To boli životu nebezpečné vraky už vo Zvolene. Neboj, keby novotiny neprídu, oni sa vyradia aj samé. Napríklad na takej 35,36 alebo 80 im predokladám tradičný koniec požiarom. Mnohé z nich už chytili aj vo Zvolene...
Osobne o tom pochybujem. Bol by som hrozne rád keby sa mýlim... Môj osobný názor je, že tieto trolejbusy čo sú tu teraz, sú (zatiaľ) posledné. Pokiaľ sa samozrejme niečo nezmení na meste....Vieš, keď rovnaké vedenie kašle na nočné spoje, nevadí im nedodržanie štandardov, nevadia im 15 ročné vraky, prímestské autobusy na MHD, trolejbusová výprava s trolejbusovou zložkou v menšine.....to isté vedenie ktoré do tratí neinvestovalo za 30 rokov, vymenili 21 kĺbov za 3....Neverím, že by využili tu výzvu. Opakujem, hrozne dúfam že sa mýlim...
Hnusná služba! Sprostý dopravca! Drbnuté cestovné poriadky! Zbytočné meškania! Málo liniek! Málo vozidiel! Vodiči spravajúci sa ako psychopati! Málo akcií! TO JE TAKÁ MHD IBA LEN PRE DEMENTOV!!!
No v rannej špičke by to pomohlo. Riešenie to ale nie je, potrebné sú nové NP kĺbové TB, nie 30 ročné vraždy. 1528 som spomenul kvôli tej nezmyselnej GO....Dnes je problém odjazdiť aj víkendovú výpravu TB bez Citelisov. Jednak vodiči nemajú oprávnenie na vedenie, podráža im nohy aj vozový park. Pri absencii vlastných záloh sa obávam o 100% výpravu. Hlavne keď sa SADke vysype zopár ex Zvolenskych carachov, alebo v tomto kopcovitom terene v lete dáky zahori....
PS: Ako je na tom oprava 3018? Už je to takmer 5 mesiacov, a snáď okrem predku sa neponičilo nič zásadné nie ?
Súhlasím s komentárom nižšie. Ja by som doplnil, že súčasný stav je tu vďaka tomuto vedeniu mesta. Pre nich ja asi autobus ako autobus. Príde mi, že trolejbusová doprava je pre nich viac na príťaž, a taký je k tomu aj prístup. Radenie kĺbových vozidiel mi príde ako náhodné. Vyskytujú sa najmä na linkách 1 a 3. Typický príklad nedostatku kĺbových vozidiel sú snáď všetky spoje linky 1 okolo 7 hodiny ráno, kedy sa presúvajú študenti, ľudia do práce, do nemocnice, obchodu...Na jednom spoji síce ide kĺb, no na ďalšom už je klasika 12m, ideálne dvojdverová. Reálna potreba kĺbových vozidiel je ďaleko vyššia ako ich počet. Ísť z 21 vozidiel na 3 a čakať, že to bude stačiť je riešenie na úrovni mesta BB. Minimálne na ranných spojoch linky 1 by pomohlo nasadenie 15Tr. 1528 by aspoň raz našla využitie. Tu je však potrebný nákup nových minimálne 8 kĺbov. S momentálnym projektom z plánu obnovy by sa nejaké nakúpiť dali, no to by musel mať niekto o rozvoj TB záujem.
Jano14