Dočasné obmedzenie liniek 50 68 93 9499 (19.2. – 2.3.2018)

Linky budú premávať podľa prázdninových cestovných poriadkov.

Pre nedostatok vodičov z dôvodu prebiehajúcej chrípkovej epidémie budú od 19. februára do 2. marca 2018 autobusové linky 50 68 93 94 a 99 premávať v pracovných dňoch v prázdninovom režime. Zmeny sú zapracované v cestovných poriadkoch týchto liniek platných od 19.2. a tiež aj v Plánovači cesty.

Dopravný podnik na svojej webstránke informuje, že na linky 50 94 a 99 budú z dôvodu predĺžených intervalov medzi spojmi nasadené kapacitnejšie kĺbové vozidlá miesto štandardných 12-metrových.

Komentáre

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: C4H8Cl2S #133:
Zemeguľu budete rypákom ryť ako červené myši! Poslal bych vás všechny do Mišelinky tahat gumy, hajzlové intelektuálský!
Ja furt, že koho mi to ten Dunčík pripomína a on je to svobodník Halík!
Reakcia na: mi.v #132:
3 roky?! Veď to je nie, že výsmech ale vymočenie sa do tváre ľuďom. Minimálne 10 rokov v base plus 5 dní po 12 hodín v uhoľnej alebo uránovej bani, či inom zariadení, kde by odmakali týždenne 60 hodín. Čiže za naše peniaze by nebolo nič ? A nielenže peniaze vrátiť, ale k nim ešte doplatiť 5% navyše ako "bonus" za "lepkavé prstíky." A samozrejme zodpovednosť nielen dotyčného v prípade, že bude nejaké špekulatívne prevody firmy a majetku na rodinu robiť aby sa zabránilo konfiškácií. Pekne krásne tak ako exekútor oberie bežného smrteľníka, tak šup, tu politici rad radom by svoje vily a majetky strácali ako sklerotik veci v byte. S takýmto kladivom na zlodejov vo vysokej politike a ich kamarátov by sme docielili stavu, kedy by buď politici nemali žiadnu rodinu ? lebo kto by sa k nim hlásil v obave o majetok, alebo pri čo i len úvahe o kriminálnej činnosti by ich doma rodina zfackala tak, žeby v momente zabudli na lúpenie. ☺ A je po probléme. Rýchlo, efektne, účinne aj poistkou a prevenciou a úplne legitímne. ? ?
Reakcia na: C4H8Cl2S #130:
celkom by stačilo odsúdenie na 3 roky PLUS povinnosť vrátiť všetky ukradnuté peniaze, ktoré zabavenie majetku daného človeka (a členov jeho najbližšej rodiny, ktorých majetok v predmentom období znateľne vzrástol) nepokrylo

nezmysel je to, že odsúdený dostane trest (a sedí za mrežami za naše peniaze - v roku 2014 náklady na väzňa boli 14 000 € ročne), ale málokedy dostane povinnosť nahradiť celú škodu. Ísť sedieť na 5-10 rokov a potom si užívať 10 000 000 € je pre niektorých ešte stále celkom dobrý obchod, ktorý sa oplatí
a dnes nasadene kratke vozy na L50? ? dakujeme
Reakcia na: 810zssk #129:
10 rokov za zadlžovanie štátu a rozkrádanie financií, ktoré na daniach odvedú občania v stámiliónoch eur?! To myslíš vážne? Neskutočné ... 10 rokov tu dostávaš za vraždu alebo za názor dokonca a to dokonca názor, ktorý opisuje realitu pričom obžaloba predkladá dôkazy takým systémom, že "cituje" výroky spôsobom, že : tri bodky ... 2-3 slová ... zas tri bodky ... 3-4 slová ... tri bodky ... Toto ak sú dôkazové materiály pre prokurátora a justíciu, tak ja už neviem kde to žijeme. Ale keď doložíš ako ten a onen minister spreneveril Eurofondy cez narýchlo založené spoločnosti, na čo sú špecialisti hlavne mafiáni zo Smeru a nevedia za očividné a zjavne závažné ekonomické trestné činy odsúdiť nikoho, tak to je čo za bordel? A pričom ekonomická trestná činnosť spôsobuje nedostatok financií aj v zdravotníctve vinou čoho tu zomierajú ľudia, alebo sú neliečení a iba sa naťahuje ich agónia, čím sa tu preukázateľne pácha genocída. Takže v prvom rade pozeraj na práva miliónov ľudí, kde sú ich práva na zdravotnú starostlivosť, vzdelanie, dopravné služby, služby verejnej správy, atď. môžeme menovať do večera a potom až pozeraj, že kde sú práva zlodejov z čias Mečiara, Dzurindu a Fica. Práva takýchto ľudí čo poškodzujú životy miliónom ľudí, by mali byť úplne na konci až, pretože oni práva iných nepoznajú a neuznávajú. Takisto nemôžeš čakať uvedomienie si u viacnásobného vraha, že si uvedomí, že iní majú právo na život a tak ho nemôžeš pustiť von medzi ľudí a musíš vykonať také opatrenia aby sa medzi ľudí nikdy nedostal. A keďže ako si sám poznamenal, že nič nie je bezchybné (ale to mám skôr pociť, že sa snažíš zľahčovať závažnú ekonomickú trestnú činnosť akou je privatizácia), tak pri každom prípade hrozí, že dotyčný bude omilostený a na kauciu pustený pod odpikaní polovice trestu. A keďže papalášom sa dávajú spodné hranice trestov, tak by dostal 10 rokov a po odpykaní polovice by vyšiel von z basy vysmiaty s miliónmi vo vrecku. Ak toto po X rokoch "kvalitnej" práce našej justície, kde sú top úspechy odsúdenie primitívnych mafiánov s IQ pod 100 čo kradli odrobinky v porovnaní s našimi politikmi alebo nejakého chudáka za krádež pečiva, tak si daj dolu rúžové okuliare a pozeraj na vec pragmaticky a proobčiansky/pronárodne a nie propoliticky. Byť pekný v EÚ môžem mať u prdele, keď nám tu bezrestne pobehujú zlodeji mecenáši Smeru a EÚ nemá žiadny problém, že im nalievame Eurofondy do vrecka. Prosím budíček!
Reakcia na: gejza #128:
Mozes reformovat co chces kolko chces, chyby sa proste obcas stanu. Ziaden organ nie je neomylny a zrovna ekonomicka kriminalita sa tazsie dokazuje absolutnym sposobom. A nemyslim si ze vazenie na napr. 10 rokov by bolo vyrazne menej "motivacnym" trestom ako trest smrti.

Argumentov proti trestu smrti je milion, ak mas o temu uprimny zaujem, Google je tvoj kamarat. Napokon este dodam ze Slovensko nemoze trest smrti zaviest kedze by islo o porusenie Europskeho dohovoru o ochrane ludskych prav a zakladnych slobod. Apropo, jedina krajina v Europe ktora vykonava trest smrti je Bielorusko, to je teda spolocnost v akej sa chceme ocitnut, ze? Dokonca ani taka barbarska krajina ako je Rusko nema (oficialny) trest smrti.
Reakcia na: 810zssk #127:
"No a potom je trest smrti ako taky nevhodnym riesenim. Uz len kvoli moznym justicnym omylom, alebo nebodaj ucelovemu zneuzivaniu. A verim ze hoci to pohla na clenov a fanusikov LSNS nenaznacuje, sme civilizacne uz za hranicou takychto stredovekych rieseni."


...... samozrejme, že k zavedeniu trestu smrti za ekonomickú kriminalitu je potrebné pridať dôkladnú reformu zložiek majúcich v kompetencii presadzovanie práva ... a pokiaľ ide o politické pozadie, inšpiroval som sa krajinami ako USA, Japonsko, India, Saudská Arábia, Malajzia či Singapur, avšak nemám podrobnejšie informácie o tamojšej voličskej či fanúšikovskej základni ĽSNS

.... btw. súhlasím, že je potrebné výrazne zvýšiť úroveň vymožiteľnosti práva a práve hrozba aj takéhoto trestu za určité formy ekonomickej kriminality by bola účinným nástrojom .... keďže sme však na fóre o verejnej doprave, tak už túto tému nebudem rozvíjať
Reakcia na: C4H8Cl2S #126:
V prvom rade zvysovat tresty za cokolvek, co sa v sucasnosti nedari dokazovat je podobne ako zvysovat stupen zohrievania na pokazenom radiatore. Na potlacanie korupcie stacia ovela miernejsie tresty ako navrhujes, ale je potrebne aby sa tieto ciny darilo preukazovat na sudoch.

No a potom je trest smrti ako taky nevhodnym riesenim. Uz len kvoli moznym justicnym omylom, alebo nebodaj ucelovemu zneuzivaniu. A verim ze hoci to pohla na clenov a fanusikov LSNS nenaznacuje, sme civilizacne uz za hranicou takychto stredovekych rieseni.
Reakcia na: 810zssk #125:
Už to aj tak šlahnuto vyzerá, pretože viacero ľudí tu schytá za nepohodlný názor. Nechápem čo je zlé na gejzovom príspevku. Ja s trestom smrti za okrádanie štátu a národa nemám, nakoľko sa viem živoť poctivo a mám morálne zábrany voči tomu, zatiaľ čo duševne a charakterovo zmrzačení ľudia pri moci s tým problém nemajú, ale keďže ich nejde nijak po dobrom už 20-30 rokov odstaviť od moci, tak jediný spôsob sú hrdelné tresty. Efektivita opatrení by bola 100% a preventívny účinok 100%.
Reakcia na: C4H8Cl2S #124:
Ano, preto ze niekto niekomu "trci zo zadku" ti dava ANONYMNE minuska, lebo z anonymneho ohodnotenia nejakeho Dunca ktory nikoho nezaujima sa daju ziskat vyznamne benefity ?
Reakcia na: Valec #116:
Ako vidíš podľa reakcií, tak jediné čo sa zdvihne je tlak šofér, pretože síce pisálkovia vedia kde je problém ale keď sa detailne pomenujú problémy a prístup vedení dopravcov, tak vymínuskované, pretože prednejšie je trčať zo zadku niekomu vplyvnému, než sa postaviť na stranu tých, ktorí si to skutočne zaslúžia. Obhajovať ľudí v nepretržitej prevádzke bude kto? Aha, nikto, na to nie sú státisícové granty od vlády a Eurofondy, pretože pracujúca slušná väčšina za menej než je 80% z priemerného platu nie je zaujímavá pre nikoho, iba pred voľbami pre politikov. Na tom sa nedá urobiť sa pekným, pretože pomáhať slušným a pracujúcim nie je "in" ?
Bohužiaľ traja ľudia s tým nesúhlasia pretože:
1. V tom lietajú sami alebo ...
2. V tom lieta ich rodina alebo ...
3. V tom lietajú ich známi ...

A tak typicky po slovensky :"Odsudzujem to a treba to prešetriť. Ale keď sa to týka mojej rodiny a kamarátov, tak skutok sa nestal alebo prižmúrim očko." Čiže s týmto protekcionizmom sme nielenže v rokoch 1948-1989 ale skôr kdesi v stredoveku kde si monarcha, ktorý dedí moc robí čo chce a ľud môže držať hubu. Ja s tým trestom smrti alebo aspoň doživotím nemám najmenší problém, nakoľko v momente keby mi dakto núkal úplatok tak ho ztlčiem a volám políciu aby ho odniesli. Nestrpím takéto maniere, ale keď niekto áno, tak je to jeho vizitka.
Reakcia na: C4H8Cl2S #121:
sú krajiny, kde je za ekonomickú kriminalitu trest smrti
Reakcia na: Valec #112:
Ako ale zmeniť tú prestíž? Niečo môžeme spraviť aj my tu možno alebo samotní šoféri, či rodičia, žeby tie pozície neprezentovali ako som písal. Možno sedliackym rozumom podané vysvetlenie, že skúste si predstaviť, že DPB príde na mesiac, či dva o vedenie a riaditeľov a potom na mesiac čo i len o 20% prevádzkových zamestnancov, tak čo skôr pocítite. A potom tým aspoň primerne inteligentným docvakne, že aký je význam ktorej profesie v doprave. Mne osobne je veľmi ťažko pochopiteľné, že napr. také SADky ako podkopávajú vlastný biznis, okrádajú vlastne samých seba na náhradných dieloch, opravách, úplatkoch, čistené vozidiel atď. Minimálne o jednej SADke viem, že má vo svojom areáli umyvárku vozidiel, ktorej vlastníkom je však človek z vonku, ktorý je ale prepojený s vedením podniku a zmluva stojí tak, že bez ohľadu na znečistenie vozidiel je SADka povinná, zdôrazňujem slovo POVINNÁ odobrať daný počet čistení vozidiel. Ak zo 150 vozidiel je ozaj znečistených 100 ale počet čistení vychádza tak, že musia linkou prehnať všetkých 150 vozidiel, tak aj tých 50 čistých musí ísť do linky. A platí to objednávateľ. Tie peniažky by sa pri tom mohli využiť na zvýšenie miezd a tiež platenie celého času šoférom dôstojne. Ale poďme do príkladov, ktoré sú na celom Slovensku a síce, že ako šofér preberáte na závode vozidlo 4:00-4:15, máte platený presun na autobusku s vozidlom, potom samozrejme jednotlivé jazdy. Avšak medzi jazdami výjde aj 1-2h pauza. Aby ste mali výkon alebo aby to v danom dni sadlo a nemuseli ťahať druhého šoféra, tak odjazdí šofér nie 8h ale 12h. Logicky by mal končiť o 17:00-30 najneskôr. Omyl. Šofér sa z práce dostane až 20:30, čiže 16h je mimo domova ale zaplatených má 12h. Ako ďalší bonbónik robia SADky to, že aby na papieri všetko sedelo podľa fondu prac. času, tak skracujú alebo umelo predlžujú jazdné časy (väčšinou skracujú) ale pravidelne celé roky spoj mešká 4-7 minút. A zaplatené to nemajú, pretože na papieri je napísané, že jazdí ten a onen turnus a tak je zaplatený. Akékoľvek meškania sú "nepredvídateľné veci", ktoré nemôžu ovplyvniť mzdu. Nakoniec SADka sama nadeľujúca takéto mzdy, ktoré sú pod úroveň dôstojnosti remesla argumentuje voči objednávateľovi tým, že nemôžu jazdiť v taktovom režime, že sa autobusy nemôžu čakať v uzloch s vlakmi alebo navzájom pretože pri väčších prestojoch by šoféri nemali mzdu, resp. by dostali 60% či koľko, presne neviem už. V každom prípade SADka vydiera objednávateľa skrz vlastnú mzdovú politiku, ktorej sa potom prispôsobuje kvalita dopravných služieb a divíme sa, že cestujúci sú nespokojní. Je nevyhnutné dodať, že VÚCky na Slovensku platia nemalý balík peňazí na výkony SADkám, čiže na mzdy šoférov by sa isto našlo peňazí len to by sa nesmeli kupovať náhradné diely aj vtedy keď stačí oprava a ešte aj s 300% prirážkou. Tam peniažky plynú. Čiže p. Sadovský s výrazom "duckface" a s hodinkami za 10 000 eur môže mlátiť zobákom, že nie sú peniaze aby sa spoje čakali. Tie peniaze sú na jeho konte, na konte dealera dielov a opráv a príp. v jeho Audine a iných pôžitkoch.

Peniaze sú, bohužiaľ kradnutie na Slovensku je také okaté, až sa stalo tolerovaným a zlodejov oslovujeme "pán podnikateľ", pričom skutočný podnikateľ obracia každé euro a platí dane štátu aby títo od štátu z tých daní dostali na svoj biznis. Tak sa "podniká" na Slovensku bohužiaľ v doprave väčšinou a obávam sa, že nielen v nej. Toto správanie súkromného sektora škodí tým poctivým bohužiaľ. A selektuj to, keď nemáš kedy, 8h spíš, 2h príprava a cesta do práce, 8h robota, 1h cesta domov, 1h riešiš nákup príp. iné problémy. Ostávajú ti 4h, ktoré stráviš s vyplazeným jazykom alebo s deckom na krku keď ho musíš tlačiť do učenia a pod.
Reakcia na: Jadran #119:
Nie je súkromník ako súkromník.
Reakcia na: Valec #117:
Robiť vodiča pre DPB zas nie je až taká bieda, ako niektorí tvrdia. Zvlášť v dobe súkromníkov, v dobe kde "minimálka na papieri, zvyšok do ruky", v dobe "prepáč ale musíš ešte ťahať, keby niečo, policajtov vyriešime za teba"... skratka DPB ponúka určitú istotu, najmä čo sa týka výplaty a pracovného času. Istotu, ktorú nie každá dopravná firma vie v dnešnej dobe pre vodiča garantovať. Nie je to med lízať, ale azda žiadna práca nie je úplne pre každého.
Reakcia na: Valec #117:
Dôvod je pohodlie a je predsa rozdiel byť za pásom ako za volantom. Nie každý vydrží tempo za pásovou výrobou.
Ináč Lidl v CZ dvíha min.plat na 28 000Kč v Prahe ešte viac lebo nevedia nájsť stabilný personál.
Reakcia na: Andy #115:
Neviem, sú plné internety ľudí sťažujúcich sa, ako vyžiť zo 400 € platov, pritom je plno zamestnávateľov, ktorí nevedia nájsť ľudí za dvojnásobok. A to hovorím o pozícií vodič, predavač/pokladník, výrobný pracovník... žiadne sofistikované práce.

Rovnako aj v DPB je kopa vodičov, čo vykrikujú že už dávno mohli ísť robiť do VW a mať výrazne vyšší plat. A napriek tomu, že VW stále prijíma tam doteraz neodišli. Z toho mi logicky vyplýva, sú iné dôvody (ako prezentované finančné), prečo tam neodišli.
Reakcia na: Melange #114:
"či sa rozhodne pracovať ako kamionista, zájazdový autobusár, vodič MHD"

Ale to je len o tom preťahovaní si vodičov medzi firmami. Lebo raz dá viac DPB, raz nejaký nákladný dopravca. Vždy ponúka niekto vyšší plat ako ostatní, ale problém získať dostatok vodičov majú všetci. Ak by si chcel lákať ľudí z iných odvetví, tak by sa napr. v DPB museli platy vodičov zvýšiť o 30 až 50 %.
Reakcia na: Valec #111:
Myslím, že väčšina ľudí takto neuvažuje.