Posilnenie premávky linky 144 (od 16.3.2019)

Od soboty bude autobus na Kamzík premávať každých 15 minút.

Od 16. marca 2019 bude rekreačná linka 144 premávajúca z Koliby na Kamzík premávať v intervale 15 minút, čím sa na Kolibe zabezpečí nadväznosť na každý spoj trolejbusovej linky 203.

Pripomíname, že v smere na Kamzík linka 144 zastavuje aj na zastávke Koliba, parkovisko pri reštaurácii za križovatkou Cesty na Kamzík a Brečtanovej ulice.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #31:
Petto bavili sme sa o L144 . Tam je teraz kolotoč..
Reakcia na: IBBI #32:
Ano, ako sa uvadza v clanku je to kvoli neochote objednavatela byt flexibilny. Tak namiesto 15 minutoveho intervalu mame 30 minutovy so zdvojenymi odchodmi. O hodinovej diere par krat za den ani nehovorim.

Aby nahodou niekto kto sa rozhodol dat sancu MHD nebol spokojny a nabuduce si dva krat rozmyslel ci spravi taku hlupost.
V sobotu 23.3. jazdili na Zeleznu/Kacin 2 elektrobusy za sebou (doslova v tesnom zavese) miesto klbaku zrejme.
Reakcia na: david1 #30:
Teraz budu castejsie pauzy, 5. poradie bude striedac s vozidlom, ktory by mal robit dobijacie prestavky a aj zakonne prestavky pre sofera.
Reakcia na: 810zssk #23:
To je pri ideálnej premávke čo tam často cez víkend nie je a neurobí obrat za 10 min.

Celkovo je táto služba na prd z pohladu vodiča. Krúti sa tam stále dookola okrem prestávok..
Pauza tak na cigu alebo rýchlu potrebu..
Reakcia na: 810zssk #28:
15 minút tam bol dávnejšie.
Dakujem. Bol som v tom ze tam byvalo 15 minut. Potom je to masivne zlepsenie v kazdom ohlade a takto to ma vyzerat 🙂
Reakcia na: 810zssk #25:
3x klb je 3x 110 tj kapacita 330/hodinu, teraz bude 6x solo to je 6x70 = 420/hodinu cize kazdopadne zlepsenie 🙂
Reakcia na: 810zssk #25:
Posledných pár sezón tam bol interval 20 min - teda 3x kĺb za hodinu.
Reakcia na: Petto #24:
Takze namiesto 4 klbakov za hodinu bude 6 sol za hodinu? No som zvedavy ako to kapacitne klapne, kazdopadne je fajn ze ten interval sa podstatne zlepsi.

Je ale chore ze sa caka na nejaky formalny datum, hoci je zrejme ze dopyt je uz teraz.
Reakcia na: 810zssk #20:
Elektrická L43 uz bude v aprile aj cez vikendy, niekto pisal na dispecerovi uz o tom. Udajne 10min interval, t.j. kazdych 20minut spoj na Kacin a Lesopark
Reakcia na: david1 #22:
Aky pripoj mi zdrhne na Kamziku? Lanovka?😁 Na Kolibe je prestupny cas 144>203 sedem minut (ale 144 ma dalsiu jazdu po 5 minutach). Takze do tych 5 minut by sa mohlo na 203 cakat a stale sa stihnut vratit k najblizsiemu odchodu 203.
Reakcia na: 810zssk #20:
Prestup na L144 je rovnaký ako pri L41.
Tu počkáš zmeškaný trolík a na druhom konci ti zdrhne prípoj... Nikdy to nebude ideálne. Jediná výhoda je teraz ten 15 min. int. Čakať na ďalší 30 min. by bolo trocha moc.





Reakcia na: Trolley #18:
Vcelin je na Bielom krizi https://www.google.com/maps/search/vcelin/@48.2478249,17.1445411,1726m/data=!3m1!1e3

Dubravksa hlavica je najvysie miesto pokial chodia auta do lesa v Dubravke kedze vysie je zavora.
https://www.google.com/maps/@48.1841956,17.0150965,213m/data=!3m1!1e3
Reakcia na: Max #17:
Zrovna pri tej Ceste mladeze to nevidim tak vyznamne, tam nie je nejaka potreba aby 212 jazdila priamo na Zel. studienku, kedze 43 vedie do uzla Patronka kde je prestup na milion dalsich smerov a priamy spoj by vyuzilo minimum ludi. Tahat droty do lesa kvoli linke co cez tyzden chodi raz za hodinu (co by inak tiez nebolo zle zmenit) mi pride ako sotousovina. Len by to chcelo elektrobusy aby 43 aj cez letne vikendy mohla byt elektricka.

Kamzik je iny pripad kedze tam je utilitarny prestup v strede nicoho.
Reakcia na: Max #15:
Necakajuca 144 je strasny fail, kedze ta linka existuje prakticky len na to aby vozila ludi od trolejbusu hore. Zial toto velmi detailne odraza mentalitu podniku 😞 Pritom by stacilo tak malo, to je fakt len otazka vole.

Kazdopadne vyhladovo by 203 urcite mala byt parcialna, s tym ze by sa predlzila na oboch koncoch jednak na Drotarsku a jednak na Kamzik.
Reakcia na: gejza #12:
V ktorých miestach je Včelín a Dúbravská Hlavica?
Reakcia na: Petto #16:
Samozrejme nehovorím, že by to mal byť projekt s najvyššou prioritou, ale zato relatívne bez problémov realizovateľný (nakresliť projekt) a uchádzať sa o čerpanie fondov v rámci ekologizácie MHD.
Cieľom by malo byť, aby čo najviac ľudí využívalo na cesty do prírody MHD miesto svojich áut. + by mohla byť ako motivácia cez víkendy premávka MHD v lesoparku bezplatná.
Reakcia na: Max #15:
Zatrolejovanie Cesty Mladeze cez EU fondy je ten posledny projekt na ktory treba EU fondy v BA. Prestup z 203 na 144 je tiez riaden "balkan" ako vravis. Keby mame parcialy,tak dam vikendovu kyvadlovku Central (Jelacicova) - Racko - Koliba - Kamzik a mali by IADckari aspon P+R na s spojom. No parcialom sa stale mesto vyhyba, akokeby to bol mor. A BA ide dokonca nakupovat cez EU fondy dieslaky busy 💀 .