Montáž informačných panelov EM-TEST do električiek pokračuje

DPMK pokračuje v osádzaní elektronických panelov EM-TEST do ďalších električiek T3SUCS. V priebehu marca boli nimi vybavené električky #349, 385, 417 a 418.  

Vozidiel s klasickými plastovými ceduľami je teda čoraz menej. V trolejbusovej doprave sú už od roku 2006 všetky vozidlá vybavené elektronickými tabuľami, v autobusovej doprave plastové cedule skončili vyradením posledného Ikarusu 280. Klasické linkové tabule sa používajú už len u približne 40 električiek T3 a jednej KT8D5.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sheep221 #40:
Tak uvidíme... no tá druhá možnosť určite nehrozí - aj tak je ešte stále pár vozov bez displejov, len s tabuľkami, bolo by ich kde teda použiť.. ?
Reakcia na: Rudyke902 #39:
T6 supravy sa nerozpajaju, solo jazdili raritne, vacsinou po nehodach alebo opravach zadnych vozov.
Cize ked 628+629 ich stale ma, tak potom sa este nedockala demontaze alebo ich netreba nikde pouzit.
Reakcia na: tbus #38:
,,, o.k, vidím že stále sa točíme ohľadom sólo vozov T3 ? No beriem to ale tak, že AK by aj nebol vo výnimočnom prípade dostatok sólo vozov cez víkend - tak nebol by to aj tak dôvod na nevypravenie spoja (služby), ved by šla "dvojička" alebo KT, nie ? ?
No ale písal som aj o tej 628+629, to ma zaujímalo viac ako tá 414.. No nič, nevadí, ved uvidíme do budúcna.. ?
Reakcia na: Rudyke902 #37:
nedostatok pojazdných sólo vozov sa občas vyskytne (najmä cez víkend kedy je väčšina výpravy tvorená sólo vozmi) keď sú vozy na prehliadkách, po nehodách, poruchy. Občas sa stane, že na víkend behajú vozy bežnej súpravy samostatne
Reakcia na: tbus #35:
Nemyslím že nedostatok sólo vozov niekedy bude hroziť, skôr ich bude stále viac.. 🙂 k tým T3 čo zas som si všimol ja, tak tá 414 tuším raz jazdila ako sólo, skôr naopak, videl som častejšie výnimočne netypické spojenie dvoch sólo vozov 337+364, tuším to bolo párkrát na víkend cez sviatky všetkých svätých.. (a vyzerala tá súprava dosť zvlášne) 🙂 No o.k, no mňa viac zaujímala tá súprava T6 628+629, ešte stále má displeje všetky, preto som sa pýtal konkrétne aj na ňu.. ?
hej a 418 ešte stále nemá čelný displej ?
Reakcia na: Rudyke902 #34:
z T3 sa nevymontovavali, predsa sa pri nedostatku solo vozov rozpajaju skor T3 ako T6, teda T6 sa takto kratkodobo nerozpajali vlastne nikdy (za ten cas co to sledujem)
K tým panelom - písalo sa že zo stálich dvojičiek T6 sa odmontovali čelný+zadný panel , všimol som si že už sa tak aj udialo, no súprava 628+629 ešte stále ich má všetky.. Pýtam sa teda, ostali tam preto že sa plánuje jej rozdelenie na sólo vozy, alebo už je toľko tých panelov že už nieje nutné vyberať dalšie? A čo súprava 361+414, tá jazdí stále ako dvojička, z nej sa neplánovali tie buse displeje demontovať? Podľa mňa je na tej 414 vpredu fakt zbytočný, aj ak je čelo voza riadne špinavé.. ?
Reakcia na: Isidor #31:
hlavne sa tam dá pustiť reklama
Vyzerá to tak, že kým sa nájdu peniaze na nejakú novinku ,tak z tej novinky už bude dávno zastaralá vec... ?
Reakcia na: tbus #29:
Myslím, že klasické teplomery sú už prekonané, trend smeruje k LCD displejom, na ktorých sa dá zobraziť prakticky čokoľvek: http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=9645
Namiesto teplomerov by môhol dp zainvestovať do opravy vozidiel ,alebo tratí... ?
Reakcia na: Sheep221 #28:
V ktorom kazdom meste? Napriklad v SL ich isto nemaju. A ani v PO som zatial ziadny nevidel. Teplomery su len akasi imidzovka pre cestujuceho, aby videl, ze podnik ma dost penazi na taketo hracky. Aj mnozstvo informacii ktore sa na nom da zobrazit je obmedzene (prakticky len najblizsie zastavky) Tolko isto, ba aj viac informacii dokaze ponuknut obycajny alebo dvojriadkovy vnutorny displej.
Reakcia na: eMareq #27:
Mne sa pacia teplomery, ale tak maju ich v kazdom meste v urcitom pocte vozidiel tak preco by sme to nemohli mat aj my.
Reakcia na: Sheep221 #25:
Načo teplomery? My nemáme všade ani displeje. Ale keď raz emtrest vyrobí, tak prosím.
Reakcia na: eMareq #23:
5216 jazdi veselo bez zadneho buse (na tbusoch davaju dozadu aspon papier) a viacej vozov ma uz roky blbnuce ledky takze vecer vidiet kadejake bludi pripadne iba cast panela (napr u 5211, 5221, 5224 a ine)
Reakcia na: Rudyke902 #24:
Mozno ich tam nedali naschval, co ked tam daju teplomery ? (inak sme jedine mesto, kde nema ziadne vozidlo teplomerovy displej)
,,, koniec koncov je to už jedno ako to bolo s týmu displejmi BUSE, no fakt je že jeden čas boli nejaké na ľavej strane v NP KT aj prelepené papierom (ukazovali "bludy" zrejme), a fakt je aj ten že ten nefunkčný v 534 asi nikto nikdy už nevymení, alebo neopraví a tak isto neverím že tie KT 525, 536, 538 niekedy budú doplnené aj o vnútorné displeje - tomu neverím, ak sa to neurobilo doteraz ... ?
Reakcia na: Sheep221 #17:
Displeje z vyradených autobusov pôjdu do ďalších autobusov. Napr. za porúchané BuBuBuse displeje.
Reakcia na: Rudyke902 #21:
521 mala tie displeje predtym nez ich vymontovali funkcne obidve, len zrejme si ich "pozicali" do nejakeho ineho vozidla a teraz ich vratili.