Garancia nízkopodlažnosti sa rozširuje na ďalšie linky (od 14.5.2018)

Nové cestovné poriadky prinesú aj ďalšie zmeny.

V súvislosti s nedávnou obnovou autobusov sa od 14. mája 2018 rozširuje počet garantovaných nízkopodlažných liniek. Garancia nízkopodlažnosti nebude zabezpečená už len na linkách 2 7 59 74 75 133 196 901 N44 a N47 a na vybraných spojoch liniek 4 5 6 8 9 31 a 203.

Okrem týchto zmien sa upravuje trasa výjazdu linky 31 s cestujúcimi z Vozovne Trnávka. Autobusy pôjdu z Trnavského mýta cez zastávky Račianske mýto a Povraznícka a od zastávky Blumentál sa napoja na riadnu trasu smerom na Cintorín Slávičie údolie. Trasa výjazdových spojov sa tak bude líšiť od trasy liniek 39 a X31, ktoré zo zastávky Povraznícka pokračujú priamo po Mýtnej ulici.

Na linke 29 sa rušia vybrané spoje pod Devínsky hrad. Posilové spoje smerom do centra budú začínať na zastávke Devín, Svätopluk.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 7ross7 #27:
32/8 je tuším voz, čo robí ráno 133/5. Takže v DPB si zrejme neuvedomili, že linka 32 je už kompletne NP a mali by teda na túto službu (alebo aspoň na jej poobedný diel) vypravovať NP vozy.
Reakcia na: TomJ #25:
Sedem dní z desiatich.

Toľko krát bola podľa výpravy na 32/8 od 14. mája Vrakosa. Zaujímavé je, že vo výprave nieje označená ako nedodržanie garantovanej nízkopodlažnosti...

https://imhd.sk/ba/vyprava-vyhladavanie?linka=32&poradie=8

Dva dni bolo riadne vypravené nízkopodlažné vozidlo, tretí deň nebolo vypravené žiadne – poradie hradilo záložné vozidlo.
Aký je problém, že je Karosa na L133? VIP časy súdruha Záhradníka skončili aj s linkami od dverí k dverám. Bohužiaľ pre zmenu namiesto rozvoja L35 túto celkom nádejnú linku v novej podobe sprznil nepoužiteľný interval 40 minúť a obmedzenie premávky iba na špičku. Chcel by som vidieť, že koľko ľudí s tým jazdí dnes. Pokiaľ to nebude jazdiť v kratšom intervale ako je čas potrebný na prejdenie vzdialenosti od zastávky po cieľ, tak tá linka nemá význam. Pri nákupe minibusov je krásne vidno ako mesto s DPB na rozvoj minibusových liniek z vysoka ... no. Najdlhšie premávajúca L44 napriek podnetom a osvedčení stále v mizernom 30 min intervale. Žeby niekoho napadlo aspoň v špičke posilniť interval na nej na 15 minút, to ani náhodou. Nuž pán primátor majú iné priority a poslanci detto ... tých viac trápi aby bol hazard a stavanie pre developerov legálne na miestach kde máme posledné zvyšky zelene a kde môže človek újsť pred tým blázincom v meste.
Reakcia na: N/A #24:
Garancia nízkopodlažnosti nebude zabezpečená už len na linkách 2 7 59 74 75 133 196 901 N44 a N47 a na vybraných spojoch liniek 4 5 6 8 9 31 a 203.

Čiže na linke 133 je tá vrakosa v poriadku. Alebo si ju videl na 32-ke?
A odkedy sa vrakosa na dlháčoch považuje za nízkopodlažné vozidlo? ?
Prečo je na stránke zlý cestovný poriadok linky 78? Podľa tejto stránky limka 78 nemá žiadnu garantovanú nízkopodlažnosť , v skutočnoesti je to 7 poradí z 10 (všetky celodenky) a od polovice mája aj ona bude kompletná nízkopodlažná? Prečo sa tu neopravujú vôbec chyby v CP? Už dlhodobo je chyba na linke 9 cez prázdniny a aj napriek môjmu 2- násobnému upozorneniu to je bez opravy!
Reakcia na: Max #21:
Bude jazdiť cez Blumentál, v súčasnosti ide ako 39 priamo po Mýtnej. Ale verím, že čoskoro takto presmerujú aj 39 a X31.
Ako sa vlastne zmenila tá výjazdová trasa 31tky?
Nejako mi uniká, kde je tá zmena.
Reakcia na: PeťoMHD #17:
Tam je NP garant iba jeden odchod, ak sa nemýlim. Zbytok kvôli prejazdom evidentne ä-ä.
Reakcia na: Melange #15:
Tak to musí niekto opraviť.
Reakcia na: PeťoMHD #17:
...a vsetky ostatne nocaky konecne tiez? Je to celkom absurdne, ze aj ked vacsina nocakov su uz dnes prejazdy z garantovane NP spojov, tak samotne nocaky nie su (hoci tam ten NP voz musi byt kvoli dennej casti sluzby).
Linka N72 už bude tiež garantovane nízkopodlažná?
Reakcia na: 810zssk #8:
Ono až po Waitov lom by sa zišlo.
Reakcia na: Solider #12:
Jednoducho podľa článku všetky spoje linky 5 už budú nízkopodlažné.
Reakcia na: Solider #12:
Ale v článku absentuje /zatiaľ/ úplne L5 spolu s L1 a 3 čiže sa to javí že by mala byť komplet nízkopodlažná ..

To sa to Dave177 snaží povedať.
Reakcia na: Solider #12:
* na úkor aktuálne (negarantovaných) nízkopodlažných poradí na linke 4.
Reakcia na: Dave177 #11:
Však tento výrok je pravdivý, na linkách 2 a 7 vôbec a na ostatných linkách vybrané spoje, či už cez týždeň alebo cez víkend (na linke 8 cez víkend napríklad žiadny spoj). Aj keď je dosť možné, že sa v blízkej dobe Škodovky objavia aj na linke 5 cez týždeň z dôvodu počítania cestujúcich (a neskôr bola snaha tam zaradiť garantovane nízkopodlažné poradia aj cez týždeň, ale na úkor garantovane nízkopodlažných poradí na linke 4).
Reakcia na: Solider #10:
To viem, že teraz je to tak, ale v článku sa nepíše o víkende. "Garancia nízkopodlažnosti nebude zabezpečená už len na linkách 2, 7 a na vybraných spojoch liniek 4, 6, 8, 9."
Reakcia na: Dave177 #4:
Na linke 5 sú garantovane nízkopodlažné spoje, ale iba cez víkend.
Reakcia na: 810zssk #8:
Pardon, to mal byt samostatny prispevok, nie reakcia na kavu.