Dočasné zrušenie zastávky Žehrianska (19. – 27.4.2018)

Zastávka je zrušená pre linky 98N93 v smere na Jasovskú.

Pre opravu vozovky je od 19. apríla 2018 dočasne zrušená zastávka Žehrianska v smere na konečnú Jasovská pre linky 98 a N93 bez náhrady a pre linku 90 v smere do Čunova. Linka 90 v smere do Čunova preto obsluhuje zastávku Žehrianska ako pri jazde do mesta (zachádza cez sídlisko).

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Viko #20:
2. fáza lamačského sídliska mala pokračovať nie vraj, ale naozaj ? Nejaké vizualizácie sú aj v Atlase sídlisk.
Kamoš z Lamača mi viackrát rozprával, čo sa skrýva za podivným ukončením širokej štvorprúdovky Podháj, vraj je to proste provizórium. Dokonca podľa jeho slov jej pokračovanie aj existovalo, údajne aj s osadenými trakčnými stožiarmi pre trolejbusovú trať, a po roku 1990 sa pripravená komunikácia zbúrala a územie vrátilo do pôvodného stavu. Ďalšia súčasť druhej etapy sídliska mala byť aj tá nedokončená vodáreň na Vysokohorskej ul. Vie sa k tomu niekto vyjadriť?
Reakcia na: Solider #18:
Kdeže, na Segnáre som chodieval, keď som ešte nespĺňal vekový limit na vodiča električky.
Reakcia na: JamaVOku #17:
Bingo!
Reakcia na: Solider #18:
Pár rokov pred stavbou nemocnice samotnej sa planírovali bývalé záhradky jednak na samotných Rázsochách, jednak na svahu smerom k sídlisku (ktoré sem vraj malo pokračovať...)
Ale to podľa mňa nebude želaná stopa.
Reakcia na: Kobenhavn #8:
Nemali spoločnú zastávku, ale cestujúci videli tým istým smerom ísť linku 16 do Rače aj do Ružinova, čo bolo trochu chaotické, oproti 3+8, kde 3 išla vždy dole a zdola a 8 hore a zhora, čo bolo pomerne dobre zrozumiteľné
Reakcia na: S499.1023 #16:
Ešte záleží od toho, v akom čase to bolo, mohol si chodiť aj šotoušiť na stavbu Nemocnice Rázsochy, ale to už bolo v časoch, kedy si ťahal 400 hodín, takže to by si vlastne ani nestíhal ?
Reakcia na: S499.1023 #16:
Lampy? ?
Reakcia na: Technopol #15:
Nie. Ďalšie tipy?
Reakcia na: S499.1023 #14:
možnosť kúpi modelov či iných podobných predmetov z ktorých si si vytváral zbierku?
Reakcia na: Viko #13:
Tiež nie. Pomôcka: Nejednalo sa o železničné ani MHD šoto ale o inú šotoúchylku, často s týmito spojenú.
Reakcia na: S499.1023 #12:
Pozeral/fotil vlaky z nadchodu, povedal by som ?
Reakcia na: Mike #11:
Nie. Skús viac šoto.
Reakcia na: S499.1023 #10:
Mal si tam frajerku?
Reakcia na: david1 #9:
An iby som nespočítal, koľkokrát som sa zo Segnárov previezol do Lamača miesto do Centra, lebo ten trubiroh nemal otočenú ceduľu a v niektorých grafikonoch mala vtedajšia a-26 odchody smer mesto a smer Lamač tesne po sebe. Pritom na uisťujúcu otázu, či ide do mesta bola samozrejme odpoveď https://youtu.be/NkSvaWSxcxI?t=3m9s "máš tam ceduli jak kráva" ? .
A teraz sůťažná šotokvízová otázka: Čo som robil tak často na Segnároch, keď som býval na Ostredkoch a v Starom meste?
Reakcia na: kecho #2:
Funguje aj dnes zastávka Tehelná pre L51 a 151 a tri zastávky na ul. Na Pántoch pre L65.

Kedysi bol trochu chaos , keď sa používali plastové smerové tabule a vodiči ich zabudli na konečnej otočiť.
Reakcia na: Solider #6:
3+8 a 16 mali rozdielnosť v tom, že v čase existencie linky 16 (v podobe z obdobia 11.5.2009 - 9.7.2010) nestála na žiadnej zastávke v oboch smeroch jazdy, pretože neexistoval uzol Blumentál, dvakrát stála len na zastávke Vazovova, ale v každom smere na inej ulici, takže to sa ešte dalo.
Reakcia na: daposSK #1:
Vdaka, opravene ?
Reakcia na: kecho #2:
Ale na linke 3+8 to bolo lepšie, ako keď bola pôvodná linka 16 cez mesto, ktorá doplietla x ľudí..
Reakcia na: kecho #2:
1. Je dost zasadny rozdiel medzi trvalym stavom a vylukou na par dni/tyzdnov. Nebudu snad 90ku precislovavat na tyzden a potom to vraciat naspat.
2. Je dost zasadny rozdiel medzi linkou ktora ma nejaku obojsmernu trasu a len na nej robi zachadzku a linkami 3+8 vo vtedajsej podobe, ktore su prepojene vylucne kvoli absencii vhodneho obratiska v centre mesta, netvoria ziaden logicky celok a celkovo mali dost komplikovanu trasu.
3. DPB nikdy nedeklaroval ze ma principialne problem s tym aby na jednom nastupisti stala ta ista linka v roznych smeroch, co napokon demonstruju napr. linky 20 (Technicke sklo), 63 (Tesco Lamac), 65 (Cudzinecka policia, Na pantoch) a dalsie. Problem linky 3+8 bol specificky.
Reakcia na: gejza #3:
Rozhodne nie bez problémov.