Zmeny v premávke liniek 31 87 90184 (od 15.5.2017)

Od 15. mája 2017 v súvislosti s ukončením vyučovania na vysokých školách nebudú premávať autobusy linky 184 a posilové spoje linky X31. Zároveň na prázdninové cestovné poriadky od tohto dátumu prechádzajú linky 31 a 87.

Na linke 90 sa od 15. mája 2017 zriaďujú nové zastávky VE Čunovo a MVE Mošoň, ktoré budú zriadené medzi doterajšími zastávkami Čunovo - priehrada a Areál vodných športov. Obe zastávky budú charakteru na znamenie.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 3pa3ck3 #97:
Dnes bolo len demo, ostrá skúšku prekonania rekordu v počte ľudí v MHD je až zajtra. ?
Neviete niekto, ako to dnes ráno vyzeralo v Mlynskej doline?
Reakcia na: Rubber38 #93:
Ide jasne o utíšenie tranzitu cez obytnú zónu a hlavne miestnu komunikáciu, kde máš aj zákaz vjazdu nákladným vozidlám. Predĺžená Tomášikova má viesť popri násype mimo obytnej zóny.

Aj Bojnická by ti priniesla zaujímavé nové rýchle spojenia napr. s Ružinovom či obchvatom.

Račianska to stíha aj za Vinohradmi iba mimo špičiek. Od Bieleho kríža to ráno stojí vždy. Bude to ešte horšie ak sa dostavia komplet lokalita Ahoj. Električkový prejazd pred Figarom to kapacitne nezvláda už teraz.

Späť večer máš kolóny od VUZ pre zúženie do jedného pruhu pri Bielom kríži a obratom áut z centra a Riazanskej pre zrušenie priecestia pri Jánoškovej ul.

Určite bolo chybou zrušenie precestia na Riazanskú v minulosti.
Reakcia na: Rubber38 #93:
Neviem či predĺžená Tomášikova nemala aj vydané platné územné rozhodnutie. Ale žiaľ pre viaceré problémy sa to odsunulo na neurčito...
Reakcia na: Valec #72:
Ja som sa ešte niekoľko rokov dozadu tešil na deklarované napriamenie trate, a ešte som si hovoril, ako by sa mohlo rozšíriť to akože P&R parkovisko, príp. dokonca urobiť obratisko pre nejaký bus od Sv. Jura ? Bohužiaľ nevydalo
Reakcia na: david1 #92:
Tomášikova by bola zaujímavejšou pre MHD, najmä pre možnosť viesť tadiaľ (polo)tangenciálnu linku, no bohužiaľ automobilovej doprave by pomohla málo, iba by odstránila zápchy na Vajnorská x Riazanská a utíšila by dopravu cez Nobelovu (na druhej strane by ju previedla popred Palmu).

Bojnická je jediná z tých dvoch, ktorá by mala naozaj veľký zmysel, už len preto, že od Vinohradov do mesta sa doprava ako-tak zvláda.
Reakcia na: Valec #91:
Hej tam absolútne chýba prepojenie radiál pre rozptýlenie dopravy. Aj MHD by som si vedel následne predstaviť po Tomášikovej aj Bojnickej.
O Tomášikovej sa aspoň hovorí no predĺžená Bojnická by to odbremenila ešte viac.
Reakcia na: david1 #90:
Oslabenou L50 sa posilnili L67 a 87 cez víkendy, ešte minulý rok na jar.

#86: Je pravdou, že po Nobelovej som vtedy nešiel. Žiaľ, dopravná situácia na Račianskej je spôsobená niekoľkoročnou neschopnosťou mesta vyriešiť predĺženie Bojnickej a Tomášikovej.
Reakcia na: Mike #89:
Veď keď je to také jednuduché prečo to tak nefunguje. Ja nie som proti. Osobne by som však skôr pridal odchod na N34 o polnoci ak sa nájdu vozokm.

Momentálne však fungujeme v režime tu zoberie a tu pridáme. Naposledy oslabená L50 a posilnené napr.32, 133, 37 a 63 skoro ráno cez víkendy .
Reakcia na: david1 #85:
Ale či behá jeden voz na N93 a druhý na N91, alebo dva na spojenej N91+93 na trase Hl.St - čunovo, to je skoro to isté. Akurát by do čunova nechodilo sólo, ako dnes, ale kĺb. A ešte by sa museli vyriešiť odchody 23.30, 0.00 a 0.30, kde sú na N93 dva vozy a prestávky cez 30 min.
Reakcia na: 810zssk #75:
A ešte v minulosti N514 obsluhovala aj Rendez bez prestupu. Keby sa použil voz Z N56 na N53 dalo by sa to prevádzkovať aj teraz. Nie je tam rozdiel v kapacite vozidla ako pri N93/91.
No toto riešenie momentálne vyhovuje pre spojenie vozovní v noci.
Reakcia na: Marek1978 #77:
Veď tam sa určite potiahnu bus linky z Jasovskej či Vyšehradskej. Hádam tam aj niekto rieši priestor na zastávky a obratisko.
Reakcia na: Valec #74:
To si mal vtedy vidieť zápchy na Nobelovej po Vajnorskú...
Reakcia na: 810zssk #75:
Treba ťahať kĺbak v noci do Čunova? Je 15 min. prestoj na Jasovskej ako si písal dostatočný čas na obrat až v Čunove? Podla mňa určite nie.

Reakcia na: martinah #71:
Ktoré významné územie obsluhuje čisto iba doplnková L90?
Reakcia na: Valec #82:
ok, dakujem. Tak tam by to voslo.
Reakcia na: Valec #80:
Tam niekde koncila volakedy L117, nie? Janikov dvor. Inak tam, kde myslis, je dost miesta na obratisko, to je pravda.
Reakcia na: Marek1978 #78:
Podľa pôvodných plánov sa mala cesta I/2 preložiť k železnici a súčasná komunikácia mala byť na južnom konci dnešného kopca ukončená. Tam by bolo ideálne obratisko.

Vo vizualizáciách na stránke Slnečníc ale preložka nie je, takže kto vie. Každopádne to miesto na južnom konci kopca, resp. za poslednou bytovkou na tej strane, by bolo pre obratisko ideálne. Medzi cestou a železnicou je aj dosť miesta, na normálne obratisko aj s príslušným vybavením (a príp. aj so železničnou zastávkou).
Reakcia na: 810zssk #76:
Tak to sa potom nechápeme už od začiatku. ?