Samonosnú karosériu zostavili z desiatich panelov a ošetrili proti korózii ponorením do kataforézneho kúpeľa. Strechu vyrobili z oceľového plechu, bočnice oplechovali hliníkovým plechom a čelá vyrobili z plastu. Predný a zadný článok vozidla spojili kĺbom. Pre cestujúcich osadili do pravej bočnice štvoricu dvojkrídlových, dovnútra sa otvárajúcich dverí s elektropneumatickým ovládaním a dopytovým otváraním. V interiéri osadili pre cestujúcich plastové sedadlá STER 6MS s textilným poťahom v usporiadaní 2 + 2, v časti medzi 1. a 2. dverami 2 + 1. Podlahu pokryli protišmykovou PVC krytinou. Bočnice v interiéri obložili laminátovými panelmi, strechu obložili béžovými plastovými a hliníkovými panelmi. Na osvetlenie interiéru použili žiarivkové svietidlá zapustené do obloženia stropu. Pri 2. a 3. dverách vyčlenili priestor pre kočík a invalidný vozík a vybavili ho bezpečnostným pásom. Nakladanie a vykladanie kočíkov a vozíkov uľahčili pomocou manuálne ovládanej výklopnej plošiny v priestore druhých dverí. Vetranie interiéru zabezpečili malými výklopnými časťami bočných okien, stropnými vetrákmi a nútenou ventiláciou. Na strechu nad kabínou vodiča bol namontovaný zvlhčovač vzduchu Eberspächer Ebercool Master Plus. Informovanie cestujúcich zabezpečili optickým informačným systémom firmy R&G Mielec (predný, zadný a vnútorný displej).
Úpravy
V priebehu rokov 2011 a 2012 bol obom vozidlám doinštalovaný 1 bočný displej.
V roku 2021 bol obom vozidlám vymenený vybavovací systém pre cestujúcich.
Prevádzka
Autobusy zabezpečovali dopravu zamestnancov na linkách 25 a 35 do závodu KIA Motors Slovakia. Od 1.1.2022 slúžia ako záložné vozidlá.