Obnovenie prevádzky a zmena trasy linky 208 (od 8.1.2019)

Linka bude dočasne premávať zo Šulekovej k Nemocnici sv. Michala.

Od 8. januára 2019 bude opäť obnovená premávka trolejbusovej linky 208. Linka bude dočasne premávať po skrátenej trase:

  • Šulekova - Hodžovo nám. - Kollárovo nám. - Ul. 29. augusta - Cintorínska - Nemocnica sv. Michala - Rajská - Dunajská - Ul. 29. augusta - Kollárovo nám. - Hodžovo nám. - Šulekova.

Obslúži zastávky Šulekova, Kozia, Hodžovo nám., Kollárovo nám., Špitálska, Ondrejský cintorín a Nemocnica sv. Michala.

Viac k téme

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: david1 #71:
Priemerne dvoch na jazdu. najviac 7 cestujucich.
Reakcia na: Sanos #70:
Aj si tam niekoho vozil?
Reakcia na: tanal #69:
Tak asi bola neviditeľná, lebo som ju jazdil a ako písal TeBeCe do cca 8:30 jazdila po Šulekovu, neskôr, až do 14:00 iba po Hodžovo námestie. A paradoxne ako jediná bez meškania... 😎
O 6.30 som išla do roboty a nevidela som ju...
Reakcia na: tanal #67:
Podla udajov tam az do 8:00 jazdila normalne podla CP.
O 6.30 ešte nesnežilo... A 208 na Šulekovej nebola.
Reakcia na: tanal #64:
Všetky vozidlá sú tak zasnežené, že ich nevidno? 🙂
A kdeže je tá sľubovaná 208 so zmenenou trasou? Ešte som je dne nevidela!
Reakcia na: david1 #58:
To áno, pretože zatiaľ na rok 2019 je v pláne iba rekonštrukcia trolejového vedenia na Ul. 29. augusta a podľa peňazí možno aj Karadžičova/Záhradnícka a TT Žellova.
Reakcia na: lostrail #57:
Parciály by sa mohli obstarávať/dodať v 2020, kedy by sa mala robiť modernizácia ET Botanická, od ktorej je závislá TT Botanická (využíva stĺpy a prevesy postavené v rámci MET DKR).
Reakcia na: Peter6607 #59:
Samozrejme, že 25Tr môžu jazdiť aj na hocijakej inej linke.
Reakcia na: Peter6607 #59:
Ale 25Tr premávajú len na linke 33 čisto z rozhodnutia samotného DPB, nie?
Reakcia na: S499.1023 #55:
Nesúhlasím, iba som odklonil debatu do slepej uličky vzájomného nepochopenia sa, ako píše trolejbus6207. To, že EÚ od DPB požaduje, aby boli nové vozidlá používané a nestáli vo vozovni, je pravda, na to som sa pýtal na MDV. A že 6 25 Tr nebolo obnovených a na linke inej ako 33 jazdiť nemôžu, to aktuálne platí. To, že z toho vznikla implikácia, že eurofondy sú viazané na konkrétne linky, je mojou chybou zlého vyjadrenia sa. Prečo som spomínal konkrétne linky súviselo s parametrami vozidiel, navýšením výpravy a spôsobilosťou personálu.
Reakcia na: Solider #51:
Optimista 😃
Reakcia na: Solider #51:
Kedy presne myslis, ked pises "v tom case"?
Reakcia na: Peter6607 #40:
Keď sa kupovali nové trolejbusy, tak o parciálnych podľa mňa nikto ani nechýroval, takže informácia, že linka 33 "nebola súčasťou obnovy" mi príde ako nezmysel. Nakúpili sa nové trolejbusy, bez ohľadu na linkové vedenie, a ak ministerstvu niečo vadilo, tak zrejme fakt, že premávajú staré vysokopodlažné trolejbusy, pričom minimálne rovnaký počet stojí vo vozovni. Proste si predstav, ako keby sa stalo, že tvoja manželka má staré auto, a chce nové, ty jej ho kúpiš, a ona by jazdila stále so starou Feliciou, asi by ti to začalo vadiť.
Peter6607 vykladá o fondoch a udržateľnosti bludy z nepochopenia.
Reakcia na: Peter6607 #53:
Proces TT Mlynska brzdila dost aj odbocka k CSU ktoru zvazovali tiez robit. Neviem sice co by tam chodilo / mozno sa planovala predlzena 64tka z Lovinskeho alebo len sa planovalo, ze nieco tam dame. No teraz ked je uz v plane 41+64 s parcialom, tak ta 64 tam asi nepojde, jedine ak ta 204 . Lebo spajat 204 a 32 je uz naozaj nezmysel - nie ani tak trasou, ale nespolahlivostou skrz zapchy.

Avsak L32 mohla byt docasne aj s parcialmi a nie nicit 24/7 dizlaky/CNG na trase kde je 75% trasy pod trolejom. Parcialy pri EU fondoch sme mohli mat za 180 000 z mestskej kasy za 6 vozov ( 30 tisic doplatok za 1 voz pri 5% z ceny 600 tisic za SKodu 27 TrBT alebo SKodu 33 TrBT). Za 180 000 sa nekupi ani len krpaty midibus Urbanway. Ale kupili sme sproste elektrobusy lebo IVON JE(BOL) SMART.
Reakcia na: Solider #52:
Určite, chyba je niekde inde. Je to síce mimoriadne, ale stať sa to môže. Nemám tušenie, ako sú na tom prvé 30 Tr s počtom najazdených kilometrov, ani či konečne dôjde k zlepšeniu tesnenia striech.

Vďaka za opravu/doplnenie.

Petto, ja som bol v tom, že nákup 6 parciálnych trolejbusov ako náhrada 25 Tr sa berie ako hotová vec. Či sa bude čakať na stavbu trate a potom sa naraz obstarajú aj trolejbusy pre linku 32? Veď ešte takto pred rokom sa trať zdala byť iba snom a z magistrátu mi vtedy napísali, že sa hľadá iné riešenie...