Zmena trasy linky 123 (od 15.12.2019)

Autobusy obslúžia nové zastávky v lokalite Bory.

Od 15. decembra 2019 bude zavedená obsluha nových zastávok v lokalite Bory autobusovou linkou 123. Medzi zastávkami Bory Mall a Agátová pribudnú nové obojsmerné zastávky Hany Ponickej (pri sídlisku Bory Home) a Hrubé lúky (pri Hornbachu).

Zároveň bude predĺžená denná premávka linky 123. Po novom budú autobusy premávať v intervale 30 minút od cca 5:00 do 23:00.



Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TomJ #12:
Možno v ďalšom kole, keď sa budú kolaudovať Bory Bývanie 2. Potom by to už možno stálo aj za sedlovú premávku 92 po Bory 🙂
https://www.google.sk/maps/@48.205698,17.0236177,3a,24.6y,297.5h,84.35t/data=!3m6!1e1!3m4!1stpt8C-vTxYz1Nbv0fkWklw!2e0!7i13312!8i6656?hl=sk toto su predpokladam Hrube luky ale kde bude prosim zastavka Hany Ponickej? Vie mi to niekto oznacit na mape?🙂 Dakujem
Reakcia na: TomJ #12:
L92 by tam mohla určite zachádzať. Mimo návozov , kde je aj posilnená má voľnej kapacity dosť.
Reakcia na: TomJ #12:
Nepoznam vyťaženie L92 ranných spojov z VW, no okrem smenových pracujúcich ( končiacich nočnú o 6) tym zrejme veľa ľudí necestuje z brány VW2 alebo od Metra, preto ráno by L92 mohla brat ľudí z Borov home. 🙂
Reakcia na: Petto #9:
A čo tak presmerovať cez Bory Home linku 92? Bol by priamy spoj na Patrónku aspoň v špičke. Zároveň by mohla jazdiť aj v sedle namiesto 192 a cez víkend by sa to možno dalo prežiť iba s linkou 123, kým by sa nespravila reorganizácia MHD v danej oblasti.
Reakcia na: jozin #10:
Elektricka na Bory raz podla mna bude,ale o nosnom charaktere dost pochybujem. Ale ak bude aj elektricka v Eurovey tak spojnica Nivy/Eurovea - Bory uz moze byt zaujimava pre ludi - skrz X prac.prilezistosti v danej novovznikajucej lokalite.
Reakcia na: Petto #9:
reakcia na tvoju poslednu vetu :
Preplnenej 21 by sa v prvom rade este menej potesili obyvatelia DNV, pre ktoru je tato linka primarne
urcena.

Ked raz budu Bory velke sidlisko, tak by mali mat vlastnu linku na nejaky prestupny uzol, co je v tomto pripade Patronka. Zahustovanie 21 by bol nezmysel, lebo od Borov do DNV by chodila poloprazdna.

A prepokladam, ze rychlej elektricky z Borov do mesta sa nedozijeme ...
Reakcia na: moulen #8:
22tku zbytocne trepat do Devinskej mi pride zbytocne. Skor by mala byt ako rychla spojnica Bory Home s nejakym prestupnym bodom - minimalne Patronkou. Prelievat dalsich ludi na Bory Mall do uz tak preplnenej L21 nebude lakadlo pre Borčanov.
Tiež si myslím, že by sa organizácia MHD v tomto priestore mohla trošku upraviť... Jenou z myšlienok (netvrdím, že správnou) bolo, že by sa zriadila ex linka 22 (20 minútový interval, na preklad s L20), ktorá by z Hriadok išla po trase z Devínskej, obsluhovala by zastávky ako L20 po Bory- rázcestie, potom by cez kruhový objazd prešlo k Hornbachu, následne okolo Decathlonu (pri oboch sa využili vybudované zastávky), na veľkom kruhovom objazde by sa napojila na Bory Mall a pokračovala cez Lamač (LIDL - Staré záhrady, Vrančovičova, ŽSR Lamač), Tesco Lamač, Mokrohájska a končila na Patrónke (resp. pr Kauflande Mlynská dolina) a naspäť.
Zo zastávky Bory Mall by sa stal prestupný bod, kde by sa križovali linky z DNV, Dúbravky, Lamača a Záhorskej Bystrice/Marianky, čím by sa zlepšila dostupnosť a prepojenosť týchto častí BA.
Zároveň by sa pre L21 zrušili zastávky Vápenka a Bory- rázcestie, čím by sa jej vrátila jej pôvodná funkcia, nosné "rýchle" spojenie s mestom, pretože či si to chceme pripustiť alebo nie, DNV je svojím spôsobom "nocľaháreň" (nemyslím v zlom) a pridávaním zastávok do jej obslužnosti sa tá kvalita dopravy znižuje (zastavovať v plnom buse pri každom pätníku nie je to, čo by bolo lákadlom na prestup z IAD do MHD).
ešte by mohli spraviť zastávku na znamenie pre prechádzajúce linky v dúbravke pri Hrubej lúke
Reakcia na: Petto #4:
No asi by sa mohla vrátiť priebežná konečná Segnáre pre linku 123 alebo ju trasovať cez Vrančovičovu ako linka 130 priamo na konečnú Lamač. Takto by vznikol prestup na Vrančovičovej, kde idú aj linky 30,63 + 37,92,130 (ale na ne majú možnosť prestúpiť aj teraz). Je to najlacnejšie riešenie, zakiaľ sa asi nespraví reorganizácia všetkých liniek v západnej časti mesta. čo asi nebude skôr, než sa ukončí rekonštrukcia el. trate v Karlovke...
Reakcia na: Petto #4:
No predsa na Bory Mall je možnosť prestupu na 21ku. 🙂 Ale uznávam, že priama linka niekam bližšie k centru by nebola od veci. Avšak, v prestupe na 21ku problém nevidím.
AK sa raz rozrastu Bory tak skor by som viedol radsej nejaku normal linku Bory - Patronka. Tieto zachadzky 123 su sice aspon nieco, ale neatraktivne . Trasa do Lamaca - nie je ani prestup do centra na hrane dakde na 30/63. Mozno aspon 37cka, hoc intervaliy nie su rovnake s 123. A trasa do Dubravky zbytocne motkanie sa starou cestou cez Agatovu do Dubravky.
Reakcia na: MatejBA #2:
Možno na ňu len zabudli. 😁
Tam by to určite chcelo aspoň 15 min interval. Čiže buď tam dať aj linku 36 alebo to v tej lokalite celé nejako prekopať.
Reakcia na: 810zssk #1:
Tiez sa divim - hlavne ked 30 min. interval nebude moc atraktivny pre obyvatelov Bory Home.
A 36 nie? Doteraz boli v preklade.