5:
4210 nie 4209 mal nehodu je tu chyba v katalogu, a ten mal menene plechy v roku 2004, po tej nehode nemal žiadnu rozsiahlu VP, čo sa tyka ostatnych ikarusov, aj GO sa robi na predlženie životnosti nejakých 5-6 rokov, takže je v pohode, že po 5 rokoch voz už môže ísť do šrotu ak má vážne poruchy, žiaľ niektore ikarusy by ešte nejaký rok pojazdili, ale už nemohli, čo je škoda, ale tam rozhodovalo mesto a nie dielňa a vodiči, ktorí tie vozy poznali...

A pochybujem, že niekto v roku 2005-2007 tušil o tom, že budú nejaké citelisy na plyn z EÚ ? Vtedy sa riešil vážny nedostatok klbákov najmä tým, že sa opravovali ikarusy 280, pretože nákup nových vozov bol v nedohľadne... a to určite nebolo zlé rozhodnutie, naopak ikarusy denno denne zachraňovali výpravu a bez tých GO a VP by tu nemalo posledných 5 rokov už čo jazdiť
Reakcia na: tbus #3:
Keď som si to teraz prečítal, uvedomil som si, že to mohlo vyznieť aj nie práve tak ako som myslel, ale napríklad ma iritujú takéto exempláre:
#4212 - GO v roku 2007 - súčasťou GO bola výmena plechov, podlahy, schodov, poťahov na sedadlách - vyradený 2010
#4209 - 26.11.2007 na poslednom večernom spoji linky 34 narazil pri Hlavnej pošte do zadnej časti električky T6A5 #606. Napriek ZNAČNÉMU POŠKODENIU bol Ikarus po viac ako polročnom odstavení opravený - vyradený 2008 - predpokladám že značné poškodenie je aspoň také náročné ako VP
#4204 - GO v DPMK v roku 2005 - vyradený 2010
#4202 - GO v DPMK (2006) - vyradený 2010
#236 - GO s dosadením čiel typu T3 (1986) - vyradený 19.12.1989
#228 - GO s dosadením čiel typu T3 (1986) - vyradený 1990 #102 - Úprava na brúsiace vozidlo (1983) - vyradený 1986

Neverím, že v roku 2005/2006/2007 nevedeli, že tie autobusy sú na odpis a že sa budú vymieňať za podpory fondov EÚ. Jednoducho niečo také to je proti normálnemu zmýšľaniu, aby sa takéto finančne a časovo náročné opravy robili pred evidentným koncom životnosti. A celý DP by na tom nebol vôbec zle, keby sa konečne spamätal a preferoval ED a TD! Ale to je už iná pesnička...
Žiadny bus nebol vyradený rok po VP...
Reakcia na: Adamcool #2:
ktoré boli vyradené rok po VP? skús konkrétne
Reakcia na: tom393 #1:
Hmm... škoda že aj takéto informácie tu nie sú zavesené "oficiálne" ? Ale vďaka, že ich tu môžeš napísať 🙂 A keby boli ešte aj nejaké fotky, to by bolo skvelé 🙂

Len sa chcem opýtať, či to je naozaj nutné takýmto vozom dávať VP ? No keď bolo najspoľahlivejšie, dobre, #1001 práve nie, ale takú #1007 by som okamžite vyradil, miesto nej kúpil jednu 30Tr SOR a diely z #1007 by som dával do zvyšných trolejbusov. Typujem, že to dopadne tak, ako som si všimol pri niektorých starých autobusoch, ktoré dostali VP resp. GO rok pred tým, ako ich vyradili ? Zbytočne vyhodené peniaze!
trošku offtopic ale 404 a 405 sú na prehliadke, 408 je hotová a 409 sa dokončuje ?