Vyradené vozidlá DPMŽ poputujú do šrotu

Formou verejnej obchodnej súťaže DPMŽ odpredáva 10 autobusov a 8 trolejbusov na ekologickú likvidáciu.

Dopravný podnik mesta Žiliny s. r. o. vyhlásil obchodnú verejnú súťaž, ktorej predmetom je odpredaj 10 vyradených autobusov a 8 vyradených trolejbusov za účelom ich ekologickej likvidácie. Víťazom súťaže sa stane uchádzač, ktorý predloží ponuku s najvyššou cenou za všetky vozidlá bez DPH. Podrobný prehľad vozidiel, ktoré poputujú do šrotu sa nachádza v tabuľke, vozidlá sú zoradené podľa rokov výroby.

Druh Typ Evidenčné číslo VIN číslo Rok výroby Minimálna predajná cena (v EUR bez DPH)
Autobusy


Karosa B 932.1690 #36 TMKB21690XM002063 1999 609,00
Karosa B 952.1714 #01 TMKB217143M006846 2003 591,60
Karosa B 952.1714 #02 TMKB217143M006845 2003 591,60
Karosa B 952.1714 #04 TMKB217143M007156 2003 591,60
Renault PS09D1 (CITY BUS) #08 VNEPS09D100000887 2004 610,16
Karosa B952.1718 #12 TMKB217185M009434 2005 591,60
Karosa B952.1718 #14 TMKB217185M010320 2005 591,60
Karosa B952.1718 #16 TMKB217186M011384 2006 591,60
Karosa B952.1718 #20 TMKB217186M011388 2006 591,60
Irisbus PS09D2 #21 VNEPS09D200300880 2006 665,26
Irisbus Citelis PS09D1 #24 VNEPS09D106000178 2007 610,16
Trolejbusy Škoda 15 Tr 10/7 #205 11975 1993 951,20
Škoda 15 Tr 10/7 #207 11977 1993 951,20
Škoda 14 Tr 14/7 #214 11989 1994 603,20
Škoda 14 Tr 14/7 #217 11993 1994 603,20
Škoda 14 Tr 14/7 #219 11994 1994 603,20
Škoda 14 Tr 14/7 #221 11996 1994 603,20
Škoda 14 Tr 14/7 #223 11998 1994 603,20
Škoda 15 Tr 10/7 #227 12002 1994 951,20

DPMŽ sa minulom roku pokúšal dvakrát odpredať niektoré vyradené autobusy, no o tieto zväčša nepojazdné vozidlá javil záujem len málokto. Nový život našli len autobusy Karosa B 952 #05, #06 a autobusy Irisbus Citelis 12 M #22, #23.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #11:
Na záhradu ako chatku?
Sutaz bola zrusena, lebo sa nikto neprihlasil.
Momentalne bezi sutaz na predaj Citelisu Line za 1000 euro.
http://www.dpmz.sk/userfiles/Obchodne%20verejne%20sutaze/2020/Odpredaj%20autobusu/2020_OVS_V%C3%BDzva_Odpredaj%20autobusu.pdf
Reakcia na: Jan Vartas #8:
Z toho veľmi nie je čo brať, ak si odmyslím plechy, nárazníky a okná.
Myslím, že aj o ten Citelis a prípadne aj Citybus by mohol niekto prejaviť záujem napr. Prešov, aspoň na náhradné diely.
Reakcia na: Jan Vartas #6:
Našiel sa záujemca.
Reakcia na: Mongolec #5:
Našiel sa kupec, alebo si to nechajú?
Citelis Line nakoniec nebude predmetom tejto sútaže.
Prečo je cieľom súťaže likvidácia...? Však odpredám a nech si s tým kupec robí čo chce.
Reakcia na: Karosa Lover #1:
05 a 06 v soukromém vlastnictví v ČR. 05 rozerbírána na ND, 06 v provozu. Včera například na zájezde v Opočně.

Pokud by se někomu v domácí sbírce váleli původní držáky plastových cedulí (ty atypické Žilinské) a původní označovače (buď klasický "děrovač" MOC a nebo ty, se kterými vůz dojezdil), klidně ve více kusech, případně samolepící loga či jiné artefakty z provozu (samolepky evidenčních čísel, piktogramy, staré tarify, plány sítě apod.), odkoupím.
Autobusy, ktoré sa ani na viac pokusov nepodarilo odpredať: 01, 02, 04, 08, 21, 24, 36. Čo sa týka 21, tak vlani boli tuším až dvaja záujemcovia, dokonca bola podpísaná zmluva, ale nakoniec z toho nič nebolo. Autobus mal na svoj vek veľmi málo najazdené (460 tis. km).
http://www.dpmz.sk/zmluvy/1559819334_5.pdf

Autobusy, ktoré boli ešte pre niekoľkými mesiacmi v pozícii záložných vozidiel a občas sa objavili na linkách: 12, 14, 16, 20. Vlani zachraňovali situáciu počas výluky po požiari pod Rondlom. Zaujímavosťou je, že #12 sa v minulosti spomínala ako možné historické vozidlo. Tieto autobusy neboli ponúknuté na odpredaj prípadným záujemcom, ale rovno na likvidáciu. Podľa starších informácií mala navyše 14-ka v porovnaní s inými Karosami málo najazdené.

Trolejbusy v tabuľke rovnako neboli ponúknuté na ďalšie využitie. Záujem o jazdené trolejbusy je u iných dopravcov takmer nulový. Nevedno či by sa našiel záujemca aspoň na ich iné využitie, ako kaviareň či statický exponát.
škoda tých Karos B952E a dvojdverového Citelisu. Inak kto vlastne odkúpil 05 a 06? Stav týchto vozidiel stále nie je aktualizovaný.